Mikäs funktio noilla maskin takana olevilla kaihtimilla on? E61 omistajakaveri eilen huomas että multa ne puuttuu. Kattoin osakuvia niin pitäis olla ylhäällä aktiivinen ja alhaalla passiivinen. Onko aktiivinen jotenkin alipaineella toimiva, ku samassa osakuvassa on jotain BKS vacuum capsuleita? Vissiin jarrujen jäähytyskanavissakin on jotkin alipaineläpät.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Samppae39 View PostMikäs funktio noilla maskin takana olevilla kaihtimilla on? E61 omistajakaveri eilen huomas että multa ne puuttuu. Kattoin osakuvia niin pitäis olla ylhäällä aktiivinen ja alhaalla passiivinen. Onko aktiivinen jotenkin alipaineella toimiva, ku samassa osakuvassa on jotain BKS vacuum capsuleita? Vissiin jarrujen jäähytyskanavissakin on jotkin alipaineläpät.
Kuuluu efficient Dynamic pakettiin.
Suomessa toimii mukavasti talvella viimasuojana
Sähköinen ohjaus noissa lienee... Aukeaa vasta lukosta kun ilmastointi tarvitsee kylmempää ilmaa tai moottorin tuuletinplekti käynnistyy.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Mikä on M57TUD25 130kw koneen vakioturbon maksimi ahtopaine?Mitsubishi Outlander PHEV
Ex: Skoda Superb -13 2.0TDI DSG 170hv
Ex: VW Golf -09 1.4tsi DSG
Ex: BMW e61 525d -05 M57TUD25, automaatti
Ex: Volvo T4 -01 147kW, automaatti
Ex: VW Passat -07 2.0TDI DSG
Ex: Nissan Primera P11 -01
Ex: Nissan Sunny -94
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostSaako marmorilta tai jostain muualta näitä penkin kiskon kiinnityspulttia? Kuvassa keskellä näkyvä iso torx-päinen pultti.
Meni pää vituiksi, ajattelin rälläköidä tuon pois ja tarviis uutta tilalle. Tai vastaavan.
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostToisen vai tarvitsetko kummankin?
Comment
-
-
Originally posted by Telehell View PostMikä on M57TUD25 130kw koneen vakioturbon maksimi ahtopaine?Mitsubishi Outlander PHEV
Ex: Skoda Superb -13 2.0TDI DSG 170hv
Ex: VW Golf -09 1.4tsi DSG
Ex: BMW e61 525d -05 M57TUD25, automaatti
Ex: Volvo T4 -01 147kW, automaatti
Ex: VW Passat -07 2.0TDI DSG
Ex: Nissan Primera P11 -01
Ex: Nissan Sunny -94
Comment
-
-
Kysellääs nyt tässäkin topickissa, että sattuisiko olemaan kenellekkään tuttu auto. Historian mukaan ollut parillakin omistajalla vain noin 6kk, joten mahtaakohan olla kiertopalkinto?
Varustetaso sopisi omaan silmään aika kivasti, vaikka LCI ei olekkaan. Eikös tuon nappikäynnistyksen mukana tullut jo tekniikkaan muutoksia? Lueskelin autokuumeen tultua nuo "ostamassa e60" topickit kyllä läpi, mutta ei kaikki jäänyt päähän.
Kuinka paljon tuo neliveto nostaa kulutuksia, sekä nostaako paljon jo korkeita(ilmeisesti) käyttökustannuksia entisestään?
Lisättyjä kysymyksiä:
Kävin tuossa puolivahingossa koeajamassa 2009 520D mallin ja sinäänsä tuosta ei mitenkään paha maku jäänyt suuhun, vaikka ei normaalisti dieseleistä perustakkaan. Kulutus näissä houkuttaisi todella kovasti, mutta mitenkäs tuollainen kaksilitrainen kestää kilometrejä? Katsomissani autoissa on noin 200 000km rullattu.
Comment
-
-
Pre-LCI 535, mittarissa 229k. Ohjelmoitu.
Tänään huomasin, että pitkässä ja jyrkässä ylämäessä jostain ravistaa/täristää. Vauhtia oli 40-60km/h. Kytkinkö siellä täristää? Muissa tilanteissa en ole tätä ainakaan vielä huomannut. Tosin en tiedä miltä tuntuu jos automaattilaatikolla oleva auto ja sen kytkin luistaa joten jos se luistaa niin tästä mulla ei ole tietoa. Paljon maksaa remppa?
Viime päivinä on tullut ajettua taas isolla tiellä ja paikoin isolla kaasulla. Nyt alkaa työntämään todella paljon mustaa pakoputkesta. Niin paljon että jos joku ajaa perässä niin ei kehtaa paljoa polkea kaasua. Mitäs tämä on, mikä siellä on rikki ja paljon maksaa? Turbot on rempattu noin vuosi sitten (jos sillä edes on vaikutusta, en tiedä).
Tasakaasulla kierrokset humpaa, eli kohta vois olla laatikkoremppakin tulossa.
--
Joko alkaa olla siinä kunnossa että ajan sillalta alas?Last edited by revote; 27-06-2016, 18:43.
Comment
-
-
Originally posted by Gukkuu View Post
Varustetaso sopisi omaan silmään aika kivasti, vaikka LCI ei olekkaan. Eikös tuon nappikäynnistyksen mukana tullut jo tekniikkaan muutoksia? Lueskelin autokuumeen tultua nuo "ostamassa e60" topickit kyllä läpi, mutta ei kaikki jäänyt päähän.
Lisättyjä kysymyksiä:
Kävin tuossa puolivahingossa koeajamassa 2009 520D mallin ja sinäänsä tuosta ei mitenkään paha maku jäänyt suuhun, vaikka ei normaalisti dieseleistä perustakkaan. Kulutus näissä houkuttaisi todella kovasti, mutta mitenkäs tuollainen kaksilitrainen kestää kilometrejä? Katsomissani autoissa on noin 200 000km rullattu.Seat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
E60 2006 525i
Comment
-
Comment