No nythän pitää taas lähteä siitä mitä hakee!
Itse olen aika monta päivää uhrannut asian miettimiseen, kunnes oli pakko tehdä ratkaisu kun verotus muuttui..
Jos on tiukka budjetti kyseessä, niin ostaisin itse ehkä ennemmin paremmin varustellun, kenties vähemmän ajetun 530d:n kuin sitte perus 535 wannabe-suomiauton.
Jos taas budjettissa on vähänkin tai vähän enemmänkin löysää niin 535. Moottori on sivistyneempi käytökseltään kahden ahtimen ansiosta, veto alkaa alhaalta ja jatkuu aina loppuun asti. 530d:ssä selvä piikki tehoissa ja korostuu ohjelmoinnin jälkeen.
Ja kuten joku olikin jo aikaisemmin todennut on jälleenmyyntiarvo _AIVAN_ eri kuin pikkuveljellään. Se kysynnän ja tarjonnan laki
Mutta itsehän nuo ratkaisut täytyy tehdä, minä saan enemmän iloa jokapäiväisessä käytössä olevista varusteista, ja ulkonäöstä (lue m-sport) kuin muutaman kerran kuukaudessa käytettävästä huipputehosta jonka senkin pystyy päivittämään vastaamaan 535..
Juu ja tuli taas tänään todettua että kyllä ohjelmoidulla 530d:llä pääsee tarvittaessa aivan liika lujaa...tympäsee vaan kun ei näillä malta ajaa rajoitusten mukaan.
Molemmissa on aivan riittävästi paukkua normiliikenteeseen ja kun ajettavuuskin on jees niin huono yhtälöhän se on
Juu ja tuli taas tänään todettua että kyllä ohjelmoidulla 530d:llä pääsee tarvittaessa aivan liika lujaa...tympäsee vaan kun ei näillä malta ajaa rajoitusten mukaan.
Molemmissa on aivan riittävästi paukkua normiliikenteeseen ja kun ajettavuuskin on jees niin huono yhtälöhän se on
-no lähtikö kortti? --- jos ei niin sittenhän ei vielä ole kulkua tai yritystä ollut tarpeeksi
YES, aivan kuten tuossa aikaisemmin jo totesin budjettia pitää nostaa jos 535:een päätyy (tuli jo myytyä tuo enduropyörä tallista pois...).
Matson: Mahtoi valinta helpottua ¿
No et ainakaan helpottanut valintaa :think
Kiirehän vielä ei ole. Kohta alkaa emännän lomat niin voi laittaa kolopallon myyntiin.
Eli kesän tai viimeistään syksyn aikana olisi kiva löytää se oma kulkupeli.
Mulla vois jokin ajan päästä olla myynnissä hyvin varusteltu E61 535DTA -05, 160 tkm. Ei tosin oo M-sportti... Ei ihan kolmella kympillä kuiteskaan lähde...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Mulla vois jokin ajan päästä olla myynnissä hyvin varusteltu E61 535DTA -05, 160 tkm. Ei tosin oo M-sportti... Ei ihan kolmella kympillä kuiteskaan lähde...
Jos lähtisi olisin jo tulossa
Jos haluat voit laittaa infoa ja kuvia autosta vaikka privaan.
Comment