Originally posted by daro
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
DPF polton aikana auto hyytyy
Eli ongelmana on että kun DPF pollto käynnissä, auto meinaa hyytyy lähes kokonaan alle 2000rpm kierroksilla. Autoa täytyy hokutella sopivalla kaasunpainalluksella, jotta saa hitaasti kerätty kierrokset tuonne 2000rpm ja sitten mennään normaalisti. Joskus jopa sammuu liikennevaloista lähtiessä.
Poltot tulee nykyään noin 400km välein. Muutoin auto toimii normaalisti.
Mitä tässä osaisi asian suhteen tehdä?:think
Tässä koodit ISTAlla luettuna:
Ja auto on 525d manuaali vm 2006.
Comment
-
-
Originally posted by Habaza View PostEli ongelmana on että kun DPF pollto käynnissä, auto meinaa hyytyy lähes kokonaan alle 2000rpm kierroksilla. Autoa täytyy hokutella sopivalla kaasunpainalluksella, jotta saa hitaasti kerätty kierrokset tuonne 2000rpm ja sitten mennään normaalisti. Joskus jopa sammuu liikennevaloista lähtiessä.
Poltot tulee nykyään noin 400km välein. Muutoin auto toimii normaalisti.
Mitä tässä osaisi asian suhteen tehdä?:think
Tässä koodit ISTAlla luettuna:
[ATTACH]157973[/ATTACH]
Ja auto on 525d manuaali vm 2006.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by savoo View PostKukaan ohjelmoinut e61 oem takapusseja pois käytöstä? Tarkoitus jälkiasenteinen ilma-alusta rakennella ja kyseinen toimenpide on kyllä mahdollinen mitä lueskellut mutta kukaan foorumilla tehnyt tätä? Ilmeisesti ncs expertin tarvitsee?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by savoo View PostKukaan ohjelmoinut e61 oem takapusseja pois käytöstä? Tarkoitus jälkiasenteinen ilma-alusta rakennella ja kyseinen toimenpide on kyllä mahdollinen mitä lueskellut mutta kukaan foorumilla tehnyt tätä? Ilmeisesti ncs expertin tarvitsee?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by vekkuli View PostYksi per puoli.
Tosiaan ollu niin huonot että paremmin valaistu noilla og lampuilla rinkulatE61 535D 360/750
Comment
-
-
Kuinka paljon ajettu on ajettu liikaa?
Täytyi tännekin nyt rekisteröityä että saa kysyä kun muiden merkkien parissa vietetty viime vuodet eikä näistä uudemmista niin kokemusta oo eli terve vaan kaikille! Dieselifarkulle tarvis, E61 vaikuttais olevan tarpeeseen sopivin vaihtoehto eikä markkinoilla manuaalina näitä liikaa ole, mutta yksi todella paljon ajettu pisti silmään...
Kysymys kuuluu niin että kuinka hullua olis mennä ostamaan puoli miljoonaa ajettu E61 LCI 530d?
Comment
-
-
Originally posted by palomaeki View PostTäytyi tännekin nyt rekisteröityä että saa kysyä kun muiden merkkien parissa vietetty viime vuodet eikä näistä uudemmista niin kokemusta oo eli terve vaan kaikille! Dieselifarkulle tarvis, E61 vaikuttais olevan tarpeeseen sopivin vaihtoehto eikä markkinoilla manuaalina näitä liikaa ole, mutta yksi todella paljon ajettu pisti silmään...
Kysymys kuuluu niin että kuinka hullua olis mennä ostamaan puoli miljoonaa ajettu E61 LCI 530d?-Vikakoodien luku, koodaukset, johtosarjat ja autosähkötyöt pääkaupunkiseudulla.
Instagram: @tommipee
Comment
-
-
Originally posted by Tommyzc View PostEihän se hullua ole. Itselläkin oli e60 530d manuaali melkee 400 ajettuna ja nykyinen 535d e61 mittarissa 445tkm. Paljon riippuu miten autoa on pidetty, tuohon kilsamäärään on luultavasti jo lastenviat ainakin yhdesti, jos ei useammin korjattu. Jos kori on kolaroimaton ja suht vähän ruosteessa, niin miksikäs ei?
Selvä juttu pysytään siis avoimin mielin liikenteessä vaikka taivalta olisikin takana jo... Eipä tuommoiset kilometrit kyllä MB-merkkistenkään dieseleiden kohdalla kuulemma tunnu missään niin miksipä baijerilainen paljon poikkeaisi.
Kiitos nopeasta vastauksesta!
Comment
-
Comment