Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/E61 Ostamassa lll

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OneAndOnly
    replied
    Tietääkö kuka kertoa, että mitä kuvan kahdesta napista tapahtuu? Joissain sähköpenkeissä noi kaks nappia tulee aina vastaan.

    Toinen mikä käyny mielessä, että jos on tuuletetut istuimet, mitkä on kyllä harvassa, niin missä niiden käyttökytkin on?

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Artturieno View Post
    Tämän saisi n. 14000e sis. verot, katsastus, lippulappuset ja kotipihaan tuotuna välittäjän kautta tai 15000e 6kk takuulla. Välittäjänä olisi autolle.com.

    https://www.blocket.se/orebro/BMW_52....htm?ca=11&w=3
    Tervetuloa vaan foorumille minunkin puolestani.

    Yhdyn edellisiin puhujiin ja suositan kääntämään katseet saksan puoleen suosiolla. Toki sielläkin Bensoja vähemmän mutta sentään huomattavasti enemmän kuin täällä ja yleisesti varustetasotkin parempia.

    525iA tai 530iA kannattaa katsella. Jo lähtökohtaisesti noissa parempia varusteita monesti tarjolla.

    Ja autolle.commista on monella erittäin huonojakin kokemuksia joten varsinkin jos tuontia ajattelee kannattaa kääntyä asiantuntevamman ja luotettavamman puoleen...täältä foorumiltakin kyseisiä henkilöitä löytyy.

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by Artturieno View Post
    Se tässä autokuumeessa on ikävää että järki häviää jonnekkin.

    Mutta siittä iloinen että täältä saa neuvoja
    Tervetuloa foorumille.

    Bensaversioita on harvemmin tarjolla, mutta 530i LCI olisi oma valinta mikäli sellainen pitäisi saada. Autokuume yleensä painostaa tekemään ostopäätöksen mahdollisimman pian, mutta malttia kun jaksaa pitää mukana, niin lopputulos on yleensä jälkeenpäin monella tapaa järkevämpi kuin parin ensimmäisen kandidaatin perusteella. Edellisen kirjoittajan kanssa olen samoilla linjoilla, että Sksan ja lähialueiden markkinoiden tarjontaa kannattaa selvittää paremman saatavuuden kannalta.

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Originally posted by Artturieno View Post
    Tämän saisi n. 14000e sis. verot, katsastus, lippulappuset ja kotipihaan tuotuna välittäjän kautta tai 15000e 6kk takuulla. Välittäjänä olisi autolle.com.

    https://www.blocket.se/orebro/BMW_52....htm?ca=11&w=3
    Mielestäni kallis on kyllä, käytännössä karvalakki ja kuskin penkki näyttää 100-200tkm enemmän ajetulta. Jos kiire ei ole auton suhteen, niin seuraile saksan markkinoita ja nouda itse. Suomen tarjonta on aika huonoa.

    Leave a comment:


  • Artturieno
    replied
    Tämän saisi n. 14000e sis. verot, katsastus, lippulappuset ja kotipihaan tuotuna välittäjän kautta tai 15000e 6kk takuulla. Välittäjänä olisi autolle.com.

    Leave a comment:


  • Artturieno
    replied
    Originally posted by BMW525Xda View Post
    Minusta tuolla Pavelilla on useita autoja ollut myynnissä, jonkin luokan trokari.
    Tuon linkin auton melkein unohtaisin alkuunsa, tuotu estoniasta ja voi olla kasattu vaikka puoliksi e30 korisen osista.
    Niinpä tietenkin olihan se liian hyvä ollakseen totta
    Se tässä autokuumeessa on ikävää että järki häviää jonnekkin.

    Mutta siittä iloinen että täältä saa neuvoja

    Leave a comment:


  • BMW525Xda
    replied
    Minusta tuolla Pavelilla on useita autoja ollut myynnissä, jonkin luokan trokari.
    Tuon linkin auton melkein unohtaisin alkuunsa, tuotu estoniasta ja voi olla kasattu vaikka puoliksi e30 korisen osista.

    Leave a comment:


  • Artturieno
    replied
    Moro vaan kaikille! Ajattelin tehdä tänne tunnarit kun autokuume päällä ja e60 kiikarissa vaikka en ole eläissään ajannu bmw:llä

    Huomenna kojeajo 523i manuaali 2008. Hakusessa automaattilaatikolla mutta ei oulun liikkeissä ole automaattia tarjolla niin nyt täytyy tyytyä tähän.
    Nykyinen S204 cdi 2008 mersu ja nyt bensa autolle tarvetta vähäisen ajon takia. Nykyinen on HIEMAN pintakova kun on amg paketilla niin jospa bmw:ssä pehmeemmät kyydit, toivon ainakin.

    Nihkeesti on suomessa tarjolla 2007-2008 523ia-530ia sedaneita tarjolla

    Tänään keskustellu erään 530ixa -07 myyjän kanssa ja hienolta näyttää auto mut ei ole minkäänlaista esilämmitintä kyseisessä autossa :think

    Leave a comment:


  • JJtalo
    replied
    Mielestäni pre-lci malleja ei automaattisesti kannata rajata pois jos järkevillä kilometreillä ja varusteilla tulee vastaan. Erot on kuitenki aika marginaalisia. Esim 530d kulutuksessa ajotavalla ja yksilöllä on eroja, pieniruokasin mitä itellä tullut vastaan oli -03 ja muistaakseni lähemmäs 400tkm rullattu. Vakiona lci:ssä 13hepoa enemmän, ja lastutettaessa saa about tuon verran enempi irti. Eikös pre-lci valot olleet paremmat ?

    Leave a comment:


  • jhelen
    replied
    Terve
    Ja sen XHP softan saa myös LCI laatikkoon, jolloin paranee entisestään.

    Leave a comment:


  • E39Fin
    replied
    Originally posted by OneAndOnly View Post
    Oolrait.. Tässähän on jo asioita selvinnyt. Miten toi neliveto systeemi on E6x mallissa toimintavarma, onko jotain "heikkoa kohtaa"? Onko nelivedon komponentit samat x5:sen kans vai onko noissa eri osat?
    Öljyt säännöllisesti vaihtamalla kestää nelikko hyvin. Etummaisia kardaaneja menee (mulla 600tkm kohalla vasta). Suosittelen noilla sun hakukriteereillä ehdottomasti ettimään E6X xdriven Lci-mallina eli uudemmalla kepillä varustettuna. Todella varma peli ja laatikon toiminta on edelleen 2010-luvulla erittäin nättiä. Toki noihin pre lci nelikoihinkin saa vaihdelaatikkoon nykyään ohjelmointia, jolla muuttuu melko lailla saman tuntuiseksi kuin lci-mallissa. Löytyy keskustelua tästä E60 mallikohtaisesta. Plussaa näissä uudemmalla laatikolla olevissa on kulkupuoleen nähden todella kohtuullinen kulutus

    Leave a comment:


  • OneAndOnly
    replied
    Oolrait.. Tässähän on jo asioita selvinnyt. Miten toi neliveto systeemi on E6x mallissa toimintavarma, onko jotain "heikkoa kohtaa"? Onko nelivedon komponentit samat x5:sen kans vai onko noissa eri osat?

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Nappistartti tuli 9/2005 eli 2006 vuosimalliin, LCI eli facelif tuli 3/2007 alkaen 2008 vuosimalliin.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by OneAndOnly View Post
    Ai se menikin noin.. :think Muuttuuko laatikon malli -07 erilaiseksi vai onko se edelleen sama laatikossa mitä aikaisemmissakin?
    Laatikossa ei fyysesti mitään eroa. Noita Second Generation laatikoita eli 6HP21 ja 6HP28 ei tullut bmw:n koskaan.

    Ohjelmisto on eri ja tosiaan LCI:n tuli tuo elektroninen vaihteen valitsin. Paitsi joissain ihan alkupään 520d malleissa vielä vanhalla valitsimella.

    Leave a comment:


  • escortmk2
    replied
    Originally posted by OneAndOnly View Post
    Ai se menikin noin.. :think Muuttuuko laatikon malli -07 erilaiseksi vai onko se edelleen sama laatikossa mitä aikaisemmissakin?

    Lci mallissa vahvempi ja parempi käytöksinen, ku prelci. Tunnistaa uudesta vaihdekepistä.

    Facelift e53 zf6hp26 laatikko myös, joka siis on myös e60 mallissa.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎