Tämän saisi n. 14000e sis. verot, katsastus, lippulappuset ja kotipihaan tuotuna välittäjän kautta tai 15000e 6kk takuulla. Välittäjänä olisi autolle.com.
Yhdyn edellisiin puhujiin ja suositan kääntämään katseet saksan puoleen suosiolla. Toki sielläkin Bensoja vähemmän mutta sentään huomattavasti enemmän kuin täällä ja yleisesti varustetasotkin parempia.
525iA tai 530iA kannattaa katsella. Jo lähtökohtaisesti noissa parempia varusteita monesti tarjolla.
Ja autolle.commista on monella erittäin huonojakin kokemuksia joten varsinkin jos tuontia ajattelee kannattaa kääntyä asiantuntevamman ja luotettavamman puoleen...täältä foorumiltakin kyseisiä henkilöitä löytyy.
Se tässä autokuumeessa on ikävää että järki häviää jonnekkin.
Mutta siittä iloinen että täältä saa neuvoja
Tervetuloa foorumille.
Bensaversioita on harvemmin tarjolla, mutta 530i LCI olisi oma valinta mikäli sellainen pitäisi saada. Autokuume yleensä painostaa tekemään ostopäätöksen mahdollisimman pian, mutta malttia kun jaksaa pitää mukana, niin lopputulos on yleensä jälkeenpäin monella tapaa järkevämpi kuin parin ensimmäisen kandidaatin perusteella. Edellisen kirjoittajan kanssa olen samoilla linjoilla, että Sksan ja lähialueiden markkinoiden tarjontaa kannattaa selvittää paremman saatavuuden kannalta.
Tämän saisi n. 14000e sis. verot, katsastus, lippulappuset ja kotipihaan tuotuna välittäjän kautta tai 15000e 6kk takuulla. Välittäjänä olisi autolle.com.
Mielestäni kallis on kyllä, käytännössä karvalakki ja kuskin penkki näyttää 100-200tkm enemmän ajetulta. Jos kiire ei ole auton suhteen, niin seuraile saksan markkinoita ja nouda itse. Suomen tarjonta on aika huonoa.
Tämän saisi n. 14000e sis. verot, katsastus, lippulappuset ja kotipihaan tuotuna välittäjän kautta tai 15000e 6kk takuulla. Välittäjänä olisi autolle.com.
Minusta tuolla Pavelilla on useita autoja ollut myynnissä, jonkin luokan trokari.
Tuon linkin auton melkein unohtaisin alkuunsa, tuotu estoniasta ja voi olla kasattu vaikka puoliksi e30 korisen osista.
Niinpä tietenkin olihan se liian hyvä ollakseen totta
Se tässä autokuumeessa on ikävää että järki häviää jonnekkin.
Minusta tuolla Pavelilla on useita autoja ollut myynnissä, jonkin luokan trokari.
Tuon linkin auton melkein unohtaisin alkuunsa, tuotu estoniasta ja voi olla kasattu vaikka puoliksi e30 korisen osista.
Moro vaan kaikille! Ajattelin tehdä tänne tunnarit kun autokuume päällä ja e60 kiikarissa vaikka en ole eläissään ajannu bmw:llä
Huomenna kojeajo 523i manuaali 2008. Hakusessa automaattilaatikolla mutta ei oulun liikkeissä ole automaattia tarjolla niin nyt täytyy tyytyä tähän.
Nykyinen S204 cdi 2008 mersu ja nyt bensa autolle tarvetta vähäisen ajon takia. Nykyinen on HIEMAN pintakova kun on amg paketilla niin jospa bmw:ssä pehmeemmät kyydit, toivon ainakin.
Nihkeesti on suomessa tarjolla 2007-2008 523ia-530ia sedaneita tarjolla
Tänään keskustellu erään 530ixa -07 myyjän kanssa ja hienolta näyttää auto mut ei ole minkäänlaista esilämmitintä kyseisessä autossa :think
Mielestäni pre-lci malleja ei automaattisesti kannata rajata pois jos järkevillä kilometreillä ja varusteilla tulee vastaan. Erot on kuitenki aika marginaalisia. Esim 530d kulutuksessa ajotavalla ja yksilöllä on eroja, pieniruokasin mitä itellä tullut vastaan oli -03 ja muistaakseni lähemmäs 400tkm rullattu. Vakiona lci:ssä 13hepoa enemmän, ja lastutettaessa saa about tuon verran enempi irti. Eikös pre-lci valot olleet paremmat ?
Oolrait.. Tässähän on jo asioita selvinnyt. Miten toi neliveto systeemi on E6x mallissa toimintavarma, onko jotain "heikkoa kohtaa"? Onko nelivedon komponentit samat x5:sen kans vai onko noissa eri osat?
Öljyt säännöllisesti vaihtamalla kestää nelikko hyvin. Etummaisia kardaaneja menee (mulla 600tkm kohalla vasta). Suosittelen noilla sun hakukriteereillä ehdottomasti ettimään E6X xdriven Lci-mallina eli uudemmalla kepillä varustettuna. Todella varma peli ja laatikon toiminta on edelleen 2010-luvulla erittäin nättiä. Toki noihin pre lci nelikoihinkin saa vaihdelaatikkoon nykyään ohjelmointia, jolla muuttuu melko lailla saman tuntuiseksi kuin lci-mallissa. Löytyy keskustelua tästä E60 mallikohtaisesta. Plussaa näissä uudemmalla laatikolla olevissa on kulkupuoleen nähden todella kohtuullinen kulutus
Oolrait.. Tässähän on jo asioita selvinnyt. Miten toi neliveto systeemi on E6x mallissa toimintavarma, onko jotain "heikkoa kohtaa"? Onko nelivedon komponentit samat x5:sen kans vai onko noissa eri osat?
Leave a comment: