Originally posted by la55e
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
-
E61 koukun asennus
E61 m-sport pitäs laittaa talvea varten vetokoukku. Joutuuko m-sportin diffun vaihtamaan koukulliseen versioon (=luukulliseen), vai löytyykö sellaista koukkua mikä sopii suoraan m-sport version diffuun? Vai puukottaako paikoillaan olevan?
Kokemuksia esim tästä halvasta sarjasta: BMW 5er E61 Touring Anhängerkupplung starr+ES 7p ABEE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
morjes. Tuli tuossa viikko sitten haettua entisen 530d tilalle 535d e61 jonka kanssa ollut nyt vähän ongelmaa. Ei oikein vedä sillä tavalla mitä olettais, kummiskin penkkipaperit ála 391/774nm löytyy kys.autosta. Noh, ensimmäisenä tuli mieleen alipaineletkut jotka näistä tuntuu menevän. Ne vaihdettiin, ja koeajolle lähtiessä iski hirveät diisselinkäryiset voimasavut. Tuntui että veti jo paljon paremmin, mutta savutti. Noh, autolle hetki valohoitoa ja kaskummaa, seuraavalla koeajolla ei tullut savunkiehkuraakaan muutakuin täyskaasulla ja sekin pikimustaa. Mut ei kyllä vieläkään vedä niinkuin pitäs. Suuttimista tsekattiin ohivuoto ja 20ml/1min joka ikinen suutin tasaiseen, ja korjausraja ilmeisesti 20ml/2min? Jotenkin vaan tuntuu uskomattomalta koska luulis tuossa vaiheessa jo olevan käynnistys ja tyhjäkäyntiongelmia... Kenelläkään ideaa mitä tässä nyt tekis? Ahtoputkien tiivisteet menee vielä vaihtoon, pääsee lonksamaan ihan huolella siellä ne coolerille tulevat pikakiinnikkeet.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostE61 m-sport pitäs laittaa talvea varten vetokoukku. Joutuuko m-sportin diffun vaihtamaan koukulliseen versioon (=luukulliseen), vai löytyykö sellaista koukkua mikä sopii suoraan m-sport version diffuun? Vai puukottaako paikoillaan olevan?
Kokemuksia esim tästä halvasta sarjasta: BMW 5er E61 Touring Anhängerkupplung starr+ES 7p ABEBMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostM-Sport puskuri on todella ahdas vetokoukulle. Tuo linkkaamasi tuskin mahtuu ollenkaan ilman isoa leikkausta puskuriin. M-Sport versioihin edes luukun kanssa ei mahdu normaali irrotettava koukku vaan sen pitää olla M-Sport versio. Westfalialta mikä valmistaa alkuperäiset koukut löytyy erikseen normaali puskurille ja M-Sport puskurille sopivat mallit. Jos siistin asennuksen haluaa niin suosittelen ostamaan tuollaisen ja luukullisen diffuusorin. Itse löysin purkaamolta todella edullisesti tuollaisen paketin muutama vuosi sitten.
Pitääpä kokeilla ostoilmoa laittaa, jos sattuisi löytymään alkuperäinen setti kohtuu hintaan. Uutena jos laittaa Westfalialta koukun ja siihen päälle diffu + asennus, niin se on jo puolet talvipommin arvostaE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostKiitos kattavasta postauksesta. Asia oli siis kuten vähän ehdinkin epäillä kun auton alle konttailin ja katselin rakennetta...
Pitääpä kokeilla ostoilmoa laittaa, jos sattuisi löytymään alkuperäinen setti kohtuu hintaan. Uutena jos laittaa Westfalialta koukun ja siihen päälle diffu + asennus, niin se on jo puolet talvipommin arvostaExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by buubaa View Post530d -07, nyt kun vähän viileempiä aamuja tullu niin huomannu et kierrokset pomppii kylmänä tyhjäkäynnillä n.200rpm, mistähän moinen vois johtua?IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by Parviainen97 View Postmorjes. Tuli tuossa viikko sitten haettua entisen 530d tilalle 535d e61 jonka kanssa ollut nyt vähän ongelmaa. Ei oikein vedä sillä tavalla mitä olettais, kummiskin penkkipaperit ála 391/774nm löytyy kys.autosta. Noh, ensimmäisenä tuli mieleen alipaineletkut jotka näistä tuntuu menevän. Ne vaihdettiin, ja koeajolle lähtiessä iski hirveät diisselinkäryiset voimasavut. Tuntui että veti jo paljon paremmin, mutta savutti. Noh, autolle hetki valohoitoa ja kaskummaa, seuraavalla koeajolla ei tullut savunkiehkuraakaan muutakuin täyskaasulla ja sekin pikimustaa. Mut ei kyllä vieläkään vedä niinkuin pitäs. Suuttimista tsekattiin ohivuoto ja 20ml/1min joka ikinen suutin tasaiseen, ja korjausraja ilmeisesti 20ml/2min? Jotenkin vaan tuntuu uskomattomalta koska luulis tuossa vaiheessa jo olevan käynnistys ja tyhjäkäyntiongelmia... Kenelläkään ideaa mitä tässä nyt tekis? Ahtoputkien tiivisteet menee vielä vaihtoon, pääsee lonksamaan ihan huolella siellä ne coolerille tulevat pikakiinnikkeet.
Käytin nyt kaapelin päässä autoa. Ei ollut inpaa käytettävissä mutta delphi oli, ja se antoi seuraavat vikakoodit:
4B10 ja 4B11, tasaisen käynnin ohjaus, korjausmäärä liian alhainen
Ja sitten 41AB ilmankuormituksen painetunnistin, signaali katkonainen. Eli mitäs nyt, mappia ja maffia puhistelemaan? Entäs nuo 4B10 ja 4B11, onko ne nuo KAIKKI suuttimet entisiä?
Comment
-
-
Originally posted by Parviainen97 View PostKäytin nyt kaapelin päässä autoa. Ei ollut inpaa käytettävissä mutta delphi oli, ja se antoi seuraavat vikakoodit:
4B10 ja 4B11, tasaisen käynnin ohjaus, korjausmäärä liian alhainen
Ja sitten 41AB ilmankuormituksen painetunnistin, signaali katkonainen. Eli mitäs nyt, mappia ja maffia puhistelemaan? Entäs nuo 4B10 ja 4B11, onko ne nuo KAIKKI suuttimet entisiä?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Parviainen97 View PostKäytin nyt kaapelin päässä autoa. Ei ollut inpaa käytettävissä mutta delphi oli, ja se antoi seuraavat vikakoodit:
4B10 ja 4B11, tasaisen käynnin ohjaus, korjausmäärä liian alhainen
Ja sitten 41AB ilmankuormituksen painetunnistin, signaali katkonainen. Eli mitäs nyt, mappia ja maffia puhistelemaan? Entäs nuo 4B10 ja 4B11, onko ne nuo KAIKKI suuttimet entisiä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by buubaa View PostEi kun ohjainlaite on sökö, tullukkaan mieleen että vois siitä johtuaIB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment