Originally posted by tonnizi
View Post
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Mikähän mahtaa vaivata kun olin lähdössä autolla kauppaan niin aukesi vain kontti ja autosta rupesi kuulumaan semmoinen kopina ääni? Ja mihinkään ei tule virtoja? - navan kun irroittaa niin ääni loppuu mutta tulee takaisin kun kaapelin kytkee?? Akku tyhjä??Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Kesä: E36 cabrio m-sport
Talvi: E36 touring
Käyttis: E39 touring
Comment
-
-
Originally posted by Timppeliini View PostMikähän mahtaa vaivata kun olin lähdössä autolla kauppaan niin aukesi vain kontti ja autosta rupesi kuulumaan semmoinen kopina ääni? Ja mihinkään ei tule virtoja? - navan kun irroittaa niin ääni loppuu mutta tulee takaisin kun kaapelin kytkee?? Akku tyhjä??
Sillähän sitä kannattaa aloittaa. Mittaa navoista jännite ensin ja katso mitä näyttää.
Comment
-
-
Originally posted by Timppeliini View PostMikähän mahtaa vaivata kun olin lähdössä autolla kauppaan niin aukesi vain kontti ja autosta rupesi kuulumaan semmoinen kopina ääni? Ja mihinkään ei tule virtoja? - navan kun irroittaa niin ääni loppuu mutta tulee takaisin kun kaapelin kytkee?? Akku tyhjä??e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostLähteekö avain irti ajossa?
Ja ihan on käynnistynyt muitta mutkitta jo monesti tuon jälkeen ja ilman herjoja..E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostEi ainakaan hirveetä väkivaltaa käyttämällä. Ei siis tipaha/irtoa samanlailla kun olis virrat pois.
Ja ihan on käynnistynyt muitta mutkitta jo monesti tuon jälkeen ja ilman herjoja..
Comment
-
-
Originally posted by JiiVee92 View PostSulake #36 7.5A hanskalokeron sulakerasiasta on comfort accessin sulake. Tämän poiston jälkeen toimii vielä ihan perinteisenä kauko-ohjattuna keskuslukituksena. Ja vaatii avaimen "pesään" käynnistyksessä.
Ei ilmeisesti kuulukaa olla koska ei menekku 1 piuha siihen kohtaan.Social Media:
- Twitter
- Instagram
- Twitch
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Nykyinen:
E61 530d -04
Ex:
E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01
Comment
-
-
Ne sulakepesät voi samassa mallisarjassa olla aika erilaisia ja siten sulakenumerot ei välttämättä kerro mitään. Tähän käsitykseen mä olen tullut.en ole välttämättä oikeassa.
Eikö sulla ole hansikaslokerossa sitä sulakekarttaa, josta pienen pähkäilyn jälkeen voisi tulkita missä just se sulake on?E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View PostNe sulakepesät voi samassa mallisarjassa olla aika erilaisia ja siten sulakenumerot ei välttämättä kerro mitään. Tähän käsitykseen mä olen tullut.en ole välttämättä oikeassa.
Eikö sulla ole hansikaslokerossa sitä sulakekarttaa, josta pienen pähkäilyn jälkeen voisi tulkita missä just se sulake on?
Saakohan mistään E61 530d -04 sulake listaa hanskalokeron ja takakontin.
Entä onko näissä E61 530d -04 comfort acces?Last edited by tonnizi; 29-09-2021, 01:29.Social Media:
- Twitter
- Instagram
- Twitch
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Nykyinen:
E61 530d -04
Ex:
E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01
Comment
-
-
Varaosanumerolla sen kartan kyllä saa. Ja varaosanumeron löytää realoem:stä, https://www.realoem.com/bmw/enUS/select
Ja kun tuolta tarkistat mikä kartta sulla on niin googlettamalla löydät luultavasti kuvan, josta voit pätellä missä se sulake on.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by tonnizi View PostEi ole, Entinen omistaja hävittänyt.
Saakohan mistään E61 530d -04 sulake listaa hanskalokeron ja takakontin.
Entä onko näissä E61 530d -04 comfort acces?E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
-
Koitin selailla nuita takaluukun johtosarja keskusteluita. Lopetti tosiaan kesällä kaukosäätimet toimimasta, purin tuon oikean puolen lasin saranan johdot, valtaosa oli poikki, liitin uudelleen, mutta ei lähtenyt pelaamaan.
Onko kenelläkään muistissa monta volttia nuissa mustan lattaliittimen pinneissä pitäisi olla, mietin että meniköhän joku liitos huonosti..
Tällaisia arvoja antaa:
1: 12v
2: 4.6v
3: 0 (0.02-0.03)
4: 0.64vE61 530xd 2008
Comment
-
Comment