Ei sovi. LCI:ssä ei ole turbo laipalla kiinni pakosarjassa kuten pre-lci:ssä.
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by kt0510 View PostNyt on tullut aika vaihtaa iskarit tuohon E61:een. Jouset (etupäässä) ja iskarit luonnollisesti menee uusiksi mutta kertokaa mitä muuta kannattaa samalla uusia.
OSAT
tuolta osanumerot
9 ja 10?
muuta?
P.S. Olen miettinyt Koni FSD:n ja Koni Sport:n välillä. Niin ja autossa on DD joten mietin FSD:n tarpeellisuutta...Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostMulla ei ole tota DD:tä, mutta mä ostin kaikki uudet hilut (iskarit, jouset, suojakumit yläpäät yms.), eli vanha paketti ulos ja uusi sisään.
Comment
-
-
Originally posted by A62 View PostMillä kilometreillä suoritit operaation, oliko kolinoita ennen ja muuttuiko kyydit olennaisesti? Omassa 200k lähenee ja varsin suurella todennäköisyydellä alkuperäiset osat alla. Mikään ei kolise, mutta hidasta muutostahan on vaikea huomata..
Vaihdoin Konin iskarit ja Hartgen jouset eteen.Taakse en ole vielä vaihtanut muuta kuin nuo säätötangot.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View PostMulla ei ole tota DD:tä, mutta mä ostin kaikki uudet hilut (iskarit, jouset, suojakumit yläpäät yms.), eli vanha paketti ulos ja uusi sisään.
Koni Sport + kaikki kilkkeet 1201 € (ei jousia)
Koni FSD + kaikki kilkkeet 1128 € (ei jousia)
Jaaha, mihinköhän päätyisi...:think
Erittelyä:
kaikki kilkkeet etuiskareihin 208 €
kaikki kilkkeet takaiskareihin 100 €
M-Sport etuiskarit 518 €
M-Sport takakarit 400 €
yht: 918 €
Koni Sport etuiskarit 483 €
Koni Sport takaiskarit 411 €
yht: 894 €
Koni FSD sarja 820 €Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by kt0510 View PostGenuinen kautta täydelinen M-Sport satsi (ilman jousia) eteen ja taakse 1284 €...
Koni Sport + kaikki kilkkeet 1201 € (ei jousia)
Koni FSD + kaikki kilkkeet 1128 € (ei jousia)
Jaaha, mihinköhän päätyisi...:think
Mitäs vittua...mulla meni hilujen ja jousien kanssa n. 800 - 900e, tosin mullehan ei noita takatolppia tullut. Sporttia voin suositella.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostKonin sport koko sarja+ yläpään laakerit kotio asti olikohan yht. vajaa 800e
Yläpään laakerit???:thinkLast edited by Tommix; 10-09-2010, 09:38.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by code_xi View PostTarkoituksena olisi syksyn päälle uittaa Saksasta tai Ruotsista E60/61 530i tai 545i.
Tietäjät voisivat nyt sitten kertoa, että minkäs ikäistä noissa kannattaa tavoitella tai välttää... Budjetti rajaa hankintaa kuitenkin -06 mallisiin maksimissaan.
Tuon 530i tapauksessa tavoitteena olisi uudempi 258hp versio mutta 545i on sitten vähän oudompi mahdollisine eroineen. Liekö vakiovarustelussa tai tekniikassa jotain eroja tms?
Kannattaa tarkistaa että huollot on tehty ja autoa ei ole jälkeenpäin modattu, niin säästyy monelta harmilta ja saa sellaista laatua mitä moni BMW:n ostaja hakeekin.
Akku kannattaa tarkistaa koska autossa on paljon elektroniikkaa ja erilaisia valvonta antureita että pakkasilla saattaa ilmestyä turhia vikailmoituksia,
jotka johtunevat jännitteen alenemasta ja häviävät itsestään ilman/auton lämmettyä.'11 M-Sport 528i
'15 KTM 1190 R
Comment
-
-
Originally posted by r_vesa View Post545i:stä ei ole kokemusta mutta itsellä on tuo 258hp 530i ja voin kyllä lämpimästi suositella. -06 on ilmeisesti ensimmäinen vm. jossa noi mainitsemasi tehot on vakiona (itsellä käyttöönotettu -05 mutta vaikuttaisi siltä että vasta -06 mallissa tuli 190kw pannu?)
Kannattaa tarkistaa että huollot on tehty ja autoa ei ole jälkeenpäin modattu, niin säästyy monelta harmilta ja saa sellaista laatua mitä moni BMW:n ostaja hakeekin.
Akku kannattaa tarkistaa koska autossa on paljon elektroniikkaa ja erilaisia valvonta antureita että pakkasilla saattaa ilmestyä turhia vikailmoituksia,
jotka johtunevat jännitteen alenemasta ja häviävät itsestään ilman/auton lämmettyä.
Mulla ainakin oma e60 tuntu vasta rupeavan toimimaan sen jälkeen ku modasin siihen takaspoilerin ja erilaisen putken pään. Sen jälkeen ei vian vikaa tullu koko autoon (ennen sitä sai käyttää useastikin korjaamolla). Että joskus näinkin päin.BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E85 3.0i '05
Comment
-
-
E60 520d (177hv) ajolämmöt näyttää salavalikosta (17.0 coolant temp) katsottuna pyörivän 96-102 asteen välillä taajama-ajossa. Tuntuu vähän korkeilta, mutta luin jostain enkku foorumilta, että 100 astetta on normi lämpö mopodieselille. :think
Onko muilla tietoa / kokemuksia?Last edited by mistral; 10-09-2010, 18:18.
Comment
-
-
Tarkoitus on maalauttaa sisälistat auton väriseksi (black sapphire) tai pianomustaksi ja listat pitäisi saada irti.
Ovien listojen irroitukseen ei ole löytynyt mitään sepustusta, pre-LCI piti ovipahvi kaiketi ottaa irti mutta miten LCI-mallissa? Vedetään vai irti vai miten tuo tapahtuu?
Auto on 2009 E60 520dA. Haulla en onnistunut löytämään, jos täältä jostain ohjeet löytyy niin opastakaa puusilmää.
Comment
-
-
Originally posted by mistral View PostE60 520d (177hv) ajolämmöt näyttää salavalikosta (17.0 coolant temp) katsottuna pyörivän 96-102 asteen välillä taajama-ajossa. Tuntuu vähän korkeilta, mutta luin jostain enkku foorumilta, että 100 astetta on normi lämpö mopodieselille. :think
Onko muilla tietoa / kokemuksia?
Helppo testata esim. moottoritiellä sopivalla vaihteella kunhan auto on ensin ajettu lämpimäksi'11 M-Sport 528i
'15 KTM 1190 R
Comment
-
Comment