Originally posted by ritariässä
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 ostamassa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jarkko520 View PostMitäs noilla laakereilla ajettu jo?
Originally posted by Bmw Master View PostHuonot öljyt, pitkät vaihtovälit ja kaasulattiassa päivät pitkät baanalla.Nyt: E36 323i M-Sport
Ex: 1x E30,E31,E61 2xE46 3xE32 6xE34 6xE36 8xE39
Comment
-
-
"Kaikilla" coileilla auto tuntuu madaltuvan, joten kertokaapa mikä alusta tai pelkät iskarit, jos ehdot ovat:
1. Ei saa madaltua vakiosta M5 alustasta lähes ollenkaan
2. Ei saa olla kivireki (pääpaino on suomen maantie ajossa)
3. Jos ehdottamasi vaihtoehto maksaa enemmän, kuin vakioiskarit saksan merkkikaupassa, niin perusteluja miksi juuri ne
Jos pelkät iskarit, niin vakioiskareiden lisäksi ainakin Bilstein B8 olisi mahdollinen. Mitä muita?Last edited by BMW_Harrastaja; 23-08-2015, 09:17.BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostHuonot öljyt, pitkät vaihtovälit ja kaasulattiassa päivät pitkät baanalla.
M60/62 kestää laakerit vaikka niilläkin ajetaan joskus kovaa ja myynti-ilmoitusten mukaan paljonkin.
Pidempi isku/kampikulmat syy, korkeammat kierrokset, erilaiset laakerivälykset vai 10-60 öljy ei olekaan hyvä tälle vaikka monessa kohtaa suositellaan.
Kysyn etten astu miinan tai pilaa vielä ehjää autoa jos satun autokuumeisina tälläisen ostamaan:thinkLast edited by ritariässä; 23-08-2015, 12:52.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by BMW_Harrastaja View Post"Kaikilla" coileilla auto tuntuu madaltuvan, joten kertokaapa mikä alusta tai pelkät iskarit, jos ehdot ovat:
1. Ei saa madaltua vakiosta M5 alustasta lähes ollenkaan
2. Ei saa olla kivireki (pääpaino on suomen maantie ajossa)
3. Jos ehdottamasi vaihtoehto maksaa enemmän, kuin vakioiskarit saksan merkkikaupassa, niin perusteluja miksi juuri ne
Jos pelkät iskarit, niin vakioiskareiden lisäksi ainakin Bilstein B8 olisi mahdollinen. Mitä muita?2001 Le Mans Blue ///M5
Black/Blue sport interior
Titanium Trim
Supersprint X-pipe
Comment
-
-
Originally posted by ea_M5 View PostMun autossa on AP:t korkeimmassa mahdollisessa asennossa. Stancesta saat käsityksen esim Jylen ja Korholan nappaamista M-miitin kuvista.BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
Originally posted by ea_M5 View PostMissä kone avattiin?
Kampiakseli ilmeisesti jo vaurioitunut? Sinänsä laakerien kunto noilla kilometreillä ei yllätä.Nyt: E36 323i M-Sport
Ex: 1x E30,E31,E61 2xE46 3xE32 6xE34 6xE36 8xE39
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEli ajettu huonoilla öljyillä ja pitkillä vaihtoväleilläAll good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by BMW_Harrastaja View PostEi tuo kieltämättä liian matalalta näytä noillakaan, joten voisi olla vaihtoehto. Mistähän nuokin ois järkevintä tilata ja tuleeko mukana kaikki mitä tarvii?Last edited by Hannu_H; 26-08-2015, 13:59.
Comment
-
-
Originally posted by Hannu_H View PostUnohda suorilta nuo AP/KW tms halpis linjan alustat. Auttamatta liian löysät jouset + iskunvaimentimissa ei nimeksikkään vaimennusta + ei kestä pakkasta yhtään. Tähän mennessä jokaisessa vastaan tulleessa ko alustassa on etuiskarit vuotaneet, useampi sarja nyt tässä parin vuoden sisään melkein uusia alustoja tullut vastaan. Ylimmässä asennossa jousissa on niin paljon esijännitystä että alusta on pintakova, mutta pohjaa silti En ainakaan omassa autossa keksi mitään hyvää sanottavaa KW:n V1 alustasta. Mietinnässä ollut orkkis alustan takaisin laittaminen ja eteen vain jotkut hieman madaltavat vieterit..... Ai niin ja ne muoviset säätökikkareet KW:n tolpissa on ihan käsittämätöntä kuraa, toisin sanoen talven jäljilta on ihan toivoton alustaa yrittää säätää kun muoviosat murenevat käsiin.BMW driver and owner since 2000.
Comment
-
Comment