Originally posted by bmwe61lci
View Post
E60/E61 Ostamassa lll
Collapse
X
-
Olen itse kesällä hommaamassa E61:stä. Miten tuon välyksen huomasit? Onko se ihan selvä kun kääntää rattia, että ratti kääntyy senttejä "tyhjää"? Meinaan kun mun nykysessä E39:ssä on kaikki oikeestaan lopussa, että siitä kun hyppää uudempaan bemariin, että tuleeko huomattua moisia vikoja heti... Onko jotain selviä ongelmakohtia, mitkä kannattaa tarkistaa E61:stä? Esim takaluukku vissiin tässäkin ruostuu herkästi lasin reunasta? Onko muita helppoja ruostepaikkoja?
-
No hyvä tietää tämäkin.Originally posted by bmwe61lci View PostEn valitettavasti muuta kuntoa tutkinut, kiinnosti vaan kun itsellä vastaava auto aktiiviiohjauksella. Omasta menee koko hammastanko vaihtoon lähikuukausina. Oireena välys ohjauksessa, joka paikallistui hammastangon planeettavaihteistoon. Tuossa autossa tuntui täysin vastaava välys.
Leave a comment:
-
En valitettavasti muuta kuntoa tutkinut, kiinnosti vaan kun itsellä vastaava auto aktiiviiohjauksella. Omasta menee koko hammastanko vaihtoon lähikuukausina. Oireena välys ohjauksessa, joka paikallistui hammastangon planeettavaihteistoon. Tuossa autossa tuntui täysin vastaava välys.Originally posted by Jorkki89 View PostOkei. Minkä kuntoinen auto oli muuten?
Leave a comment:
-
Originally posted by Jorkki89 View Posthttps://m.nettiauto.com/bmw/530/9272644?vifAdCount=18
Onkohan kukaan foorumilta käyny tätä autoa ihmettelemässä? Kilometrien puolesta kiinnostas. Onkos muiden mielestä hinta kohdillaan jos hyvin huollettu ja muutenkin kunnossa?
Minä olen nopeasti vilkaissut! Tuossakin oli ohjauksessa välystä (aktiiviohjaus). En jäänyt selvittämään onko välys hammastangon planeettavaihteistossa vai muualla?
Leave a comment:
-
https://www.nettiauto.com/bmw/523/9488888
Siinä olisi yksi varteen otettava yksilö hinnan puolesta. Joo tiedä, ei ole kuin peruspenkit mutta hinta olis kohillaan. Mites nuilla yli 200tkm ajetuilla on otettava erityisesti huomioon. Tällä hetkellä autoa olisi tarkoitus pitää 6-8 vuotta ja noin 13tkm/v ajolla
Leave a comment:
-
https://m.nettiauto.com/bmw/530/9272644?vifAdCount=18
Onkohan kukaan foorumilta käyny tätä autoa ihmettelemässä? Kilometrien puolesta kiinnostas. Onkos muiden mielestä hinta kohdillaan jos hyvin huollettu ja muutenkin kunnossa?
Leave a comment:
-
Mitä nämä kivikautiset hilppeet on?
E: nyt löyty, eli hf retrofit. Melko kaunis, jäis kyllä iteltä asentamatta
Onko tuollaisen purkaminen helppo homma ja onko tuohon mahdollista saada jollain muulla virityksellä bluetooth hf ilman nuita näkyviä systeemeitä?Last edited by Artturieno; 08-03-2018, 20:44.
Leave a comment:
-
Noniin nyt on koeajo takana. Kyllä oli pehmeät kyydit vs nykyinen s204Originally posted by Artturieno View PostHuomenna kojeajo 523i manuaali 2008.
Mahtavan hiljanen se bensa-auto kyllä on, ai että. Ei muita kun verkkoja vesille että sopiva löytyisi tähänkin perheeseen.
Hieman risuja autoliikkeelle kun oli sovittu päivä ja aika millon tulen niin autoa ei oltu valmisteltu millään tavalla koeajoon. No eihän se lähteny etes käyntiin ja kotona piti käydä mutka ja odotella että myyjä saa ladattua akun.
Leave a comment:
-
No ei tuo nyt uuden auton hinnassa oo mitään mahdottomia ollu. Outoa kyllä, että niitä ei juurikaan ole autoissa.. :thinkOriginally posted by JaniLap View PostTämän lisävarusteen (SA453) hinta on ollut 800-1200 euroa Saksassa vuoden 2009 hinnaston mukaan, joko erillisenä varusteena valittuna tai jonkun valitun varustepaketin lisäksi.
Leave a comment:
-
Tämän lisävarusteen (SA453) hinta on ollut 800-1200 euroa Saksassa vuoden 2009 hinnaston mukaan, joko erillisenä varusteena valittuna tai jonkun valitun varustepaketin lisäksi.Originally posted by OneAndOnly View PostOn kyllä tainnu olla kermaisen hintainen varuste kun harvassa noita vastaan tulee.
Last edited by JaniLap; 03-03-2018, 15:36.
Leave a comment:
-
Siitähän ne napit löytyikin. On kyllä tainnu olla kermaisen hintainen varuste kun harvassa noita vastaan tulee.
Leave a comment:

Leave a comment: