Tolla hintatasolla aktiivivakkari + DD ois ainakin mulla toivelistalla, mutta M Sport:ina ei kai DD:tä ole saanut ainakaan aina.
Juurikin tästä syystä mielestäni paras vaihtoehto on DD:llä varustettu auto. Jälkeen päin voi päivittää M-Sport korisarjan + M-Sport (madalluksen) jouset. Paljon parempi (lue mukavampi) ajaa kuin alkuperäinen M-Sport
Elikkäs kiikarissani olisi tuollaiset e60 525 bensakoneella sekä automaatti
laatikolla olevat autot. Kumpainenkin ajettu n.140tkm. Kyselisinkin että onko vosimallien 2005 ja 2004 välillä mitään oleellisia eroja muuta kun että tuo -05 on tehokkaammalla 218hv koneella?? Minkälaisia muita kokemuksia autoista ja mitä tulisi ottaa huomioon hankittaessa esim. missä km. määrässä kallimpia huoltoja tms..
laatikolla olevat autot. Kumpainenkin ajettu n.140tkm. Kyselisinkin että onko vosimallien 2005 ja 2004 välillä mitään oleellisia eroja muuta kun että tuo -05 on tehokkaammalla 218hv koneella?? Minkälaisia muita kokemuksia autoista ja mitä tulisi ottaa huomioon hankittaessa esim. missä km. määrässä kallimpia huoltoja tms..
Mulla on -04 525ia e61 ja tyytyväinen kokonaisvaltaisesti olen ollut. Noi tyyppiviat vaivanneet, mutta ei mitään ihmeellistä. Joo ja kannattaa ottaa kunnon varusteilla, itsellä ihan aito "suomi"malli
Itelläni oli manualiina E61 525i vm 04, laiskahko se on ja vei mielestäni reiluhkosti bensaa. 2005 tullut uudempi moottori pitäisi olla pienempi kulutukseltaanki ja hiukan tehokkaampi niinkun jo alottaja kirjottikin.
Itelläni oli manualiina E61 525i vm 04, laiskahko se on ja vei mielestäni reiluhkosti bensaa. 2005 tullut uudempi moottori pitäisi olla pienempi kulutukseltaanki ja hiukan tehokkaampi niinkun jo alottaja kirjottikin.
Mulla -06 525ixT automaatilla. Uudempikaan kone ei ole mikään tehohirmu, mutta tuo 6-v loota pelastaa paljon. Se nimittäin pistää varsin kivasti pienempää silmään kun hiukan jalkaa suoristaa, joten ei sillä jalkoihin jää. En minä tuota jaksaisi manuaalina hämmentää
Bensaa menee omassa ajossani n. 10l/100km (n. 1600km keskikulutus, paljon kehätiepyöritystä keskiraskaalla kaasujalalla), edellinen E500 4Matic vei vajaat 13l/100km.
Bensaa menee omassa ajossani n. 10l/100km (n. 1600km keskikulutus, paljon kehätiepyöritystä keskiraskaalla kaasujalalla), edellinen E500 4Matic vei vajaat 13l/100km.
Mulla oli muistaakseni tossa E61:ssä keskikulutus lähes 12l/100km 20" renkailla, E350:llä lähes 30 tkm keskikulutus 9.7/100km 19" renkailla. MB automaatti ja hivenen ripeempi kun tuo mulla ollut 525i manuaalina.
Ja ei, en tule hämmentämään itsekään keppiä tästä eteenpäin.
Itselläni on E60 525iA M-sport vuosimallia 2005 ja olen ollut todella tyytyväinen kaikkeen. Auto toimii todella hyvin ja on tarpeeksi löylyä (160kw) tollaiseen perus ajoon. Tyyppivikana taitaa olla tossa n52 koneessa todella se öljynsyönti mutta omani ei ainakaan sitä ylenmääriä syö. Pirullinen on kuitenkin toi autokuume ja havittelen seuraavaksi riiseliä alle
Jep jep. Eli eipä noilla autoilla siis taida mitään merkittävää eroa koneen lisäksi olla. Mitäs noita tyyppivikoja on porukalla ollut tuon öljynsyönnin lisäks?
Comment