Tere,mistähän kyseisen ohjelman saisi Inpa Ea90x....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530dA E60:n automaattiloota?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by kottarainen View PostTere,mistähän kyseisen ohjelman saisi Inpa Ea90x....
Mulla sama auto 530dA (M57N2) M-Sport -06. Laatikko nykii vaihdoissa ja vaihdot
epälookisia, Yleensä kierrättää moottoria turhan ylös ennenkuin tajuaa vaihtaa. saattaa olla ominaisuus. Mulla tosiaan piuha löytyis muttei ohjelmaa....
Comment
-
-
Originally posted by jokes911 View PostPientä tarkistusta. Eli tilasin GP:ltä öljypohjan ja tulihan se hyvinkin halvalla ZF:n varaosanumerolla. Pitääkö tuon olla muovinen? Auto on -05 jossa 6HP26Z laatikko.
Ei viitsis korjaamolla huomata että väärä osa...
Onko se johtojen läpiviennin tiiviste slealing sleeve jonka osanumero on 24347588725? RealOEM:n mekatronikkakuvassa samannäköinen osa on eri numerolla?ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Haloo, eikö kukaan zf:n pohjan tilannut osaa vastata tähän tiivistekysymykseen?ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Niinpäs onkin ku aikani selailin kuvastoa, pitääpä laittaa lähiaikoina tilaukseen.ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Kannetaan oma korsi kekoon...
Alkoi kierrokset kylmänä humppailemaan ja lämpimänä lopetti.
Lämpimänä huomasi myös vaihteiston epäloogisen toiminnan,lähinnä lievää luistoa liikennevaloista lähdettäessä.
Kaikki oireet ilmestyi vain D asennossa, muuten pelasi lähes normaalisti.
Kaikki mahdolliset kevätjuhlaliikkeet suoritin, EGR arvoa rumpattiin millon minnekkin suuntaan,auttoi hieman.Öljyt vaihdettiin useaan kertaan ja nollattiin itseoppimiset,Fortea ym ym ym...:think
Ratkaisu oli TURBIININ KORJAUS
JN Trading Kaarinassa teki turbiinin korjauksen.
Syy humppaamiseen ja luisteluun oli turbiinin lasittuneissa kitkapinnoissa, jotka siis uusittiin.
Jos kierrokset humppailee omiaan tai turbiini luistelee,kannattaa se laittaa pikimmiten, ennenkuin kitkapinnat häviää ja metallia alkaa sorvautumaan vaihteiston öljykiertoon. UGH!superb Combi 2,0 TDI Ambition Business
Comment
-
-
Originally posted by Malax View PostKannetaan oma korsi kekoon...
Alkoi kierrokset kylmänä humppailemaan ja lämpimänä lopetti.
Lämpimänä huomasi myös vaihteiston epäloogisen toiminnan,lähinnä lievää luistoa liikennevaloista lähdettäessä.
Kaikki oireet ilmestyi vain D asennossa, muuten pelasi lähes normaalisti.
Kaikki mahdolliset kevätjuhlaliikkeet suoritin, EGR arvoa rumpattiin millon minnekkin suuntaan,auttoi hieman.Öljyt vaihdettiin useaan kertaan ja nollattiin itseoppimiset,Fortea ym ym ym...:think
Ratkaisu oli TURBIININ KORJAUS
JN Trading Kaarinassa teki turbiinin korjauksen.
Syy humppaamiseen ja luisteluun oli turbiinin lasittuneissa kitkapinnoissa, jotka siis uusittiin.
Jos kierrokset humppailee omiaan tai turbiini luistelee,kannattaa se laittaa pikimmiten, ennenkuin kitkapinnat häviää ja metallia alkaa sorvautumaan vaihteiston öljykiertoon. UGH!E61 535d M-Sport Touring
Comment
-
-
Originally posted by Malax View PostKannetaan oma korsi kekoon...
Alkoi kierrokset kylmänä humppailemaan ja lämpimänä lopetti.
Lämpimänä huomasi myös vaihteiston epäloogisen toiminnan,lähinnä lievää luistoa liikennevaloista lähdettäessä.
Kaikki oireet ilmestyi vain D asennossa, muuten pelasi lähes normaalisti.
Kaikki mahdolliset kevätjuhlaliikkeet suoritin, EGR arvoa rumpattiin millon minnekkin suuntaan,auttoi hieman.Öljyt vaihdettiin useaan kertaan ja nollattiin itseoppimiset,Fortea ym ym ym...:think
Ratkaisu oli TURBIININ KORJAUS
JN Trading Kaarinassa teki turbiinin korjauksen.
Syy humppaamiseen ja luisteluun oli turbiinin lasittuneissa kitkapinnoissa, jotka siis uusittiin.
Jos kierrokset humppailee omiaan tai turbiini luistelee,kannattaa se laittaa pikimmiten, ennenkuin kitkapinnat häviää ja metallia alkaa sorvautumaan vaihteiston öljykiertoon. UGH!
Oma ei oo dpfn poiston jälkeen ikänään humpannu, ja ennen irtiottoa, humppasi aina tuon polton aikana ja nimenomaan noissa 80kmh vauhdeissa..E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Hinnan saa varmasti parhaiten soittamalla kyseiseen firmaan, omassa tapauksessa 390€ En tiedä ovatko kaikki turbiinit samanhintaisia korjata?
päälle tietysti öljyt ja stefa turbiinille.
Omaa työtä muutamia tunteja, ei voi laskea.
Soittokierros ennen turbiinin korjausta toi tietoa, että turbiinivikoja on alkanut olemaan. 100-130 TKM paikkeilla ja on yleinen vika.superb Combi 2,0 TDI Ambition Business
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostOnko varmaa ettei vaan pakoputken poltto olisi ollut päällä kun humppasi?
Oma ei oo dpfn poiston jälkeen ikänään humpannu, ja ennen irtiottoa, humppasi aina tuon polton aikana ja nimenomaan noissa 80kmh vauhdeissa..
Ja onpa tuosta ollut merkkiliikkeilläkin korjausohje, joka täälläkin jossain jo on ollut esillä.
Itse sain tukea omille ajatuksille turbiiniviasta: Konehuolto Siekkiseltä, Powermaticilta ja Turbiinin korjanneelta JN Tradingiltä.
Oikeassa kaikki olivat, ainakin tässä tapauksessaLast edited by Malax; 17-04-2012, 15:16.superb Combi 2,0 TDI Ambition Business
Comment
-
-
Originally posted by Malax View PostOn varma. Tuli tutkittua autoa kyllä sen verran tarkkaan, oikeastaan kaikki muut viat suljettiin pois.
Ja onpa tuosta ollut merkkiliikkeilläkin korjausohje, joka täälläkin jossain jo on ollut esillä.
Itse sain tukea omille ajatuksille turbiiniviasta: Konehuolto Siekkiseltä, Powermaticilta ja Turbiinin korjanneelta JN Tradingiltä.
Oikeassa kaikki olivat, ainakin tässä tapauksessaE61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View Postuuuh, juuh, mitkä kilsat kun poiki?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment