Valonpesureiden koodaus pois käytöstä. Kun koodaan kbm moduulista valonpesurit pois käytöstä, niin sen jälkeen aina takaluukun avatessa ruikkaa nestettä valoille:think Kun koodaa takaisin käyttöön niin ei ongelmaa. Mikäs tässä nyt mättää? En keksinyt mitään muutakaan paikkaa mistä ne vois napata pois käytöstä. Kyseessä siis -09 e61 lci. Autossa ollut automaattinen takaluukku, joka poistettu käytöstä -> voiko tällä olla vaikutusta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostLöytyykö tähän jokin korjaussarja. Näyttäisi että tapin ja pyyhkimen varren reijän välistä on kadonnut jotain.
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostValonpesureiden koodaus pois käytöstä. Kun koodaan kbm moduulista valonpesurit pois käytöstä, niin sen jälkeen aina takaluukun avatessa ruikkaa nestettä valoille:think Kun koodaa takaisin käyttöön niin ei ongelmaa. Mikäs tässä nyt mättää? En keksinyt mitään muutakaan paikkaa mistä ne vois napata pois käytöstä. Kyseessä siis -09 e61 lci. Autossa ollut automaattinen takaluukku, joka poistettu käytöstä -> voiko tällä olla vaikutusta?
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostOikeanlaista signaalia lähettävän avaimen parittaminen uudelleen pitäisi periaatteessa olla mahdollista, joten sitä voisi kokeilla seuraavaksi. Vastaavasti jos toinen autonavain on avattu ja sen paristo on virroissaan, mutta avain ei lähetä signaalia on mahdollista, että avain on vaurioitunut ja sen joutuu uusimaan. Huonoimmassa tapauksessa molemmat avaimet on uusittava, mikäli uudelleenparitus ei yrityksistä huolimatta onnistu ja muut komponentit (antennivahvistin jne.) ovat täysin toimintakuntoisia.Originally posted by HTK12 View PostKokeile parittaa uudestaan. Ellei sillä selviä niin sitten tutkimaan antennivahvistinta (sullahan oli sedan?).
Kokeilin parittaa niin, että käänsin virtalukon 1-asentoon, vedin avaimen pois, lukitusnappi eli bmw-merkki pohjaan ja avausnappia painoin kolme kertaa -> ei mitään.
Antennivahvistin on vaihdettu toisesta autosta, jossa se toimi normaalisti.
Onko vinkkejä miten kannattaisi lähestyä ja tutkia toimimattomuuden syytä vai pitääkö kaivella kuvetta ja antaa 300e/2kpl avaimia jollekin pajalle? :think
Comment
-
-
Originally posted by Nutcase View PostKokeilin parittaa niin, että käänsin virtalukon 1-asentoon, vedin avaimen pois, lukitusnappi eli bmw-merkki pohjaan ja avausnappia painoin kolme kertaa -> ei mitään.
Kaikki auton ovet täytyy myös olla kiinni ja keskuslukitus auki.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostTakalasin lämmitin ei toimi. Valo kyllä tulee nappiin.
Mistä lähtisi vikaa etsimään? ISTA ei toimi enää, liekkö joku .NET päivitys sotkenut jotain... joten pääseeköö INPA:lla jäljille? Mistä modulista pitäis vikakoodit lukea, IHKA ?-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
12/04,E61,530D tehdaswebastolla.
Webasto antaa vikakoodia "glow plug defective" toisinaan lähtee käyntiin joskus taas ei. Käsittääkseni viallinen ohjainkortti voi aiheuttaa saman vikakoodin.
Onko muuta tapaa varmistua vikapaikasta, kuin kokeileminen ?
Voihan se hehku oikeastikkin olla hajalla...
Inpa on käytössä
Comment
-
-
Originally posted by Markkanenn View PostTakapään kompressori pitää vain pakkasilla todella ikävää rutinaa. Plussa keleillä taas ei. Mistähän johtuu? Tätä samaa teki jo viime talvena mutta jäi tutkimatta kun kevät tuli ja plussa kelit niin ei rutise. Muuten toimii ok.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Miksiköhän sisävalot "värisee" kun auto on käynnissä? Akku on yön aikana ladattu täyteen konehuoneen pistokkeesta ja mun mielestä sen jälkeen alkoi tämä. Jännästi hyppii latausjännite....
Ohessa videota:
IBS- arvo kertoo akun latauksen (miinus edessä) tai kulutuksen.Last edited by pheno; 08-01-2019, 18:29.
Comment
-
-
Oiskos kellään jakaa varmaa tietoa ja ratkaisua tähän ongelmaan?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
En viittinyt uutta topicia luoda ku on varmasti aihetta käsitelty ennenkin.
potilas 535d dfpf tyhjätty, egr tukittu. On alkanut kylmänä 5km ajan puskemaan sinistä savua, reilusti.. hehkupoksi on ollut viallinen jonku aikaa muta ei pitäis siitä johtua suoraa ainakaan. Muita oireita ei ole. Kysymys: turbo, suuttumet, huohotin tukossa, joku muu vika mikä?
Hehkut pitää vaihtaa kun niistä kaikista on vikakoodit, vaihdan myös boxin.
Tämä on toki hakuammuntaa mutta mihin voisi viitata? Ja miten tuo huohotin vaihdetaan, missä on edes on konepellin alla?
Comment
-
-
Originally posted by revote View Posthttps://www.btcf.fi/forum/showpost.p...&postcount=493
Mulla samanlaiset oireet, tosin sinistä pukkaa kylmäkäynnistyksessä vain ihan hetken ajan. Myös kesällä. Savu muuttuu nopeasti valkoiseksi ja sitä tulee sitten varmaan sen 5 minuuttia, yllättävän kauan.
Hehkut pitää vaihtaa kun niistä kaikista on vikakoodit, vaihdan myös boxin.
Tämä on toki hakuammuntaa mutta mihin voisi viitata? Ja miten tuo huohotin vaihdetaan, missä on edes on konepellin alla?
Ahdin/ahtimet vuotaa pakopuolelle öljyä? Tuskin on huohottimessa vika, mutta toki se kannattaa tsekata ekana. 535d pitäs kaikissa olla vortex mallinen ja lci:ssa tyhjä kotelo. Huohotin on koneen päällä takaosassa.G31 540d xDrive -18
Comment
-
-
Originally posted by Juuså View PostAhdin/ahtimet vuotaa pakopuolelle öljyä? Tuskin on huohottimessa vika, mutta toki se kannattaa tsekata ekana. 535d pitäs kaikissa olla vortex mallinen ja lci:ssa tyhjä kotelo. Huohotin on koneen päällä takaosassa.
Vaihdetaanko tässä huohotin? https://youtu.be/EFPqNn-cnxM Mulla on pre-LCI.
Comment
-
Comment