Originally posted by -challenger-
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by pyroz View PostOmassa '04 mallisessa ei tehdas Webasto sulata peilejä. Onko tuo vuosimallikohtainen asia? Koodattavissa?
KGM-moduulissa ASP_STANDHEITZUNG ---> aktivB48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by bore^ View PostOnneksi on musta auto niin eipä tuolla värillä niin väliä. Takapuskurin irroitus oli muutenkin aikeissa panorama katon letkun pään irroitusta varten niin pääseepä samalla tutkimaan tuota propleemaa. Minkä hintasia oot sitten katellu ebaystä ja todennut toimiviksi?
Ja tuolta sitte maalaamattomat orkkis anturit, kun kyllästyt ebay kuraan.F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Noniin. Lci:n CCC navin lukupää ilmeisesti lähellä maaliviivaa kun karttanäkymä toimii vain kylmänä.
Levyn kun viilentää pakkasessa niin toimii taas hetken
Levynä alkuperäinen jostai kuuden vuoden takaa.
Voikos tuo toimia itse poltetulla levyllä paremmin? Taitaa olla satkun pantin jälkeen uudella asemalla hintaa? Ei kallis sinänsä vaihtaakkaa.
Jos joku noita levyjä polttaa niin voisin olla kiinnostunut ostaa jos ei hinnan kiroissa ole Sais uudet kartatkin
Comment
-
-
N52b25 koneessa tuo öljynsuodattimenkotelon tiivisteen vaihto. Viime keväänä vaihdoin pelkän lämmönvaihtimen tiivisteen (vaikka monessa ohjeessa oli että vaihda molemmat) joten pystyykö tuota toista tiivistettä vaihtamaan sillon kun tuo lämmönvaihdin on kiinni tuossa suodatin kotelossa? Ainaki varmaan enemmän sotkua tulee jos siellä lämmönvaihtimessa on vielä öljyt sisällä eikä pysty kallistamaan?
Ja ootteko luottanu tuohon sähköiseen öljyntasoanturiin jos se antaa niitä oil level failure häiriöitä että siellä on se määrä öljyä mitä se väittää?Last edited by 523i; 14-01-2017, 12:24.
Comment
-
-
Originally posted by 523i View PostN52b25 koneessa tuo öljynsuodattimenkotelon tiivisteen vaihto. Viime keväänä vaihdoin pelkän lämmönvaihtimen tiivisteen (vaikka monessa ohjeessa oli että vaihda molemmat) joten pystyykö tuota toista tiivistettä vaihtamaan sillon kun tuo lämmönvaihdin on kiinni tuossa suodatin kotelossa? Ainaki varmaan enemmän sotkua tulee jos siellä lämmönvaihtimessa on vielä öljyt sisällä eikä pysty kallistamaan?
Ja ootteko luottanu tuohon sähköiseen öljyntasoanturiin jos se antaa niitä oil level failure häiriöitä että siellä on se määrä öljyä mitä se väittää?Seat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
E60 2006 525i
Comment
-
-
Originally posted by Petsku333 View PostVarmaan kyllä helpointa ottaa se lämmönvaihdin siitä irti, enkä usko että tiiviste on ainakaan kovasti jumahtanut paikalleen että tiivistää varmaan se keväällä vaihettu vaikka välillä irrottaakin. Mutta kysymys kuuluu miksi ihmeessä et vaihtanut kumpaakin samalla ?
Pitää varalta vaihtaa se lämmönvaihtimen tiiviste uuteen samalla kun irti ottaa.
Comment
-
-
Originally posted by 523i View PostOli niin puhdas se toinen sauma että ajattelin että jospa se kestää vielä niin suotta vaihtaa (eli kannattaa vaihtaa kerralla molemmat). Onko tuo suodatinkotelon tiiviste yhtä helppo vaihtaa että kallistaa vaan koneesta pois päin niin pysyy öljyt ja nesteet erillään?
Pitää varalta vaihtaa se lämmönvaihtimen tiiviste uuteen samalla kun irti ottaa.Seat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
E60 2006 525i
Comment
-
-
Originally posted by makek87 View PostMitä nämä vikakoodit tarkoittaa OBD-järjestelmässä??
P14A6, P2620, P14A2
530d vm 2005
p14a6 ilmeisesti hiukkassuodattimen virtaus liian alhainen
p2620 viittaa kaasuläppään
p14a2 viittaa myös hiukkassuodatimen alhaiseen virtaukseenBMW E91 320
MB W108 280SE
SUZUKI GSX-R
BMW K100 "cafe"
Comment
-
Comment