Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 / E61 ostamassa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • harriba
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2010
    • 420
    • Espoo

    Originally posted by K2Ri View Post
    Tosin ei kai 60tkm ajetussa e61:sessä pitäisi normaaliolosuhteissa olla juuri mitään sanottavaa?!
    No ei.

    Oman -06 100k ajetun 525xiTA:n neljän kuukauden saldo:

    - 100k huolto €700. Noh Laakkosella Laakkosen hinnat.
    - jarrupalat: Jokusen satkun. Näitähän tietty silloin tällöin menee, ei siinä mitään.
    - loota hikoilee öljyä: Lootan pohja, tiivisteet ja öljyt vaihtoon. Nelisen sataa. Ihanan halpaa!
    - jäähdytin hajosi: Syylärin ja ilmastoinnin kennon väli täynnä lehtiä, pohjalla komposti joka söi alumiiniin reiän. €770, hinaus kaskon piikkiin.
    - hiukan turhan uraherkkä: Suositus nelipyöräsuuntaukseen, pari sataa?
    - joskus kylmänä aavistuksen epäröi: MAFfi vaihtoon?
    - pakkasella keula narskui: Kallistuksen vakaajan helat ilmeisesti, satkullakohan selviäisi.
    - helteellä ovien tiivisteet pitävät ääntä: Kympillä saanee listapuikon. Sama juttu kaikissa Bemuissa muttei yhdessäkään Mersussa.
    - M-sport ratin muovipinnoite hilseilee irti: Kohtuulliset €800 uudesta ratista. Pitänee miettiä jos ko. osat saa irti ja vaikka teipattua. Onneksi ovat hiukan piilossa.

    Ei kait muuta vielä.

    Kohta tulee E500:sta ikävä :(
    Ex: W114, W123, E34, E83, S211, E61, E39, W220
    X308 Jaguar XJ + R1100RT + Ioniq hybrid

    Comment

    • VESiX
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2007
      • 407
      • Kehä 1

      Originally posted by K2Ri View Post
      Ollaan loppuviikosta menossa katsomaan yhtä 12/05 vuotista 530xi touringia kaikilla varusteilla.

      -apparinpenkin turvavyömuistutin ei toimi (se sirra mikä piipittää jos vyötä ei pidä) Onko normaalia?
      -tuulilasi paskana (kiveniskuista). Paljonko maksaa uusi?
      -ollut muutaman viikon(?) myynnissä, mutta hinta tippunut jo kerran tai kaksi
      -ei takuuta! (koska halpa hinta)

      Kuulostaako tuo normaalilta? Onko tuossa nyt joku miina mitä ehkäpä pitäisi varoa?
      Jotain erityistä mitä tuollaisesta kannattaa katsoa? Mites tuo neliveto? Onko näissä jotain sellaista mikä yleensä laukeaa, tyyppivikoja jne, mitä kannattaisi tsekata nyt viikonloppuna?
      Niin ja auto on manualivaihteistolla, mikä lienee ongelmattomampi vaihtoehto kuin automaatti.
      Matkustajan penkin anturi maton hajoaminen on tyyppivikoja. Korjaus on usemman satasen homma.

      Neliveto on huoletonta tekniikkaa, siitä ei ole mitään tyyppivikaa ainakaan palstoilla raportoitu.

      Tyyppiviat ovat siis samoja kuin muissakin e61:ssä. Ensimmäisenä tulee mieleen takajousituksen kompressori. Seuraapa miten kauan pumppu käy kun ekan kerran käynnistät kylmän auton. About 10 sekuntia on maksimi terveelle pumpulle. Toisekseen katso että tavaratilan pohjalla ja erityisesti akkukaukalossa ei ole merkkejä kosteudesta. Täydellinen varusteluhan pitää sisällään varmaan myös panoramakaton?

      Halpahinta ja jobbari ei kuullosta hyvältä yhdistelmältä näin vähän ajatulle autolle. Joku syy lienee miksi se on kiertänyt pieneen liikeeseen. Katso siis huolella että auton yleiskunto vastaa kilometrejä. Sisätilojen pitäisi olla noilla kilometreillä vielä ihan uuden veroiset. Mutta Jos historiakin on ok, niin kauppa voi olla hyväkin vielä tonnin-parin ovikorjausten jälkeenkin.

      Comment

      • K2Ri
        BTCF Member
        • Oct 2007
        • 1829
        • London, UK & Germany

        Originally posted by VESiX View Post
        Matkustajan penkin anturi maton hajoaminen on tyyppivikoja. Korjaus on usemman satasen homma.

        Neliveto on huoletonta tekniikkaa, siitä ei ole mitään tyyppivikaa ainakaan palstoilla raportoitu.

        Tyyppiviat ovat siis samoja kuin muissakin e61:ssä. Ensimmäisenä tulee mieleen takajousituksen kompressori. Seuraapa miten kauan pumppu käy kun ekan kerran käynnistät kylmän auton. About 10 sekuntia on maksimi terveelle pumpulle. Toisekseen katso että tavaratilan pohjalla ja erityisesti akkukaukalossa ei ole merkkejä kosteudesta. Täydellinen varusteluhan pitää sisällään varmaan myös panoramakaton?

        Halpahinta ja jobbari ei kuullosta hyvältä yhdistelmältä näin vähän ajatulle autolle. Joku syy lienee miksi se on kiertänyt pieneen liikeeseen. Katso siis huolella että auton yleiskunto vastaa kilometrejä. Sisätilojen pitäisi olla noilla kilometreillä vielä ihan uuden veroiset. Mutta Jos historiakin on ok, niin kauppa voi olla hyväkin vielä tonnin-parin ovikorjausten jälkeenkin.
        Kiitokset vastauksista!
        Ahaa, tuo anturivika olikin hyvä tietää. Olisin äkkiseltään veikannut edellisen omistajan vain nykäisseen johdon irti jos on tarvinnut etupenkillä tavaraa usein kuljettaa. Kerroppas vielä miten tuon takajousituksen kompressorin toiminnan pystyy toteamaan? (mitä tuo kompressori siis tekee?)

        Panoramakatto löytyy kyllä! Jostain luin että ongelmana olisi että vedenpoistolinjat menevät tukkoon ja sillä seurauksella vettä pääsee konttiin. Pitääpä muistaa tuokin tsekata. M-sport ulkopakettia (ei sisä) siis löytyy, isoa navia, sähkösäätöistä nahkapenkkiä, hälytintä, lämmitettävää rattia, hifisysteemiä 6cd-boxilla, kääntyviä valoja, automaattista takaluukkua jne jne..

        Itse suhtaudun toki kovin varauksella tuohon autoon. Kuvien perusteella näyttää hyvältä ja siistiltä, mutta lauantainahan tuon näkee sitten luonnossa. Mitään hirveää pakkoa ei vielä ole kyseisen auton hankintaan, joten jos vähääkään epäilyttävää löytyy niin kauppoja ei kyllä tehdä. Tosin jos oikeasti hyvän 12/05 63tkm ajetun 530xi:n saa 16,5t eur niin mikä ettei. Vai mitä sanotte?
        Last edited by K2Ri; 04-06-2010, 01:36.
        sigpic
        BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

        Comment

        • MLehto
          Bimmer Rookie
          • Nov 2008
          • 61
          • Espoo

          tuulilasi vaihdettiin tänään...

          Originally posted by K2Ri View Post
          Ollaan loppuviikosta menossa katsomaan yhtä 12/05 vuotista 530xi touringia kaikilla varusteilla. Myynnissä jollain jobbarilla(?), vain muutama auto myynnissä heillä. Puhelimella tehtiin tänään ajanvaraus viikonlopuksi, joten pelkän puhelimen perusteella sai seuraavaa ensikäden tietoa:

          -60tkm ajettu, mutta 2 omistajaa jo ehtinyt olla :think
          -kuskinpuolen etu- ja takaovessa jotain sanomista (lommoja? jne) Ei pitäisi kuulemma olla mällipeli, mutta mistäs näistä tietää.. Miten selviäisi?
          -apparinpenkin turvavyömuistutin ei toimi (se sirra mikä piipittää jos vyötä ei pidä) Onko normaalia?
          -tuulilasi paskana (kiveniskuista). Paljonko maksaa uusi?
          -ollut muutaman viikon(?) myynnissä, mutta hinta tippunut jo kerran tai kaksi
          -ei takuuta! (koska halpa hinta)

          Saadaan kuitenkin viedä kyseinen auto BMW:lle tutkittavaksi ennen ostopäätöstä. (koneelta näkyvä huoltohistoria + auto nosturille tutkittavaksi + muu silmämääräinen tutkimus)

          Kuulostaako tuo normaalilta? Onko tuossa nyt joku miina mitä ehkäpä pitäisi varoa?
          Jotain erityistä mitä tuollaisesta kannattaa katsoa? Mites tuo neliveto? Onko näissä jotain sellaista mikä yleensä laukeaa, tyyppivikoja jne, mitä kannattaisi tsekata nyt viikonloppuna?
          Niin ja auto on manualivaihteistolla, mikä lienee ongelmattomampi vaihtoehto kuin automaatti.
          ----------------------------
          Mulla vaihdettiin tänään tuulilasi (varuste 0356 Climate comfort -lasit + HUD) Autokeskuksen toimesta. Oli halpaa kuin leipä...
          Lasi 960€+työt, onneksi oli vakuutus...
          F11 520xd 2015
          Ex: E61 530d m-sport 2006
          Ex: E36 318is 1996
          Ex: E30 316i 1989

          Comment

          • VESiX
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2007
            • 407
            • Kehä 1

            Originally posted by K2Ri View Post
            Kiitokset vastauksista!
            Ahaa, tuo anturivika olikin hyvä tietää. Olisin äkkiseltään veikannut edellisen omistajan vain nykäisseen johdon irti jos on tarvinnut etupenkillä tavaraa usein kuljettaa. Kerroppas vielä miten tuon takajousituksen kompressorin toiminnan pystyy toteamaan? (mitä tuo kompressori siis tekee?)

            Panoramakatto löytyy kyllä! Jostain luin että ongelmana olisi että vedenpoistolinjat menevät tukkoon ja sillä seurauksella vettä pääsee konttiin. Pitääpä muistaa tuokin tsekata. M-sport ulkopakettia (ei sisä) siis löytyy, isoa navia, sähkösäätöistä nahkapenkkiä, hälytintä, lämmitettävää rattia, hifisysteemiä 6cd-boxilla, kääntyviä valoja, automaattista takaluukkua jne jne..

            Itse suhtaudun toki kovin varauksella tuohon autoon. Kuvien perusteella näyttää hyvältä ja siistiltä, mutta lauantainahan tuon näkee sitten luonnossa. Mitään hirveää pakkoa ei vielä ole kyseisen auton hankintaan, joten jos vähääkään epäilyttävää löytyy niin kauppoja ei kyllä tehdä. Tosin jos oikeasti hyvän 12/05 63tkm ajetun 530xi:n saa 16,5t eur niin mikä ettei. Vai mitä sanotte?
            Takana on ilmajouset. Kompura paineistaa sen ja löytyy oikealta takarenkaan takaa. Käyntiäänen voi tyhjäkäynnillä kuulla sisällekin, mutta parhaiten tietysti ulos. Auto siis kylmiltään käymään ja ulos kuuntelemaan kauanko kompura hurisee. Vikaantumisen merkki on pitkä käyntiaika. >20 sek.

            Hintahan on 3-5k€ alle merkkiliikkeiden tason Saksassa. Epäilyttää siis, mutta tälläisistä autoistahan voittokkaimmat kaupat tehdään, kun vain tietää tarkasti mitä on ostamassa. Olen itsekin ostanut kerran sen kaiken halvimman vaihtoehdon ja ajanut kolme vuotta tyytyväisenä. Mutta siinä syynä oli ikään nähden tosi iso mittarilukema ja ne olivat ihan näkyvissä.

            Comment

            • bayern
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 1109
              • Tuusula

              Originally posted by Hemi View Post
              Miksi romikselta haetussa 300€:n paketissa olisi sen kummemmin "jälkikorjaamista" ja "vaurioita"?
              Ei paketissa, vaan sen kossupullon maksaneen asentajan työssä
              EVERYBODY likes a little bit of ass, but NOBODY likes a smart-ass!


              Comment

              • Tommix
                BTCF Member
                • Dec 2006
                • 5438
                • S:t Karins

                Originally posted by K2Ri View Post
                Itse suhtaudun toki kovin varauksella tuohon autoon. Kuvien perusteella näyttää hyvältä ja siistiltä, mutta lauantainahan tuon näkee sitten luonnossa. Mitään hirveää pakkoa ei vielä ole kyseisen auton hankintaan, joten jos vähääkään epäilyttävää löytyy niin kauppoja ei kyllä tehdä. Tosin jos oikeasti hyvän 12/05 63tkm ajetun 530xi:n saa 16,5t eur niin mikä ettei. Vai mitä sanotte?
                No, tuliko kauppoja?
                Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                Comment

                • K2Ri
                  BTCF Member
                  • Oct 2007
                  • 1829
                  • London, UK & Germany

                  Originally posted by kt0510 View Post
                  No, tuliko kauppoja?
                  Heh, ei tullut.. Oli oikeasti aika karmeassa kunnossa ja takuulla päälle 200-300tkm ajettu, sen näki joka puolelta. Muuten täytyy sanoa että e61 m-sportin näkeminen ostoaikeissa ei ainakaan autokuumetta saanut laantumaan, vaikka pettymys olikin suuri kun tämän yksilön näki luonnossa.

                  Näköjään sama juttu kuin tuon e46 M3:sen oston yhteydessä, että kannattaa mobile unohtaa samantien ja etsiä vaan suoraan bmw.de sivustolta varteenotettavaa yksilöä.
                  sigpic
                  BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

                  Comment

                  • Juhis
                    BTCF Honorary Member
                    • Jul 2002
                    • 19178
                    • -

                    Originally posted by K2Ri View Post
                    Näköjään sama juttu kuin tuon e46 M3:sen oston yhteydessä, että kannattaa mobile unohtaa samantien ja etsiä vaan suoraan bmw.de sivustolta varteenotettavaa yksilöä.
                    Ei sitä Mobile.de palvelua tarvitse unohtaa, mutta ne 10 halvinta hakutulosta kylläkin..
                    All good things come to those who wait.

                    Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

                    Sound Factory Bar & Nightclub

                    Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

                    Comment

                    • K2Ri
                      BTCF Member
                      • Oct 2007
                      • 1829
                      • London, UK & Germany

                      Originally posted by Juhis View Post
                      Ei sitä Mobile.de palvelua tarvitse unohtaa, mutta ne 10 halvinta hakutulosta kylläkin..
                      Niinpä.
                      Mutta kun hakukriteerinä on max 100tkm bensa-manual e61 m-sport paketilla, nahoilla ym ja mieluiten mustana (hopea ja rusehtava täysin poissuljettu). Iältään jotain 05-07 malleja, eli realistinen hintahaitari 20-25 tonnia. Ja liikkeestä pitäisi vielä löytää, niin menee jo yllättävän vaikeaksi etsiä koko maasta moista.

                      Ei tässä nyt vielä ole niin hengenhätä ollut uutta autoa etsiä, että lähtisi kovin kauas renkaita potkimaan, mutta toki jos hyvä löytyisi suht edullisesti niin mikä ettei. Tosin, jos tässä pystyisi vielä kitkuttelemaan siihen asti kunnes uusi 5-touringi tulee, niin ehkä hinnan ja saatavuuden puolesta silloin olisi paremmat ajat? :think
                      Last edited by K2Ri; 07-06-2010, 11:10.
                      sigpic
                      BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

                      Comment

                      • MajorDrake
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 7536
                        • Jyväshyvä

                        Asiasta kolmanteen, kun tuli oma vekotin päivitettyä muutaman kuukauden tuoreempaan vähän vähemmän ajettuun yksilöön...

                        Saakos tuota HUDin korketta/sijaintia tuulilasilla säädettyä ylemmäksi?
                        Penkki on ylimmässä asennossa ja eukko ei kyllä näe sitä lainkaan,
                        itselläkin keskimittaisena se on juuri ja juuri näkyvissä...
                        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                        Comment

                        • Matson^
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2008
                          • 2113
                          • Seinäjoki

                          Originally posted by MajorDrake View Post
                          Asiasta kolmanteen, kun tuli oma vekotin päivitettyä muutaman kuukauden tuoreempaan vähän vähemmän ajettuun yksilöön...

                          Saakos tuota HUDin korketta/sijaintia tuulilasilla säädettyä ylemmäksi?
                          Penkki on ylimmässä asennossa ja eukko ei kyllä näe sitä lainkaan,
                          itselläkin keskimittaisena se on juuri ja juuri näkyvissä...
                          I-Driven näytön takaa löytyy säätöruuvi. Tässä esim aika simppeli DIY ohje, ja lisää löytyy tarvittaessa 5-series foorumilta
                          | BMW G30 X-Drive M-Sport |
                          | Nissan Navara TREK-1 |
                          ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

                          Comment

                          • K2Ri
                            BTCF Member
                            • Oct 2007
                            • 1829
                            • London, UK & Germany

                            e61 535DA LCI -07

                            Jees, elikkä talvipommista loppui leima eilenä ja nyt on uuden "talviauton" etsintä täydessä käynnissä.

                            Käytiin pari päivää sitten eräässä BMW -liikkeessä (toiseksi lähin liike meiltä) ja he katsoivat koneeltaan, että heinäkuu/elokuun vaihteessa pitäisi palautua (meitä lähimpään liikkeeseen) eräs leasing e61:nen. Kyseessä puheiden perusteella täydellä varustuksella oleva 535DA 07/2007 oleva touring. Muistaakseni 78tkm ajettu. Hinta tulee olemaan jotain 32-33k eur. (Miltä kuulostaa?) EDIT: Siis Saksanhinta! ja Saksaanhan tämä on jäämässäkin meille käyttikseksi.

                            Käytiin eilen illalla kyseisen liikkeen pihassa ja siellähän kyseinen auto jo olikin. Kunnoltaan näytti olevan erittäin hienossa kunnossa.
                            Auto näytti olevan vahattu edellisen omistajan toimesta (valkoista vahajäämää listojen välissä), takapenkillä ollut lastenistuin, ja rekkari ollut "535" joten "mistään mitään välittävällä" papalla tämä auto tuskin on ollut käytössä.

                            -väri carbonschwarz on toki tuttu ämmän värinä, ja maalipinta näkyi olevan alkuperäinen kolaroimaton, ilman mitään suurempia lommoja
                            -sisusta vaalea/beige nahkasisusta. Ei sport, mutta ei mielestä ei tavan lättäpenkitkään. Mitähän eri penkkivaihtoehtoja tuohon on saanut valita? (kuvia?)
                            -valojen, ratin ja "vaihdekepinnupin" perusteella LCI -malli
                            -sport ulkopaketti 18" vanteineen, alustasta ei tietoa, mutta madallusjousisarjaa joka tapauksessa huutais.. Onko ulkopaketin kanssa aina m-sport alusta vai ei?
                            -panoramakatto
                            -sisällä se kojelaudassa oleva iso näyttö, cd-asema ja sen alapuolella vielä dvd-pesä, joten pystyykö hifipaketista päättelemään jotain?
                            -ilmeisesti HUD, koska ainakin kojelaudassa näkyi olevan sellaisen paikka?
                            -ratin korkeudensäätö sähköllä
                            -parkkitutkat edessä ja takana
                            -shadowline ja alkuperäiset tummennukset
                            -takarekkarin yläpuolella joku pieni kameranlinssi. Peruutuskamera?

                            Tuossa nyt jotain mitä muistuu mieleen, kun pikkupäissään käytiin auton ympärillä pyörähtämässä..

                            Kattokiskoja ei ollut, mitähän sellaiset maksaa näihin?
                            Toisessa takavalossa hieman kosteutta sisällä. Onko yleistä ja pystyykö korjaamaan jollain pikku fiksillä, vai vaatiiko uuden takavalon?

                            Nyt kaipaisin hieman tietoa ja kokemuksia, onko tuollaisen hankinta järkevää/mitä tulisi autosta katsoa? Tottakai BMW Premium selection -auton ollessa kyseessä, vuoden takuu tulee kaupanpäälle.
                            78tkm, joten tuleeko tuohon 80tkm:ssa Inspection 2, vai miten huollot menee?

                            Minkälainen kulutus normaali maantieajossa/kaupunkiajossa.
                            Jne jne. Kokemuksia kuulisin mieluusti. Huomenna soitetaan liikkeeseen heti aamulla ja käydään varmaan katsomassa autoa. Mutta etukäteen olisi ihan hyvä tietää mahdollisimman paljon mihin kiinnittää huomiota.
                            Last edited by K2Ri; 01-08-2010, 12:22.
                            sigpic
                            BMW: F31 320DA xDrive ///M-Sport '15 | E46 ///M3 Cabrio '01 | Cruise Bike

                            Comment

                            • TJJ
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2003
                              • 7591
                              • Jyväskylä

                              Originally posted by K2Ri View Post
                              -sisusta vaalea/beige nahkasisusta. Ei sport, mutta ei mielestä ei tavan lättäpenkitkään. Mitähän eri penkkivaihtoehtoja tuohon on saanut valita? (kuvia?)

                              Tottakai BMW Premium selection -auton ollessa kyseessä, vuoden takuu tulee kaupanpäälle.
                              Noiden lisäksi comfortit, ne tunnistaa säädettävästä hiukan kolmiomaisesta reisituesta ja niskatuesta jossa on sivulla säädettävät "läpät".

                              Eikös Premium selectionissa ole 2 vuoden takuu? Europlus on kai vain 1 vuoden.
                              E39 528iA

                              Comment

                              • touring39
                                BTCF Member
                                • May 2005
                                • 3901
                                • Kaarina

                                Originally posted by K2Ri View Post
                                -sisusta vaalea/beige nahkasisusta. Ei sport, mutta ei mielestä ei tavan lättäpenkitkään. Mitähän eri penkkivaihtoehtoja tuohon on saanut valita? (kuvia?)
                                Kurkkaas tosta sigun kuusykkösestä, oliko penkit tommoset. Jos on, niin comfort-penkit on silloin kyseessä eli hyvä hyvä...

                                Penkkejähän on kolmea eri mallia, eli perus, sport ja comfort.
                                Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                                Ex:
                                e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎