Löytyihän se menopeli vihdoin , ja vielä Suomesta. Eli ollaan palattu Bimmerien pariin pienen harharetken jälkeen. Kulkupeliksi löytyi:
E61 535D
Noniin varmasti kannattavempi kuin 530d ainekin mikäli jotain sille haluaa tehdä kulkupuolen suhteen Karalan sivuillekki tullu päivitys: 258kW / 780nm tiedä sitte mikä X35D kyseessä mutta luulis olevan suht riittävästi diesel lekaan
Löytyihän se menopeli vihdoin , ja vielä Suomesta. Eli ollaan palattu Bimmerien pariin pienen harharetken jälkeen. Kulkupeliksi löytyi:
E61 535D seuraavilla varusteilla
Onneksi olkoon uudelle autolle, mainion näköinen paketti! Ei taida kuitenkaan olla ihan alunperin Suomessa rekisteröity auto, koska on noin pitkä lista varusteita?
Varustelista varsin hyvä, mutta miksi ihmeessä siinä ei ole Aktiv Lenkung:ia?
Selvästi uuden tilaaja ei ole sitä halunnut (ei varmaan ole ollut kustannuskysymys enää tuossa vaiheessa).
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Löytyihän se menopeli vihdoin , ja vielä Suomesta. Eli ollaan palattu Bimmerien pariin pienen harharetken jälkeen. Kulkupeliksi löytyi:
E61 535D ...
No niin onnittelut hienosta autosta! Oikean ratkaisun teit kun otit 535 Varusteitakin tuntuu olevan omiin tarpeisiin, vielä kun ajan myötä ripottelee motorsportti osia ulkokuoreen.
Aina sitä itseään kiittää kun ton 535 puikkoihin hyppää ettei "tyytynyt" siihen samalla rahalla saatavaan vähän tuoreempaan 530. Kuten niin jo moneen kertaan todettua pitää tämä paljon paremmin arvonsa, ja moottori on kyllä dieseliksi niin sivistynyt kuin voi olla. Tokihan se tyhjäkäynnillä kuulostaa vanhalta sinappivalmetilta, mutta kukas sitä tyhjäkäynnillä tälläisellä autolla ajelee
Mukavat varusteet (kumma tosiaan et aktiiviohjaus uupuu) ja dynamic drive tarkoittaa aktiivisia kallistuksen vakaajia (auto ei käytännössä kallistele lainkaan) ei siis säätyvä alustaa.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
No niin onnittelut hienosta autosta! Oikean ratkaisun teit kun otit 535 Varusteitakin tuntuu olevan omiin tarpeisiin, vielä kun ajan myötä ripottelee motorsportti osia ulkokuoreen.
Aina sitä itseään kiittää kun ton 535 puikkoihin hyppää ettei "tyytynyt" siihen samalla rahalla saatavaan vähän tuoreempaan 530. Kuten niin jo moneen kertaan todettua pitää tämä paljon paremmin arvonsa, ja moottori on kyllä dieseliksi niin sivistynyt kuin voi olla. Tokihan se tyhjäkäynnillä kuulostaa vanhalta sinappivalmetilta, mutta kukas sitä tyhjäkäynnillä tälläisellä autolla ajelee
Laita vielä ihmeessä muutama kuva kansalle
Kyllä, on se vaan niin PERKELEEN mahtava peli. Tosin vasta kaksi päivää ajoa takana. Onneksi pidin pääni, enkä "sortunut" 530:een, niitä kun olisi löytynyt sedanina.
Tehoa on mutta tuon tasoisessa autossa tuo kiihtyvyys ei tunnu miltään. Ainoastaan nopeumittari kertoo karua kieltä.
Ja tottahan jossain vaiheessa mosaan tehdään "softapäivitys"...
Kuvia en vielä ottanut koska tilaukseen menee tuo M-Sport korisarja. Kun se on paikoillaan ja vanteet löydetty niin sitten.
Ja tietysti LCI taka+etuvalot, M5-peilit, ja taas karkaa mopo käsistä!
Kyllä, on se vaan niin PERKELEEN mahtava peli. Tosin vasta kaksi päivää ajoa takana. Onneksi pidin pääni, enkä "sortunut" 530:een, niitä kun olisi löytynyt sedanina.
Tehoa on mutta tuon tasoisessa autossa tuo kiihtyvyys ei tunnu miltään. Ainoastaan nopeumittari kertoo karua kieltä.
Ja tottahan jossain vaiheessa mosaan tehdään "softapäivitys"...
Kuvia en vielä ottanut koska tilaukseen menee tuo M-Sport korisarja. Kun se on paikoillaan ja vanteet löydetty niin sitten.
Ja tietysti LCI taka+etuvalot, M5-peilit, ja taas karkaa mopo käsistä!
Suunnitelmaat juuri oikeat ja onneksi olkoon loistavasta hankinnasta
Pakko se on itsekin jossain vaiheessa päivittää tuoreempi E61 alle ,joten 535d LCI on seuraaja
Olikos tämä auto jyväskylästä ja tällä foorumillakin myynnissä ?
Kypsyttää ajella tässä muutama viikko/kuukausi tommosella 626 TD matukalla ennenkuin seuraava löytyy, ja tietäs edes mikä se on... ;-(
XDTA talven varalle on hakusassa mutta katotaas nyt... Voi noista varusteista joutua aika paljon tinkimään...
Hyvä että auto on miellyttänyt, tosin parempaa diisseli farkkuahan ei oikein saa kuin ostamalla LCI mallin ;-)
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Näkyisi olevan oikeassa putkessa samanlainen läppäviritys kuin esim. E36 328:ssa...
Enemmän taisi ihmettelyn kohteena olla puhtaus, ~170 tkm ajetussa dieselissä tahi bensassa ei tuppaa tuollaisia olemaan, joten kyllä se hiukkassuodatin pelaa...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
ja vielä ihmeteltäväksi nuo pakoputken päät (katso sisäpuolta)
Samaa oon taivastellu joskus itekkin vastaavassa autossa. Hiukkassuodatin toimii, ja jos ei joskus toimi, niin napaa nitro poskeen kun meet marmoritiskiltä uutta kysymään (Uusi maksaa + - pari tonnia, edit: realoem näyttää 3,144.24 taalaa)
Comment