vaatiiko tuo carly ohjelma oman obd mokkulan?
E60 Akku asiaa.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tais tulla väärään topikkiin mutta joo toimii silloin varmasti oikein.Originally posted by arska67 View Postvaatiiko tuo carly ohjelma oman obd mokkulan?F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
Tarviit Carlyn oman mokkulan ja joudut ostamaan inabb:in.Originally posted by arska67 View Postakun koodausta olisin yrittänyt mutta ei minun obd mokkulalla onnistu.
yhteyden ottaa mutta ei paljoa muuta anna tehdä.
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
Vaikka sulla.olis pro varsio joudut ostamaan sen lisäosan millä koodataan akku.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
Akun koodaus maksaa kympin ja pakkopoltto kympin. Kokonaisuudessa toimivalle carlylle jää hintaa 90+ lisävalinnat. Itse otin pelkän dpf kun istalla teen akun koodaukset. Idrive maksaa 15€. En tosin tiedä mitä sillä pääsee edes tekemään. Muuten vehje toimii e61 kanssa todella hyvin ja näyttää samat koodit kun ista. Ja siis lisä valinnat maksetaan vain kerran ja sen jälkee rajaton käyttö. Mikäli halvemmalla haluaa päästä niin yhteyttä htk12 nimimerkille ja vehkeet sopuhintaan etänä läppärille.Originally posted by Arnolds View PostVaikka sulla.olis pro varsio joudut ostamaan sen lisäosan millä koodataan akku.E61 2006 530d m-sport
Comment
-
Tässä tarkoitettiin in-app, eli sovelluksen sisäisi ostoksia. Carlyssä pitää osta lisäosa monelle toiminnolle. Nämä tulee siis maksettavaksi sen Pro version ostamisen lisäksi.Originally posted by arska67 View Postmikä on inabb?
Ihan näppärä tuo Carly, jos ei löydy läppäriä ja tietenkin kulkee aina mukana kun puhelin ja mokkula on mukana. Mikäli löytyy läppäri, niin sitten ISTA tulee edullisemmaksi ja on toiminnoiltaan monipuolisempi. ISTA:sta löytyy sitten korjausohjeet, sähkökaaviot, testejä eri asioille esim. DPF, IMM, ohjeistus monien ongelmia ratkaisemiseen jne., (näitä ei löydy Carly:stä).Originally posted by bore^ View PostAkun koodaus maksaa kympin ja pakkopoltto kympin. Kokonaisuudessa toimivalle carlylle jää hintaa 90+ lisävalinnat. Itse otin pelkän dpf kun istalla teen akun koodaukset. Idrive maksaa 15€. En tosin tiedä mitä sillä pääsee edes tekemään. Muuten vehje toimii e61 kanssa todella hyvin ja näyttää samat koodit kun ista. Ja siis lisä valinnat maksetaan vain kerran ja sen jälkee rajaton käyttö. Mikäli halvemmalla haluaa päästä niin yhteyttä htk12 nimimerkille ja vehkeet sopuhintaan etänä läppärille.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Voiko tuolla ISTA:lla säätää e61:sen ilmajousia? Jos voi, mitä toi maksaa piuhoineen?Originally posted by HTK12 View PostTässä tarkoitettiin in-app, eli sovelluksen sisäisi ostoksia. Carlyssä pitää osta lisäosa monelle toiminnolle. Nämä tulee siis maksettavaksi sen Pro version ostamisen lisäksi.
Ihan näppärä tuo Carly, jos ei löydy läppäriä ja tietenkin kulkee aina mukana kun puhelin ja mokkula on mukana. Mikäli löytyy läppäri, niin sitten ISTA tulee edullisemmaksi ja on toiminnoiltaan monipuolisempi. ISTA:sta löytyy sitten korjausohjeet, sähkökaaviot, testejä eri asioille esim. DPF, IMM, ohjeistus monien ongelmia ratkaisemiseen jne., (näitä ei löydy Carly:stä).-
Comment
-
Kyllä voi säätää ilmaperää. ISTA on merkkihuolossa käytössä oleva softa, joten sillä pystyy aika kattavasti kaikkea tekemään. Hinta riippuu monesta tekijästä, piuhan hinta (näitä on useammanlaisia ja hintaisia), löytyy valmiiksi sopiva läppäri, asentaako ISTAN itse vai joku muu jne. Halvimmillaan pääsee kun asentaa itse ja etsii halvan piuhan ja omistaa jo valmiiksi sopivan läppärin. Halvimmat E60 sopivat piuhat näyttäisi pikaisesti vilkaistuna olevan ~8€ toimitettuna. Eli alle kympillä halvimmillaan selviää. Toki halvimmat piuhat ei välttämättä ole parhaita laadultaan.Originally posted by apche View PostVoiko tuolla ISTA:lla säätää e61:sen ilmajousia? Jos voi, mitä toi maksaa piuhoineen?
Mikäli haluat etänä asennettuna, niin laita yksityisviestiä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Juuri näin Carly kulkee mukana. Tuli kirotus vire kun kiireessä puhelimella vastailin ja ISTA laitetaan koneelle jotta saa paremmin noita juttuja tehtyä.Originally posted by HTK12 View PostTässä tarkoitettiin in-app, eli sovelluksen sisäisi ostoksia. Carlyssä pitää osta lisäosa monelle toiminnolle. Nämä tulee siis maksettavaksi sen Pro version ostamisen lisäksi.
Ihan näppärä tuo Carly, jos ei löydy läppäriä ja tietenkin kulkee aina mukana kun puhelin ja mokkula on mukana. Mikäli löytyy läppäri, niin sitten ISTA tulee edullisemmaksi ja on toiminnoiltaan monipuolisempi. ISTA:sta löytyy sitten korjausohjeet, sähkökaaviot, testejä eri asioille esim. DPF, IMM, ohjeistus monien ongelmia ratkaisemiseen jne., (näitä ei löydy Carly:stä).F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
On nämä teidän kirjainkoodiviidakkonne aika hurja, tavan eläkeläinen on aivan ulkona, joten pakko nöyrtyä ja siirtyä takavasemmalle.
Jos pelkään takapaksin peitepahvien irrottamista päästäkseni akkuun käsiksi, siis etten riko noita kiinnikenastoja, niin taitaa olla ainoa vaihtoehto mennä asiantuntevaan (lue: kallis) liikkeeseen ja sittenkin siis saatan joutua selittämään, että joo on pakko ohjelmmoida uusi akku?
Comment
-
Ei tässä mitään koodikieltä puhella. Ohjelmien nimet ovat inpa, ista/rheingold jne. Älä missään nimessä mene minnekkää merkkiliikkeeseen. Eiköhän joku osaava foorumilainen asu sinunkin lähelläsi.Originally posted by markku55 View PostOn nämä teidän kirjainkoodiviidakkonne aika hurja, tavan eläkeläinen on aivan ulkona, joten pakko nöyrtyä ja siirtyä takavasemmalle.
Jos pelkään takapaksin peitepahvien irrottamista päästäkseni akkuun käsiksi, siis etten riko noita kiinnikenastoja, niin taitaa olla ainoa vaihtoehto mennä asiantuntevaan (lue: kallis) liikkeeseen ja sittenkin siis saatan joutua selittämään, että joo on pakko ohjelmmoida uusi akku?E61 2006 530d m-sport
Comment
-
Ajat vaan akkufirmaan ja ostat oikeanlaisen akun. Vaihdat sitten itse tai vaihdatat siellä. Saat varmaan asennuksen tingittyä hintaan. Ja koodautat sen akun vaikka jollain foorumilaisella,jos akku liikeessä ei onnistu syystä tai toisesta. Eikä se koodaus ole niin päivän päälle. Helppo homma,ei kannata stressata. Ja niitä paria sivuverhoilun muovikiinnikettä on turha jännittää. Jos sattuu hajoamaan,niin €urolla saa molemmat uusittua.Originally posted by markku55 View PostOn nämä teidän kirjainkoodiviidakkonne aika hurja, tavan eläkeläinen on aivan ulkona, joten pakko nöyrtyä ja siirtyä takavasemmalle.
Jos pelkään takapaksin peitepahvien irrottamista päästäkseni akkuun käsiksi, siis etten riko noita kiinnikenastoja, niin taitaa olla ainoa vaihtoehto mennä asiantuntevaan (lue: kallis) liikkeeseen ja sittenkin siis saatan joutua selittämään, että joo on pakko ohjelmmoida uusi akku?
Comment
-
Joo ei tässä koodikieltä mielestäni ole käytetty, vaan puhuttu asioista niiden oikeilla nimillä. Kuten tuossa todettiin, niin akun vaihto ei ole mitään salatiedettä. Palvelevassa akkuliikkeessä osataan varmaan se akku jo koodata. Tämä kannattaa kysyä ennen akun ostoa ja kertoa mikä auto ja vm. Ellei onnistu, niin sitten koodauksen voi teettää foorumilaisella. Meitä koodauksia tekeviä foorumilaisia on ympäri Suomea. Sieltä etelästä löytyy kyllä monia. Ihan turha näitä autoja on pelätä, ne muovinastat on halpa uusia kuten Heguli 31 jo sanoi, jos ne sattuu hajoamaan.Originally posted by markku55 View PostOn nämä teidän kirjainkoodiviidakkonne aika hurja, tavan eläkeläinen on aivan ulkona, joten pakko nöyrtyä ja siirtyä takavasemmalle.
Jos pelkään takapaksin peitepahvien irrottamista päästäkseni akkuun käsiksi, siis etten riko noita kiinnikenastoja, niin taitaa olla ainoa vaihtoehto mennä asiantuntevaan (lue: kallis) liikkeeseen ja sittenkin siis saatan joutua selittämään, että joo on pakko ohjelmmoida uusi akku?
Turha tässä on eläkelläisen siirtyä minnekkään takavasemmalle. Asioita oppii tekemällä ja lukemalla. Eläkkeellä voisi kuvitella sitä aikaa olevan auton kanssa harrastamiseen. En toki tarkoita, että hankalat rempat pitäisi eläkelläisen pitäisi tehdä pihalla, mutta akunvaihto ym. pikkujutut ei todellakaan ole mitään mahdottomia tehdä itse. Mielstäni akun vaihdot ym pienet hommat on mukavaa tekemistä Jonkun foorumilaisen luona jos käy koodauttamassa, niin tapaa myös kanssa harrastajia.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment