Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/E61 Ostamassa lll

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TheRipper
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Onko vaihdevipu ja rattiläpyskät alkuperäisiä 2008 lci ?.
    Retrofitattu uudemmasta ?

    Kyllä siinä ihan aito Sport Automatic on...

    Aikas hauskaisaa sinäänsä että mitään muita varusteita ei ole otettu mutta tuo ehkä yksi harvinaisimmista E60 varusteista sitten taas on...

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Originally posted by Pjönttö View Post
    Moro, tietääkö kukaan tuosta enemmän, itse asun toisella puolen Suomea myyntikohteeseen nähden. Harkinnassa ollut josko vaimolle laittaisin menopeliksi. Sanotteko viisaammat bemaritietäjät mitä tuosta kannattaisi selvittää ennen ostopäätöstä?

    https://www.nettiauto.com/bmw/530/10231659
    Onko vaihdevipu ja rattiläpyskät alkuperäisiä 2008 lci ?.
    Retrofitattu uudemmasta ?

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    ei kyllä itsellä tulisi mieleenkään maksaa 18 tonnia 11v vanhasta karvalakki-E61:sta.
    Tämä oli se minunkin pointti.

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Ei varmaan monelle ratkaiseva tekijä,mutta itselle en ostaisi (tai ainakaan vaimolle) vitosen farkkua,missä ei ole parkkitutkia. Vähintään takana pitäisi olla.

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Ei varmaan halvemmalla saakaan, mutta ei kyllä itsellä tulisi mieleenkään maksaa 18 tonnia 11v vanhasta karvalakki-E61:sta.



    Tässä esim. omasta mielestä parempi vaihtoehto "tuollaiselle autolle", ei tosin ole liikkeestä (antanee siis myös varaa tingata tonni tai pari pois).

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Hintaa on puolet liikaa ja ei noin varusteetonta ja harmaata toista voi ollakaan....
    Mistä tuollaisia alle 200 tkm ajettuja LCI 530 bensafarkkuja saa Suomesta puolet halvemmalla, ja mahdollisesti paremmin varusteltunakin?

    Kysyjä on vaimolleen käyttöautoa hakemassa, jolloin ei oletettavasti suurempia suunnitelmia tuontiauton kyttäämiseen ja hakuprosessiin, sekä vaihdossa mahdollisesti vielä vanhaa alta pois.

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Pjönttö View Post
    Moro, tietääkö kukaan tuosta enemmän, itse asun toisella puolen Suomea myyntikohteeseen nähden. Harkinnassa ollut josko vaimolle laittaisin menopeliksi. Sanotteko viisaammat bemaritietäjät mitä tuosta kannattaisi selvittää ennen ostopäätöstä?

    https://www.nettiauto.com/bmw/530/10231659
    Tämä on joku vitsi onhan?

    Hintaa on puolet liikaa ja ei noin varusteetonta ja harmaata toista voi ollakaan....

    Leave a comment:


  • silu
    replied
    Tuota menossa katsomaan https://m.nettiauto.com/bmw/525/10116808

    En ole vielä E61 omistanut, mitä tyyppivikoja näissä on ?ja mitä kannattaa katsoa tarkemmin? :think

    Leave a comment:


  • Pjönttö
    replied
    Iyu-414

    Moro, tietääkö kukaan tuosta enemmän, itse asun toisella puolen Suomea myyntikohteeseen nähden. Harkinnassa ollut josko vaimolle laittaisin menopeliksi. Sanotteko viisaammat bemaritietäjät mitä tuosta kannattaisi selvittää ennen ostopäätöstä?

    Leave a comment:


  • zanta
    replied
    Originally posted by onavez View Post
    Eikö tuo suutin ja korkeapainepumppu ongelma koske vain tota N53 konetta?
    Ja eiköhän nekin ole jo 2019 mennessä kaikista korjattuna.

    Leave a comment:


  • harriba
    replied
    Originally posted by onavez View Post
    Mitä oleellisia varusteita noista puuttuu?:think Eli siis ei pitäis olla teoriassa leviimässä käsii jo kotimatkalla jos on laatikkoöljyt ja suuttimet vaihdettu tuosta ensimmäisestä? Eikö tuo suutin ja korkeapainepumppu ongelma koske vain tota N53 konetta? Mites toi hintapuoli tossa ensimmäisessä, onko tossa vähän ylihintaa?
    Lättäpenkit on ainakin mun selälle dealkilleri. Mun pre-fl ix vei mun ajossa bensaa käytännössä saman mitä mun mersu-V8:t. Uudempi suoraruisku lienee taloudellisempi. Kahdesti jätti tielle kun vesipumppu ja syyläri laukesivat. Mutta muuten tykkäsin. Vm 2006:ssa on jo fl sähköt.

    Leave a comment:


  • onavez
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Niin umpisurkein varustein molemmat että oksat pois...ja jälkimmäinen on vielä pre-lci...

    Jos joskuskin on öljyt vaihdettu niin laatikoilla vielä painelee. Ja vaikkei olisikaan niin bensavehkeissä pitäisi olla vielä huuhteluvaihdolla pelastettavissakin...tai pikemminkin käyttöaikaa lisättävissä.
    Eihän tuo 6HP nyt mikään maailman kestävin laatikko ole kyllä.

    Hyvässä lykyssä suuttimet on jo vaihdettu..eikös noihin ollut oikein kampanjoitakin päällänsä silloin tällöin?
    Mitä oleellisia varusteita noista puuttuu?:think Eli siis ei pitäis olla teoriassa leviimässä käsii jo kotimatkalla jos on laatikkoöljyt ja suuttimet vaihdettu tuosta ensimmäisestä? Eikö tuo suutin ja korkeapainepumppu ongelma koske vain tota N53 konetta? Mites toi hintapuoli tossa ensimmäisessä, onko tossa vähän ylihintaa?
    Last edited by onavez; 31-01-2019, 20:54.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by onavez View Post
    Ollut jo pitkään harkinnassa E60 2.5 tai 3.0 koneella. Onko kukaan foorumilaisista käyny kattomassa kumpaakaan näistä? Onko hintaa liikaa ja kumman ottaisitte? Onko toi n53 jo liian iso riski noilla kilsoilla suutinten ja korkeapainepumpun kohdalta? Mites näissä kestää laatikot vai alkaako olla jo valmista 200tkm kohdalla? Mitä muuta kannattaa ottaa huomioon jos käy katsomassa?


    https://www.nettiauto.com/bmw/525/10180517
    Niin umpisurkein varustein molemmat että oksat pois...ja jälkimmäinen on vielä pre-lci...

    Jos joskuskin on öljyt vaihdettu niin laatikoilla vielä painelee. Ja vaikkei olisikaan niin bensavehkeissä pitäisi olla vielä huuhteluvaihdolla pelastettavissakin...tai pikemminkin käyttöaikaa lisättävissä.
    Eihän tuo 6HP nyt mikään maailman kestävin laatikko ole kyllä.

    Hyvässä lykyssä suuttimet on jo vaihdettu..eikös noihin ollut oikein kampanjoitakin päällänsä silloin tällöin?

    Leave a comment:


  • onavez
    replied
    E60 525

    Ollut jo pitkään harkinnassa E60 2.5 tai 3.0 koneella. Onko kukaan foorumilaisista käyny kattomassa kumpaakaan näistä? Onko hintaa liikaa ja kumman ottaisitte? Onko toi n53 jo liian iso riski noilla kilsoilla suutinten ja korkeapainepumpun kohdalta? Mites näissä kestää laatikot vai alkaako olla jo valmista 200tkm kohdalla? Mitä muuta kannattaa ottaa huomioon jos käy katsomassa?


    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by dolby View Post
    Kannattaa kyllä varauksella suhtautua kilometreihin. Ratin, penkkien ja vastaavien kuluneisuudesta saa jotakin osviittaa.
    Nuokin helposti on vaihdettu, jos on ruuvattu. Tullut näitä ruuvattuja vastaan, missä sisusta on siistimmässä kunnossa kun alle 100tkm ajetussa. Marmorilta kannattaa kysäistä huoltohistoria, niin näkee millä kilometreillä käynyt huollossa ja meneekö kilometrit loogisesti. Samoin katsastus historia kannattaa katsoa.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎