Saako tätä jotenkin purettua, siis siltä osin että tuo läppäsysteemi lähtisi irti?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Sammuuko muilla sigun koneella olevat bemmit (e61) kuinka nätisti? Minusta tuo sammutus kuulostaa väkivaltaisesta, hankala selittääOriginally posted by huitoja2 View PostTäällä ihan sama homma, välillä oikein kolahtaa kun sammuu ja kuullostaa että jotain hajoaisi...Mitsubishi Outlander PHEV
Ex: Skoda Superb -13 2.0TDI DSG 170hv
Ex: VW Golf -09 1.4tsi DSG
Ex: BMW e61 525d -05 M57TUD25, automaatti
Ex: Volvo T4 -01 147kW, automaatti
Ex: VW Passat -07 2.0TDI DSG
Ex: Nissan Primera P11 -01
Ex: Nissan Sunny -94
Comment
-
-
Originally posted by Telehell View PostEilen asiaa ihmettelin ja olevinaan paikansin sen liittyväksi ilmastointiin. AC sammutettuna auto sammuu nätisti ja AC päällä rytkähtäen. Voi olla kyllä ihan sattuman kauppaakin tai sitten ilmastoinnin kompuran hihnapyörä on jumissa veikkaanpa.
Comment
-
-
Originally posted by Telehell View PostEilen asiaa ihmettelin ja olevinaan paikansin sen liittyväksi ilmastointiin. AC sammutettuna auto sammuu nätisti ja AC päällä rytkähtäen. Voi olla kyllä ihan sattuman kauppaakin tai sitten ilmastoinnin kompuran hihnapyörä on jumissa veikkaanpa.
Niitä ainakin muutamia tullut vastaan,että on vulkanoinnista lähtenyt irti tai sitten murtunut kunnolla.
Yhdessä uudessa tarvikepyörässä oli selkäheittoa niin paljon, että laturinmoniurahihna pompotti alakierroksilla koko ajan.
Comment
-
-
Onko kukaan taistellut hanskalokeron kannen pärinän kanssa? Ongelma ollut jo kauan ja tulee yleensä esiin kesärenkaiden tuodessa jyrinät paremmin läpi. Yleensä räminä loppuu joksikin aikaa siihen, kun lokeron avaa ja sulkee. Vaivaan on kokeiltu sitä ja tätä, kuten huopatarraa vastinpintohin, lukon vastakappaleen reikää rassattu, kansi käytetty irti ja lokeron kiinnitysruuveja kiristelty. Eihän tämä ole iso ongelma, mutta todella ärsyttävä sellainen...
Comment
-
-
diesel koneen antureista
minkälaisia oireita tulee kun diesel koneen
1. nokka/
2. kampiakelin asennon tunnisti rupeaa vetelemään viimeisiään tahi ei pelaa oikein?
voisiko jompikumpi olla syyllinen kun kylmänä auto lähtee hyvin käyntiin sekä pyörii hyvin.
mutta kun kone ajettu lämpimäksi niin ei lähe enää käyntiin kunnes kone on jäähtynyt esim:työpäivän seisoo parkissa niin lähtee kuin palmunalta käyntiin...E70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
-
inpa
pääsikö inpan 5.00 versiolla e61 käsiks vai pitikö olla uudempi versio?E70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
-
Originally posted by Jh5xx View Postminkälaisia oireita tulee kun diesel koneen
1. nokka/
2. kampiakelin asennon tunnisti rupeaa vetelemään viimeisiään tahi ei pelaa oikein?
voisiko jompikumpi olla syyllinen kun kylmänä auto lähtee hyvin käyntiin sekä pyörii hyvin.
mutta kun kone ajettu lämpimäksi niin ei lähe enää käyntiin kunnes kone on jäähtynyt esim:työpäivän seisoo parkissa niin lähtee kuin palmunalta käyntiin...
Comment
-
-
Originally posted by koz-528 View PostNokkatunnistin ottaa käynnistäessä pyörimistietoja ja 500bar polttoainepaineiden jälkeen kuormitus tietoja. Itellä jälkimmäinen pimeänä nokka-akselin tunnistimessa, ei vikakoodia. Sammutti auton kun pa-pyynti ylitti 500bar. Jos nokkatunnistin kokonaan hajoaa tulee siitä vikakoodia ja auto ei kyllä käynnisty.
KLIKE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
E70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
-
Siitä että minulla auto lähti käyntiin hyvin, ainut vikakoodi: railpaine syötön poikkeama ja railpaine liian alhainen, railpaine pyynti seurasi saantia tuonne 500bar asti sitten sammutti auton. Uudella nokka akselin asentotunnistimella vika korjaantui. Siitä syntyi teoria. Kissvesalan kanssa ongelmaa ratkottiin. Tultiin siihen tulokseen että suuttimet ohivuotaa liikaa. Ne kävi penkissä ja olivat täysin kunnossa, sitten huollossa oli vastaava purkumoottori mistä testailivat vuorotellen osia kunnes vika paikallistui ko tunnistimeen.
Comment
-
-
Originally posted by koz-528 View PostSiitä että minulla auto lähti käyntiin hyvin, ainut vikakoodi: railpaine syötön poikkeama ja railpaine liian alhainen, railpaine pyynti seurasi saantia tuonne 500bar asti sitten sammutti auton. Uudella nokka akselin asentotunnistimella vika korjaantui. Siitä syntyi teoria. Kissvesalan kanssa ongelmaa ratkottiin. Tultiin siihen tulokseen että suuttimet ohivuotaa liikaa. Ne kävi penkissä ja olivat täysin kunnossa, sitten huollossa oli vastaava purkumoottori mistä testailivat vuorotellen osia kunnes vika paikallistui ko tunnistimeen.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostVähintäänkin mielenkiintoinen keissi, kun näistä dieseleistä voi startin jälkeen napata vaikka nokkatunnistimen piuhan irti sen vaikuttamatta käyntiin.
Comment
-
Comment