olisikohan tästä jotain apua? osasin näköjään liittää tähän kuvatkin vielä.
Paljonko rail-paineet on startissa? Ettei siellä nyt vaan joku suutin vuoda niin paljon ettei nouse paineet riittävästi. IBS voi ottaa kokeeksi irti. lataa kiinteällä jännitteellä eli toimii silläkin. Tosin lataus ei ole optimaalinen, mutta on monet ajaneet tuolleen pysyvästikkin.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
530d vai 525d
Kumpaa suositellaan ?
Vai unohda molemmat:think
Mitä eroa ?
Maks. 10000 euroa.
Vaihtoehtona yksi 525 rek.9/2010 aj.326 tkm liike myy. 10900e
530 d 4/2007 aj. 1 omistaja.yks. myy.Kaikki kuitit tallella 7200e
Paljonko rail-paineet on startissa? Ettei siellä nyt vaan joku suutin vuoda niin paljon ettei nouse paineet riittävästi. IBS voi ottaa kokeeksi irti. lataa kiinteällä jännitteellä eli toimii silläkin. Tosin lataus ei ole optimaalinen, mutta on monet ajaneet tuolleen pysyvästikkin.
täytyy kysyä josko saatais katsottua paineet ja laittelen sitten tänne jos saadaan mitattua.. onkos näissä erikseen siirtopumppu jossain auton alla vai? mietin lähinnä josko vika löytyisi jostain sieltä suunnalta.
Jos olet ostamassa 530d niin noi liikkeiden hinnat on täyttä sontaa. Tarjosin omaa 2007 lci 240tkm ajettu, niin todellinen hyvityshinta oli 4-5 k€.
Ja tänä päivänä ne vanhat dieselit ei vaan liiku liikkeistä.
Jos liikkeestä ostat ilman vaihtoautoa niin tarjoa 5000 euroa äläkä penniäkään enempää tosta yli 300 tkm ajetusta.
530d vai 525d
Kumpaa suositellaan ?
Vai unohda molemmat:think
Mitä eroa ?
Maks. 10000 euroa.
Vaihtoehtona yksi 525 rek.9/2010 aj.326 tkm liike myy. 10900e
530 d 4/2007 aj. 1 omistaja.yks. myy.Kaikki kuitit tallella 7200e
Se on itse päätettävä kumpi on parempi. Tuo 525 on jo facelift ja siinä tullut muutoksia tuohon 530:iin verrattuna. Käy aja ja vertaa se on oma päätös kumman otat. Jos molemmat on OK niin vaikee sanoa.
Itse ottaisin tuon 530:n :think kai jos kunnossa. Onhan noissa myös teho ero joten 530 jos sillä teholla mitään merkitystä.
Se on itse päätettävä kumpi on parempi. Tuo 525 on jo facelift ja siinä tullut muutoksia tuohon 530:iin verrattuna. Käy aja ja vertaa se on oma päätös kumman otat. Jos molemmat on OK niin vaikee sanoa.
Itse ottaisin tuon 530:n :think kai jos kunnossa. Onhan noissa myös teho ero joten 530 jos sillä teholla mitään merkitystä.
Kyllä 4/2007 530:nkin pitäisi olla jo facelift, mikäli on valmistettu tuossa kuussa. Ehdottomasti 530d, siinä on parempi laatikko.
Syötä tuonne tiedot tai VIN:istä (runkonumero) kaks viimeistä kirjainta ja viis numeroo esim. CU33221.
Tuo sivu tulee varmasti tutuks, jos yhtään meinaat ite autoos rassailla
Front Axle ja Rear Axle alta löytyy iskarit. Sit kopioit osanumeron ebayn kenttään ja katot jonkun järkevän osan/myyjän. Suosittelisin tsekkaan myös autodoc.fi, josta löytyy tavaraa rekkarilla ja osanumeroilla.
Syötä tuonne tiedot tai VIN:istä (runkonumero) kaks viimeistä kirjainta ja viis numeroo esim. CU33221.
Tuo sivu tulee varmasti tutuks, jos yhtään meinaat ite autoos rassailla
Front Axle ja Rear Axle alta löytyy iskarit. Sit kopioit osanumeron ebayn kenttään ja katot jonkun järkevän osan/myyjän. Suosittelisin tsekkaan myös autodoc.fi, josta löytyy tavaraa rekkarilla ja osanumeroilla.
Kiitos! Meyle ois halpa, uskaltaako kokeilla?
Entä Sachs vai Bilstein b4?
Siellä on monta eri numeroa Tällänen 31316768797
For vehicles with
M Sports suspension
Sport suspension ja dynamic drive
Mistä tiedän mikä autossani on?
Kiitos! Meyle ois halpa, uskaltaako kokeilla?
Entä Sachs vai Bilstein b4?
Siellä on monta eri numeroa Tällänen 31316768797
For vehicles with
M Sports suspension
Sport suspension ja dynamic drive
Mistä tiedän mikä autossani on?
Tuonne https://www.mdecoder.com/ se vin-koodi niin saat varustelistauksen ja siellä pitäs löytyä se alusta mikä sulla on.
Ja ei halvinta sinne alle no tietty jokainen omalla tavalla.
Tuonne https://www.mdecoder.com/ se vin-koodi niin saat varustelistauksen ja siellä pitäs löytyä se alusta mikä sulla on.
Ja ei halvinta sinne alle no tietty jokainen omalla tavalla.
S704 eli msport alusta on autossani. Kumpi noista Sachs vai Bilstein b4 on parempi vakio msport jousien kanssa?
Haluan mahdollisimman mukavan ajaa, sekä kestävän.
S704 eli msport alusta on autossani. Kumpi noista Sachs vai Bilstein b4 on parempi vakio msport jousien kanssa?
Haluan mahdollisimman mukavan ajaa, sekä kestävän.
Itsellä hyvä kokemukset Sachs iskareista, toimivat ja kestää. Monissa autoissa myös ne alkuperäiset iskarit on Sachs tekemät. Jos haluat mukavuutta painottaa ota vakioalustan iskarit, niillä on mukavampi kyyti kun sillä msportti iskarilla.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment