Onhan näissä ollut akku jo pidempään käytössä ja mikäli itselläsi on kuvan kaltainen avain, niin ei se ainakaan alkuperäinen ole.
Suosittelen hankkimaan alkuperäisavaimen, niin ei tarvitse sen osalta arpoa toimintaa enempää. Halpa on halpaa.
Juu kysyin autokeskukselta, 220€ originaali, ei paha kun ei tiedä ennakkoon minkälainen rimpula (peräti samanlainen kenties?) tuolta mainitsemastani autonavaimet palvelusta tulee, en ole löytänyt mistään siitä kokemuksia.
Antennivahvistin 360€, eihän kellään foorumilaisella ole hyllyssä Tampereen alueella millä voisi koittaa lähteekö tuon vaihdolla pelaamaan? Välillä siis pelaa hetken, useimmiten ei. Viikon se toimi kokoajan kun auton ostin. Kaikki kontin sähköt pelaa ja radio kuuluu. Tyyris osa vaan kokeilla, autokeskus ei varmasti ota kokeiltua sähköosaa takaisin
Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
apuja kaivattaisiin. Omasta -06 530xd hajosi moottori ja moottorin vaihto edessä. Tarvisin apuja siinä että minkä moottorin saan vaidettua mitenkin helposti. M57/T2 Löytyy nykyisestä. Ilmeisesti 170kw versio. Voinko laittaa esim 160kw version autoon. Tai voiko -07 mallin koneen istuttaa autoon alkuperäisen automaatti lootan kanssa. Menee pää aivan solmuun kun yrittää selvittää mikä kone voisi mennä. Juuri tuota 170kw moottoria ei tunnu löytyvän mistään kohtuuhintaan.
Et voi suoraan laittaa 160 kW versiota, siinä on solenoidi suuttimet, sinulla on piezot. Moottorinojaus pitää ainakin muuttaa. Uudempi 173 kW voisi mennä aikalailla suoraan, varmaksi en osaa sanoa.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
E61:ssä radio kuuluu pääosin hyvin, kun menee hieman syrjempään alkaa kuulumaan heikosti. voiko tohon soittimeen M-Ask vaihtaa "vakio" radio-antennin tilalle jonkun yleismallisen FM antennin ja/tai signaalin vahvistimen ?
Meni hienosti tuossa viime perjantaina. Tuli konttorilla leima ja pihassa alkoi kampuran hihnapyörä sutimaan ja kumi käryämään. Hinautin vakuutusyhtiön piikkiin lähimpään hinausfirman suosittelemaan korjaamoon, mutta eilen ilmoittivat sieltä, että ei pysty/viitti/osaa/jaksa korjata, kun ei oo lukitustyökalua.
a) Vakuutusyhtiölle taas soittoa ja siirto toiseen paikkaan? (liekö suostuvat, kun ei oo heidän vika)
b) Ajo ilman vesipumppua, ohjaustehostinta ja laturia seuraavaan korjaamoon?
c) Auto omaan pihaan jollain tempulla ja itse Youtube-videon avulla korjaaminen? Katoin, että ei mikään aivan älytön homma välttis oo. Tosiaan ihan tuossa sorapihalla ulkosalla tarvis tehä.
Mikäli on lukitustyökalusta kiinni vaihto, niin minulta voi saada lainaan orggistyökalun. Tampereella ja yyveellä tarvittaessa jatkot.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Kysytäänpä täällä olisiko tietäjiä paikalla. Autona siis e60 530d lci -07. Ilmastoinnin kanssa ollut aiemminkin ongelmaa, viimekesänä puhalti hienosti kylmää. Nyt puhaltaa apparin puolelta viileämpää kun kuskinpaikalle tulee jopa lämmintä . Toki ei niin kylmää kuin ilmastoinnista kuuluisi tulla. I drivestä säädetty kylmälle. Ilmastointi huollossa käynyt viimekesänä, mutta luulenpa että kyse ei nyt ole siitä vaan jostain muusta.
I drivestä säädetty kylmälle. Ilmastointi huollossa käynyt viimekesänä, mutta luulenpa että kyse ei nyt ole siitä vaan jostain muusta.
Vesiventtiili moottoritilassa jumittaa todennäköisesti siten, että kierto toiselle puolelle on jatkuvasti auki. Venttiilin uusiminen voisi korjata tilanteen.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Kaverin puolesta kysyn.
Onko foorumilla harrastajaa joka voisi koodata E60 530d:n DPF:n takaisin toimintaan? Ehjä käytetty pönttö on jo ostettu ja vaihto onnistuu. Autossa joku aikaisemman omistajan hankkima viriohjelma jonka voi samalla palauttaa alkuperäiseksi mikäli se DPF:n toiminnan puolesta tai moottorin ongelmattoman toiminnan puolesta on välttämätöntä.
Onnistuuko tuo ohjelmointi etänä vai täytyykö auto videä osaajan luo?
Kaverin puolesta kysyn.
Onko foorumilla harrastajaa joka voisi koodata E60 530d:n DPF:n takaisin toimintaan? Ehjä käytetty pönttö on jo ostettu ja vaihto onnistuu. Autossa joku aikaisemman omistajan hankkima viriohjelma jonka voi samalla palauttaa alkuperäiseksi mikäli se DPF:n toiminnan puolesta tai moottorin ongelmattoman toiminnan puolesta on välttämätöntä.
Onnistuuko tuo ohjelmointi etänä vai täytyykö auto videä osaajan luo?
Kajaanissa paikanpäällä ainakin onnistuu moottorinohjaimen palautus vakioksi, jos ei lähempää löydy.
BMW F10 520d '10 Alpinweiss III BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Vesiventtiili moottoritilassa jumittaa todennäköisesti siten, että kierto toiselle puolelle on jatkuvasti auki. Venttiilin uusiminen voisi korjata tilanteen.
Ja tämä vesiventtiili sitten kannattaa vaihtaa ASAP, itsellä se jumi kerrasta niin, että hajusta huomasin. Haju oli aika outo, en muista tarkalleen enää miltä se haisi, mutta niin outo että piti katsoa konetilaan, ja siellähän se jo kärysi kovaa vauhtia. Palokuntakin kävi oikein paikan päällä asian katsomassa
Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment