E60 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7551
    • Jyväshyvä

    Originally posted by Lasikuutio View Post
    Joskus joltain kuulin, että nuo E60:n etulokarit olisivat alumiinia, mutta mahtaako väite pitää paikkaansa? Eli alumiinia vai ruostuvaista pelliä? ..ja olisihan sitä magneettitestejäkin voinut harrastaa.....
    Koko keula on alumiiniä, myös runkopalkit.
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

    Comment

    • 338LM
      Bimmer Rookie
      • Dec 2006
      • 191

      Originally posted by 205/65-15H View Post
      Eli tästä saisi Xenon-valot myös enkeleihin

      Our extensive range of Upgrade Halogen H8 Headlight & Foglight bulbs. We stock OSRAM, Philips, Ring and ABD brands. Benefit from longer lasting, brighter & whiter bulbs, as well as styling bulbs.


      Onko noissa muuta eroa tavallisiin kuin paremmat katteet? Huonompi kestävyys?
      Täälläkin ollaan pelkkänä korvana, kirkkaus ei riitä LEDeissä tien päälle.
      LCI:n mahdollisten vikakoodien/välkkymisen lisäksi kiinnostaisi että miten toimii käytännössä esmes kun lukitsee auton - angelithan sammuvat hitaasti himmentymällä.

      Edit
      Blaah, nuo olikin normi halogeenit. Luulin että HID:it.. :(
      2007 E61 LCI 530xd M-sport

      Comment

      • Rahu
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2002
        • 6464
        • Tuusula

        Originally posted by 338LM View Post
        Täälläkin ollaan pelkkänä korvana, kirkkaus ei riitä LEDeissä tien päälle.
        LCI:n mahdollisten vikakoodien/välkkymisen lisäksi kiinnostaisi että miten toimii käytännössä esmes kun lukitsee auton - angelithan sammuvat hitaasti himmentymällä.

        Edit
        Blaah, nuo olikin normi halogeenit. Luulin että HID:it.. :(
        Jos laittaa xenonit päiväajovaloihin/parkkeihin jossa welcome lightsit niin tuo himmentyminen/kirkastuminen tapahtuu strobomaisesti.. Sitähänsää kysyit
        BMW Service
        P.o4oo925441
        [email protected]
        Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
        Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

        Comment

        • *PexU*
          BTCF Member
          • Aug 2002
          • 1989
          • Vantaa

          Mitäs arvon raati osaa kertoa siitä, kun liikkeelle lähdettäessä E61 -06:n monitoiminäyttö oli täysin jumissa, pvämäärät, kelloajat, ja kaikki ajotietokoneen arvot (kulutus, range yms) pelkkää viivaa, eikä radio kuulunut, tai cd soinut tai säätöpyörä reagoinut yhtään mihinkään..

          Sitten kun auto oli 10-15min parkissa lukossa, ja kun uudelleen koitin, kaikki toimi ihan normaalisti :think

          Nooh, onneksi on autoliikkeen korjauspiikki edelleen auki
          Last edited by *PexU*; 15-04-2012, 17:08.
          AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

          E61 530xd M-Sport Touring -07
          Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
          Duunissa: F11 520d x-drive -17

          Comment

          • tabasco
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2007
            • 851
            • fin

            Vetokoukun poisto

            Pitäisi poistaa E60:sta jälkiasennettu Brink/Thule irrotettava vetokoukku, jotta saisin M-takapuskurin sopimaan paikoilleen. Jos poistan koukun sähköboksin väylästä, tuleeko ongelmia ja vaatiiko koodauttamista? Toinen vaihtoehto olisi jättää koukun sähköt paikoilleen, eipä niistä liene haittaakaan.

            Ilmeisesti asennuksen yhteydessä puskurin sisältä on korvattu jotain osia (iskunvaimentimet?). Jos joku on tällaisen Brinkin koukun asentanut, osaisiko sanoa, mitä sieltä poistetaan (ilmeisesti tästä kuvasta osa 2?). Toisin sanoen, mitä täytyy hankkia koukkurungon tilalle, jotta puskurin saa paikoilleen?

            Jos jollakulla on ylimääräisenä Westfalian irrotettava koukku runkoineen, voisin olla kiinnostunut. En tarvitse sähköosia.

            Comment

            • tuumas
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2007
              • 2564
              • Lapland, Finland

              Originally posted by *PexU* View Post
              Mitäs arvon raati osaa kertoa siitä, kun liikkeelle lähdettäessä E61 -06:n monitoiminäyttö oli täysin jumissa, pvämäärät, kelloajat, ja kaikki ajotietokoneen arvot (kulutus, range yms) pelkkää viivaa, eikä radio kuulunut, tai cd soinut tai säätöpyörä reagoinut yhtään mihinkään..

              Sitten kun auto oli 10-15min parkissa lukossa, ja kun uudelleen koitin, kaikki toimi ihan normaalisti :think

              Nooh, onneksi on autoliikkeen korjauspiikki edelleen auki
              Akku menossa? Sulkee pois kaikki laitteet jotka eivät ole pakollisia kun jännite matala ja pvämäärät ja kellonajat ym. katoaa muistista on ainakin semmosia oireita.

              Comment

              • *PexU*
                BTCF Member
                • Aug 2002
                • 1989
                • Vantaa

                Näin ajattelin itsekin, mutta kuuluuko tuon näytön mennä silloin ihan totaalisen jumiin, eli ei reagoi yhtään mihinkään, samoin tuo "säätöpyörä" meni jumiin, eli ei reagoinut sekään mihinkään:think



                Originally posted by tuumas View Post
                Akku menossa? Sulkee pois kaikki laitteet jotka eivät ole pakollisia kun jännite matala ja pvämäärät ja kellonajat ym. katoaa muistista on ainakin semmosia oireita.
                AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

                E61 530xd M-Sport Touring -07
                Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
                Duunissa: F11 520d x-drive -17

                Comment

                • Anzafin
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2006
                  • 3749
                  • Kajaani

                  Originally posted by *PexU* View Post
                  Näin ajattelin itsekin, mutta kuuluuko tuon näytön mennä silloin ihan totaalisen jumiin, eli ei reagoi yhtään mihinkään, samoin tuo "säätöpyörä" meni jumiin, eli ei reagoinut sekään mihinkään:think
                  Eihän niiden "kuuluisi", mutta virtavaje saattaa ilmentyä näissä autoissa mitä ihmeellisimmin tavoin. Eli veikkaan minäkin akkua näin aluksi.

                  - Antti -

                  Comment

                  • *PexU*
                    BTCF Member
                    • Aug 2002
                    • 1989
                    • Vantaa

                    Jeh!

                    Eli keskivkona kun auto menee pajalle, firman piikkiin, lisään vaan yhden kohteen sinne huoltotöihin taas


                    Originally posted by Anzafin View Post
                    Eihän niiden "kuuluisi", mutta virtavaje saattaa ilmentyä näissä autoissa mitä ihmeellisimmin tavoin. Eli veikkaan minäkin akkua näin aluksi.

                    - Antti -
                    AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

                    E61 530xd M-Sport Touring -07
                    Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
                    Duunissa: F11 520d x-drive -17

                    Comment

                    • GuGi_
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2012
                      • 700
                      • Vantaa city

                      Tere. Vaihtelin tossa termarit autoon (530da). Rempan jälkeen aina käynnistettäessä vilahtaa ruudussa "service" teksti ja jää se pikkunen kolmio sinne kulmaan palamaan. Oisko akun kengän irtiololla jotain osuutta tohon? Semmonen fiilis tuli et ihan kun semmosesta olis ollu täälä jotain juttua. Oonko ihan hakoteillä? Oisko ideoita mistä vois johtua? Auto pelittää ihan normaalisti kuitenki, nyt on lämmötki siellä missä pitää.
                      "Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"

                      F11 525d -11
                      E60 M5 -05
                      E12 530i -75
                      E32 730i - 91
                      Chevy Silverado 3500 -93
                      R33 Skyline GTS-T -93

                      Comment

                      • Anzafin
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2006
                        • 3749
                        • Kajaani

                        Originally posted by GuGi_ View Post
                        Tere. Vaihtelin tossa termarit autoon (530da). Rempan jälkeen aina käynnistettäessä vilahtaa ruudussa "service" teksti ja jää se pikkunen kolmio sinne kulmaan palamaan. Oisko akun kengän irtiololla jotain osuutta tohon? Semmonen fiilis tuli et ihan kun semmosesta olis ollu täälä jotain juttua. Oonko ihan hakoteillä? Oisko ideoita mistä vois johtua? Auto pelittää ihan normaalisti kuitenki, nyt on lämmötki siellä missä pitää.
                        Tarkista nyt aluksi service-valikosta faults-osio onko siellä erillistä ilmoitusta sille kolmiolle. Olen ymmärtänyt että jos pikkukolmio näkyy pikkuruudussa niin sille olisi aina selitys idriven service-valikossa.

                        Jos siellä ei erillistä ilmoitusta näy niin tarkista edelleen service-valikosta onko jollain huoltokohteella huolto lähestymässä. Voihan kyseessä olla vain sattuma että jokin huoltokohde on lähestymässä.

                        - Antti -

                        Comment

                        • Mlatvala
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2003
                          • 3553
                          • Kuopio

                          Originally posted by Anzafin View Post
                          Tarkista nyt aluksi service-valikosta faults-osio onko siellä erillistä ilmoitusta sille kolmiolle. Olen ymmärtänyt että jos pikkukolmio näkyy pikkuruudussa niin sille olisi aina selitys idriven service-valikossa.

                          Jos siellä ei erillistä ilmoitusta näy niin tarkista edelleen service-valikosta onko jollain huoltokohteella huolto lähestymässä. Voihan kyseessä olla vain sattuma että jokin huoltokohde on lähestymässä.

                          - Antti -
                          Päivämäärä väärin ja kaikki huollot erääntyneet, tai sitten on vaan vaihtunut kuukausi ja pyytää jarrunesteitä vaihtamaan
                          E61 535d alkuunsa viritetty.

                          Comment

                          • K70
                            Bimmer Fanatic
                            • Sep 2009
                            • 503
                            • Vantaa

                            Onko toi jarrunesteiden vaihtoväli jotenkin liioiteltu joillain, kun duunikaveri just tänään kyseli multa, että pitääkö niitä taas vaihtaa, kun reilu vuosi sitten juuri vaihtanut.
                            Itsellä ei ole herjannut kertaakaan.
                            S212, E350CDI, -11

                            Comment

                            • MajorDrake
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 7551
                              • Jyväshyvä

                              Originally posted by K70 View Post
                              Onko toi jarrunesteiden vaihtoväli jotenkin liioiteltu joillain, kun duunikaveri just tänään kyseli multa, että pitääkö niitä taas vaihtaa, kun reilu vuosi sitten juuri vaihtanut.
                              Itsellä ei ole herjannut kertaakaan.
                              Vaihtoväli on 2 vuotta...
                              M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                              Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                              Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                              Comment

                              • Mlatvala
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2003
                                • 3553
                                • Kuopio

                                Originally posted by K70 View Post
                                Onko toi jarrunesteiden vaihtoväli jotenkin liioiteltu joillain, kun duunikaveri just tänään kyseli multa, että pitääkö niitä taas vaihtaa, kun reilu vuosi sitten juuri vaihtanut.
                                Itsellä ei ole herjannut kertaakaan.
                                Samaa miettinyt, toisaalta eihän se tarvi kun kerran keittää niin alkaa sitten puuroutua eli ruostua ja ei varmasti ole noi sylinterit näihin edullisia

                                Ei ole kova homma parin-neljän vuoden välein vaihtaa varsinkin jos joutuu joskus koskaan vetämään liinat kiinni motarilta.

                                Itse vaihtelin puol litraa omaan järjestelmään tuoretta tilalle ja vanhat oli hyvässä jamassa eli lienet saksan huolloissa ovat noita ennenkin ropailleet.
                                E61 535d alkuunsa viritetty.

                                Comment

                                Working...
                                X