Ohessa kuva mistä johdot viety. Yleisön toiveesta..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 530d Webasto moottorin esilämmitys
Collapse
X
-
Kaveri oli sitä mieltä, että -06 E61:ssä olisi jo valmiiksi Webasto, mulla on kyllä tuo säteilylämmitin, mutta se on niin turkasen hidas. PItänee menää käymään Laakkosella, ja antaa avain, jotta katoisivat mitä varusteita autossa on.Ex...-06 E61 530DA, hopeanharmaa kuten omistajansakin, aktiiviohjaus + adaptiiviset ajovalot + Sport alusta.
Nykyinen -13 F11 530 DA XDrive Luxury
Comment
-
-
Originally posted by Raidahl View PostKaveri oli sitä mieltä, että -06 E61:ssä olisi jo valmiiksi Webasto, mulla on kyllä tuo säteilylämmitin, mutta se on niin turkasen hidas. PItänee menää käymään Laakkosella, ja antaa avain, jotta katoisivat mitä varusteita autossa on.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEi ole webastoa vakiona. Eikä näihin ole saanutkaan pelkkää ajonaikana toimivaa webastoa... Webaston tilalla on pct -lämmityselementti...Ex...-06 E61 530DA, hopeanharmaa kuten omistajansakin, aktiiviohjaus + adaptiiviset ajovalot + Sport alusta.
Nykyinen -13 F11 530 DA XDrive Luxury
Comment
-
-
BMW 530xd m-sport -06
Niin voiko joku sanoo vähä tarkemmin mitä kaikkee se salavalikko sisältää? onko ne tiedot sit vaihdettavissa normaalisti siitä ajotietokoneen viiksestä? (range,kulutus,nopeus,lämpötilat...) Tarkottaako se lämmityksen Timer 1 ja Timer 2, että voi asettaa kaks aikaa (esim. koska lähtee töihin ja koska tulee töistä) vai että toinen on moottorille ja toinen sisätilalle? Nää kysymykset on vaivannu jo pitkän aikaa
Comment
-
-
Sähköohjattu venttiili
Mitenkä tuo vesi kiertää tuossa venttiilissä?
Ajatus voisi olla laittaa T-haara letkuun jotta mosa lämpenisi myös...
Oikealla on kaksi letkua ja alla yksi.
Oikea yläletku? Tulo sähköpumpulta?
Oikea alaletku?
Alaletku?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by kt0510 View PostMitenkä tuo vesi kiertää tuossa venttiilissä?
Ajatus voisi olla laittaa T-haara letkuun jotta mosa lämpenisi myös...E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostÄlkääkä sitten aktivoiko Webastoa (talvikelillä käynnistäkö autoa) piuhat katkaistuna. Kolmen virhekoodin jälkeen Webasto menee lukkotilaan ja sen saa avattua ainoastaan testerillä.
Eli jos auto joutuu aktivoimaan itse Webaston lisälämmittämään moottoria kolme kertaa kylmäkäynnistyksessä, Webasto menee lukkoon?
Comment
-
-
Originally posted by BuddyLangwitz View PostTodennäköisesti äärimmäisen tyhmä kysymys, mutta parempi varmistaa kuin käydä Wetterillä huomisen vastusoperaation jälkeen.
Eli jos auto joutuu aktivoimaan itse Webaston lisälämmittämään moottoria kolme kertaa kylmäkäynnistyksessä, Webasto menee lukkoon?
No käyt sitten täällä, niin avataan lukitus.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Comment
-
-
Kuvassa näkyvä vasen letku(ala) tulee moottorilta, oikea yläletku lämppärin kennolta ja oikea ala letku menee webastolle.
Itsellä on kennolta tuleva letku huitsin nevadassa ja ton venttiilin tilalla jatko pala joka yhdistää siis vasemman(alimmaisen) ja oikean ala vesi letkun. Itse venttiili on kone huoneessa hakkaamassa ilmaa.Moottori lämpiää, sisätilat myös jonkin verran ja ennenkaikkea kaikki toimii!
Last edited by Lallevihtinen; 24-01-2010, 22:40.sigpic
BMW E93 335i & BMW M550Dx
EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.
Comment
-
-
Originally posted by Lallevihtinen View PostItsellä on kennolta tuleva letku huitsin nevadassa
Originally posted by Lallevihtinen View PostJa ton venttiilin tilalla jatko pala joka yhdistää siis vasemman(alimmaisen) ja oikean ala vesi letkun. Itse venttiili on kone huoneessa hakkaamassa ilmaa.
Originally posted by Lallevihtinen View PostMoottori lämpiää, sisätilat myös jonkin verran ja ennenkaikkea kaikki toimii!
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostJep, menee kolmen kerran jälkeen lukkoon, jos venttiilin piuhat katkaistuna täräytät auton käyntiin moottori kylmänä (yrittää käynnistää Weban).
No käyt sitten täällä, niin avataan lukitus.
Nyt kun modifointia ei ole tehty, autonhan voi käynnistää niin että Webasto on päällä ja käsittääkseni auto määrittää sitten itse tarpeen, jatkaako vaiko ei.
Comment
-
-
Originally posted by BuddyLangwitz View PostJatketaan virheiden minimointia, entä jos Webasto on jo valmiiksi päällä (kytketty kaukosäätimestä) siinä vaiheessa kun käynnistää auton, poistuuko tuo virhekoodin mahdollisuus?
Nyt kun modifointia ei ole tehty, autonhan voi käynnistää niin että Webasto on päällä ja käsittääkseni auto määrittää sitten itse tarpeen, jatkaako vaiko ei.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
Comment
-
Comment