Originally posted by kalevik
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by ese` View PostTarvitseeko uusi mpm boksi koodausta?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by _jake_ View PostTarve olisi 535d e61 lci moottorille/raakamoottorille. Onko ehdottaa jotain paikkaa mistä metsästää kyseistä mottia? Aika hiljasta on tarjonnan kanssa...
Lohko ja yksi mäntä paskana, tiedossa olisi jo lohko ja mäntä, mutta onko järkeä vaihtaa yksi mäntä joka on eri sarjasta?
Ostin omaani prelci raakakoneen ja kaikki hommat ko firman kanssa toimi ja ajettu
kohta 10tkm ilman mitään ongelmaa.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Irroitin 2008 E61 rek.kilven valon kantaa/moduulia ja kun nykäsin pois paikaltaan, lähti se samalla liittimestään irti ja johto karkasi "sisälle". Se näkyy ja saan siitä otteen esim. jollain koukulla kyllä, mutta se ei tule sieltä tarpeeksi ulos, edes aukolle asti --> mahdoton saada kiinni tuohon valokantaan. Vasemmalla puolella tuntui olevan kymmenenkin senttiä ylimääräistä johtoa, joten oli helppo vaihtaa.
Onko tuo oikean puolen johtopari jossain jumissa, vai onko se tosiaan noin lyhyt? Pääseekö siihen käsiksi helposti purkamalla verhoilua?
Kiitos.Last edited by JesseV; 22-10-2021, 23:15.
Comment
-
-
Originally posted by JesseV View PostIrroitin 2008 E61 rek.kilven valon kantaa/moduulia ja kun nykäsin pois paikaltaan, lähti se samalla liittimestään irti ja johto karkasi "sisälle". Se näkyy ja saan siitä otteen esim. jollain koukulla kyllä, mutta se ei tule sieltä tarpeeksi ulos, edes aukolle asti --> mahdoton saada kiinni tuohon valokantaan. Vasemmalla puolella tuntui olevan kymmenenkin senttiä ylimääräistä johtoa, joten oli helppo vaihtaa.
Onko tuo oikean puolen johtopari jossain jumissa, vai onko se tosiaan noin lyhyt? Pääseekö siihen käsiksi helposti purkamalla verhoilua?
Kiitos.
Olisiko tehtaalla jäänyt johonkin väliin. Kokeile löysätä paneelia, ylhäältä lasin lukon musta suoja pois ja ne kaksi ruuvia auki, ja pientä vääntöä. Työkalu/varoituskolmio-kannen alla on sitten lisää ruuveja jos tuo ei auta.E61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Mankka ongelmaa
Mikä mahtaa olla kun pistää autoon virrat päällä nii radio(M-ask)on aina täysillä ja ei muista kanavia ja bassot ja treble on myöskin maksimilla ja kieli nollaantuu myös aina:think ja autossa ei toimi myöskään keskuslukitus niin liittyykö asiat yhteen vai mikäköhän mahtaisi olla?E61 525i -06Last edited by Jeppe27; 28-10-2021, 11:44.
Comment
-
-
Originally posted by Pulla View PostE60 comfort access. Varustelistan mukaan autossa on comfort access, kuinka selvitän onko näin? Mikään sen ominaisuuksista ei ole toiminnassa, mistä asiaa lähtisi tarkastelemaan, kun olisi tarkoitus laittaa toimintaan. Auto on 530xd, -06, sedan.EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Originally posted by JiiVee92 View PostHeitetään arvauksena että jonkun (tai useamman) kahvamekanismin ca elektroniikka on kaput ja sen takia on otettu hanskalokeron sulaketaulusta sulake #36 pois. 7.5A sulake
Comment
-
-
Originally posted by Alapta View PostPitääpä vielä katsoa sulakkeet läpi myös edestä. Päräkontin puolelta kävin kaikki sulakkeet läpi varalta tänään.
Tuli tuossa laitettua auto valmiiksi, että huomenna pääsee töihin, jätin johdot roikkumaan sisälle ja fiksuna menin sitten lykkäämään lasin perälunkasta kiinni. Eihän se auki enään lähtenyt kun ei kaapelit ole paikallaan. Pitää huomenna alkaa selvittelemään mitenkä tuon saa auki sitten ja vilkaista samalla nuo sulakkeet läpi.
Edelleen ongelmaksi jäi, että Comfort Access / avaimeton käynnistys ei toimi. Eli ei reagoi ollenkaan kun kahvoihin koskee, tai yrittää käynnistää autoa ilman että avain on paikallaan reiässä. Onko tietoa mikähän tuon voisi aiheuttaa?
Originally posted by JiiVee92 View PostHeitetään arvauksena että jonkun (tai useamman) kahvamekanismin ca elektroniikka on kaput ja sen takia on otettu hanskalokeron sulaketaulusta sulake #36 pois. 7.5A sulake
EDIT: No tämähän se olikin! Heh. Olin silloin aiemmin ongelmaa tutkiessa käyttänyt yksitellen sulakkeet irti ja tarkistanut että on ehyet, niin oli #36 tyhjänä ja se sulake #37 paikalla, silläpä se selvisi kun siirsi oikeaan paikkaan!Last edited by Alapta; 28-10-2021, 16:18.E61 530xd 2008
Comment
-
-
Originally posted by Pulla View PostKiitos vinkistä! Itse asiassa eilen just laitoin ko. sulakkeen paikalleen, eikä vaikutusta.. Vetääkö se tuon takia koko systeemin pois toiminnasta? Eikä anna kuitenkaan mitään vikakoodeja? Kuinkas tuon sais todennettua?
Comment
-
Comment