Originally posted by Rimmon
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jos on orkkis lukkopultit, niihin avainosan saa merkkiliikkeestä ilman väkivaltaa
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
No itsellä ei sillai kokemusta onko nuo omat gesslainit pienet mut ei pitäis olla isoimmasta päästäkään.Malli oli muistaakseni future.Kai se on sit vaam testattava jos koeajolla onnistuisi.Hartanitkaan ei kai kumminkaan pienimmästä päästä?E90 oli kans kompula tilaltaan suht reilu mut läpi pieni ja ei mennyt vaunut mitenkään päin sisään..Originally posted by Pe-te View PostKontti on iso mutta aukko on se haaste eli paljolti vaunuista kiinni. Sellaiset pienillä pyörillä varustetut, pieneen kasaan menevät uppoavat todennäköisimmin. Hartanit meni heittämällä, muista ei ole kokemuksia.e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
Olen ymmärtänyt, että jos autossa on aktiiviohjaus, lauhduttimen edessä oleva läppäkoneisto ei mahdu mukaan. Nelivedon kanssa taas aktiiviohjaus ei mahdu mukaan. X5:ssä on kuitenkin tilaa aktiiviohjaukselle.Originally posted by zanta View PostMulla on munuaisissa ja alhaalla, tosin tuohan on bensakoneella joten ei lasketa
Kuulemma alhaallakaan ei ois, jos ois tehtaalta liukunu M-sportina.
Minulla on ollut kolmessa bemarissa viidestä termostaatin vaihto. Ainoat, missä vikaa ei ole ollut, ovat olleet alle 2 v. vanhoja. Autot lienevät optimoitu lyhyeen 2-3 v. vaihtoväliin, minkä ne kestävät miellyttävinä ajaa ilman huoltoja.
Comment
-
Jos se on vanhemman 525:n eli tds:n pakosarja niin se ei käy mutta 525d:n pakosarja taas käy. Eli pakosarjan pitää olla M57 moottorista -99 eteenpäin.Originally posted by Bantex View PostMoro kaikille!
Tuli hommattua E61 530d -04. Pakosarja on miltei poikki ja uutta tarttis tilalle.
Kertoisko joku, että käykö e39 525sen valusarja tuohon? 530 e39?
Ja kumpaa kautta vaihtaminen kannattaisi tehdä?
ETK:lta voit tutkia osien sopivuuksia ja ongelmapuolella on pitkä topikki tästä pakosarjaongelmasta.
E: tuossa vielä se linkki siihen pakosarjatopikkiin http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=181910///Motorporot
Comment
-
Nuo Hartanin Toplinet jotka meilläkin oli, taitavat olla niitä kaikkein pienimmän tilan ottavia. Melkeimpä se kannattaa käydä kokeilla sovittamassa koeajolla tai jos joku kanssafoorumilainen asustelee nurkilla niin voinee kokeilla sovittaa luukkuun.Originally posted by kemo81 View PostNo itsellä ei sillai kokemusta onko nuo omat gesslainit pienet mut ei pitäis olla isoimmasta päästäkään.Malli oli muistaakseni future.Kai se on sit vaam testattava jos koeajolla onnistuisi.Hartanitkaan ei kai kumminkaan pienimmästä päästä?E90 oli kans kompula tilaltaan suht reilu mut läpi pieni ja ei mennyt vaunut mitenkään päin sisään..F11 520dA (N47N) -13
ex E60 530dA (M57N2D30) M-Sport -06
ex E39 530dAT (M57) M-Sport Individual-03
Comment
-
Kiitti nopeasta vastauksestaOriginally posted by Raine View PostJos se on vanhemman 525:n eli tds:n pakosarja niin se ei käy mutta 525d:n pakosarja taas käy. Eli pakosarjan pitää olla M57 moottorista -99 eteenpäin.
ETK:lta voit tutkia osien sopivuuksia ja ongelmapuolella on pitkä topikki tästä pakosarjaongelmasta.
E: tuossa vielä se linkki siihen pakosarjatopikkiin http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=181910
Onkos muilla ollut kokemuksia vaihteistoöljyn vuotamisesta? Näkys aika reilusti tiputtelevan jostain..Huomenna nosturille tutkimaan ja aivan varmasti mun tuurilla löytyy jotain todella kallista korjattavaa
Comment
-
vuotoa ??
vuotaa melko varmasti oikealta puolen laatikon takaosasta sähköpistokkeen holkin juuresta.Originally posted by Bantex View PostKiitti nopeasta vastauksesta
Onkos muilla ollut kokemuksia vaihteistoöljyn vuotamisesta? Näkys aika reilusti tiputtelevan jostain..Huomenna nosturille tutkimaan ja aivan varmasti mun tuurilla löytyy jotain todella kallista korjattavaa
eli vaihdat samalla siihen lootaan öljyt esim. täältä
tilaa siihen lootaan vaihteistosuodatin
tässä malliksi http://bmwfans.info/parts/catalog/E6...ga6hp26z_sump/
ja se todennäköinen vuoto paikka osa nro 1 tässä
osat esim. täältä http://eshop.original-teile.de/index...am=24117571227__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
Melko varmaan vaihdelaatikon kyljessä oleva sähköpistokkeen läpivienti sielä ihistää. Pistoke löytyy oikealta puolelta laatikon takaosasta ja on sitten vittumainen vaihtaa. Siinä on hieman tavaraa tiellä, että siitä joutuu purkamaan hieman, että sen saa vaihdettua ja tietty öljyt ulos ennenkuin sen voi vaihtaa.Originally posted by Bantex View PostKiitti nopeasta vastauksesta
Onkos muilla ollut kokemuksia vaihteistoöljyn vuotamisesta? Näkys aika reilusti tiputtelevan jostain..Huomenna nosturille tutkimaan ja aivan varmasti mun tuurilla löytyy jotain todella kallista korjattavaa
Siihen on saatavilla ZF:n varaosanumerolla uusi öljypohja ja pultit siihen öljypohjaan sekä se läpivientiholkki.
E: e46touring ehti näemmä paremmilla ohjeilla ensin
///Motorporot
Comment
-
AO + syylärisuoja
Mullon ollu molemmissa E60:ssä AO, toinen diesel ja toinen bensa ja molemmista löytyy keulasta se suoja syylärin edestä. Eli eipä taida löytyä vieläkään selitystä sille, mistä malleista ja versio komboista läpät löytyy. Jotenki van tuntuu oudolta tuo satunnainen suojien olemassa olo.
Originally posted by panda-ardillita View PostOlen ymmärtänyt, että jos autossa on aktiiviohjaus, lauhduttimen edessä oleva läppäkoneisto ei mahdu mukaan. Nelivedon kanssa taas aktiiviohjaus ei mahdu mukaan. X5:ssä on kuitenkin tilaa aktiiviohjaukselle.E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
Originally posted by Noesoe View PostMorjens
Kuinka vaikea homma on itse vaihtaa levyt ja palat joka nurkkaan? Onko mitään ylivoimasta tälläselle perusjantterille? Ja olisko kellään suosituksia mitkä levyt ja palat? Autona -04 E60
Tuomas
ei se vaikeeta oo, jos saat käyttöön autonosturin. ja kannattaa zimmermanit laittaa, lähes saman hintaset mitä alkuperäset, ja ulkonäkö autosa paranee paljon.
Last edited by syncro^^; 07-11-2011, 19:35.Sininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Comment
-
Ok. nosturia nyt ei käytössä ole. Tarviiko kulumisanturia vaihtaa uuteen jos vanha ei viä piippaa??Originally posted by syncro^^ View Postei se vaikeeta oo, jos saat käyttöön autonosturin. ja kannattaa zimmermanit laittaa, lähes saman hintaset mitä alkuperäset, ja ulkonäkö autosa paranee paljon.
Comment

Comment