E60 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mlatvala
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 3553
    • Kuopio

    Originally posted by Driver22 View Post
    Lainasinpas autoa ja kävi niin että avaimesta oli lähtenyt bmw-logo/nuppi kävelemään saako mistään uusia ja kuinka sen uuden saisi pysymään?
    Muistaaksein sietmanilta ja liimaa väliin,..
    E61 535d alkuunsa viritetty.

    Comment

    • vekkuli
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2005
      • 1335
      • Liminka

      Originally posted by Driver22 View Post
      Lainasinpas autoa ja kävi niin että avaimesta oli lähtenyt bmw-logo/nuppi kävelemään saako mistään uusia ja kuinka sen uuden saisi pysymään?
      Varaosanumero 66122155753
      E93 ///M3
      E60 530dA aka M5
      F11 525dA Xdrive
      Tesla model 3 LR MY22

      Comment

      • 338LM
        Bimmer Rookie
        • Dec 2006
        • 191

        Onkohan näissä 5v maalipintatakuu? Olevinaan lokasuojan etusivuvilkun alla ruostepisama tasaisessa maalipinnassa. Onko tyyppivika vai silmieni harhaa?
        Alkavassa hämärässsä vaihdoin polttimoa ja pistin merkille.
        2007 E61 LCI 530xd M-sport

        Comment

        • k0rppi
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2008
          • 784
          • Varkaus

          Originally posted by 338LM View Post
          Onkohan näissä 5v maalipintatakuu? Olevinaan lokasuojan etusivuvilkun alla ruostepisama tasaisessa maalipinnassa. Onko tyyppivika vai silmieni harhaa?
          Alkavassa hämärässsä vaihdoin polttimoa ja pistin merkille.
          12v on kuulemma koritakuu

          Comment

          • Tommix
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 5466
            • S:t Karins

            Originally posted by k0rppi View Post
            12v on kuulemma koritakuu
            = puhki ruostumattomuus takuu
            Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
            Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
            ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
            Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

            Comment

            • Laku
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2007
              • 17571
              • Turku

              Originally posted by Tommix View Post
              = puhkiruostumattomuustakuu
              Yhdyssana on yhdyssana *nusnus*.
              Näillä mennään:
              - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
              - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
              - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
              - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


              Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

              Comment

              • 338LM
                Bimmer Rookie
                • Dec 2006
                • 191

                E39:ssä oli erikseen jokin "maalipintatakuu", isäukkokin sai muinoin farkkuun uuden peräluukun kun maali kupli takalasin alareunan listan alta. Liekö tätä E60/61 autoissa?
                Muistaakseni takuu oli nimenomaan 5v.
                2007 E61 LCI 530xd M-sport

                Comment

                • claude
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2008
                  • 144
                  • Hollola

                  Volkkarin maalitakuu oli muistaakseni 3v. Kuitenkin mulla meni viimekesänä tehtaan takuuseen etulokarin maalaus kun maali lohkeili. Auto oli golf gti -05.. Eli kannattaa käydä kysymässä marmorilta mielipidettä.. Itekkin ihan piruuttani kävin laakkosella näyttämässä sitä..



                  F31 320d lci
                  ex bemut.
                  e92 325i -07
                  e91 325d -08
                  e60 530da "m-sport" -04
                  e39 525iat -01

                  Comment

                  • Tommix
                    BTCF Member
                    • Dec 2006
                    • 5466
                    • S:t Karins

                    Originally posted by Laku View Post
                    Yhdyssana on yhdyssana *nusnus*.
                    Ei kun tuo on tavutettuna
                    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                    Comment

                    • Laku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2007
                      • 17571
                      • Turku

                      Originally posted by 338LM View Post
                      E39:ssä oli erikseen jokin "maalipintatakuu", isäukkokin sai muinoin farkkuun uuden peräluukun kun maali kupli takalasin alareunan listan alta. Liekö tätä E60/61 autoissa?
                      Muistaakseni takuu oli nimenomaan 5v.
                      6 vuotta se on ja omassa E46:ssanikin meni aikanaan takuuseen Hertsikan Laakkosella ongelmitta tuo (uusi) takaluukku.
                      Näillä mennään:
                      - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                      - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                      - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                      - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                      Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                      Comment

                      • Jube
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 9636
                        • ...

                        Miten se on e60:ssä nuo laatikon ja perän lifetime öljyt, kannattanee joskus vaihtaa vaikka ei huolto-ohjelmaan kuulukkaan?

                        Kyseessä isukin 159tkm ajettu 530i -05 (M54B30) 6v.manuaalilaatikolla...
                        Iso huolto suunnitteilla kesän korvilla ja olisi mukava kuulla mitä muut ovat asiasta mieltä
                        Vanoksen tiivisteet, separaattorin putkineen ja venttiilikopan tiivistesarjan ajattelin samalla uusia ennakoivana toimenpiteenä.
                        En tiedä onko järkevää vai kun mitään oireita ei ole mutta tuntuu olevan nuo vanoksen tiivisteet ja huohottimen jäätyminen niin kuuluisia ongelmia kyseisessä moottorityypissä että mieluumminhan ne tekisi ennakoivasti kuin jäisi tienpäälle :think
                        Näillä mennään:
                        Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
                        BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
                        BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
                        BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
                        MB c124 230CE -90 "Badboy"
                        MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"

                        Comment

                        • 338LM
                          Bimmer Rookie
                          • Dec 2006
                          • 191

                          Osaisko joku heittää sumuvalon polttimon tyyppiä -ettei tarttis muoveja purkaa kahdesti?
                          M-sport ja normimallissa on varmaankin sama polttimo/lamppu.

                          Pitäisköhän laittaakin sinne HIDit samalla, ehkä ne sitte valaisisikin edes jotakin.
                          Hyväksi havaittuja settejä saa suositella. Ettei tuu herjoja polttimoista. Kiitos!
                          2007 E61 LCI 530xd M-sport

                          Comment

                          • buksin-1
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2003
                            • 4592
                            • Keski-Pohjanmaa

                            Originally posted by 338LM View Post
                            Osaisko joku heittää sumuvalon polttimon tyyppiä -ettei tarttis muoveja purkaa kahdesti?
                            M-sport ja normimallissa on varmaankin sama polttimo/lamppu.

                            Pitäisköhän laittaakin sinne HIDit samalla, ehkä ne sitte valaisisikin edes jotakin.
                            Hyväksi havaittuja settejä saa suositella. Ettei tuu herjoja polttimoista. Kiitos!
                            03/2007 polttimo vaihtuu... LCI:n kanta on eri kuin M-sumareissa, PRE:ssa on sama.
                            Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
                            Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
                            SISUSTAT modaukset

                            Comment

                            • 338LM
                              Bimmer Rookie
                              • Dec 2006
                              • 191

                              Eli LCI m-sportin polttimon kanta on sama kuin pre-LCI normaali/m-sport sumarissa? (Olipa vaikeasti sanottu)

                              Ja kannalla tarkoitat muunkin kuin kaapelipistokkeen sopivuutta?
                              Saakohan noihin edes HID:iä mistään, jos ovat jotkut erikoispolttimot... :(
                              Last edited by 338LM; 19-02-2012, 00:14.
                              2007 E61 LCI 530xd M-sport

                              Comment

                              • syncro^^
                                BTCF Member
                                • Jan 2011
                                • 765
                                • Keski-Pohjanmaa, Räyrinki- Pohjois-Pohjanmaa Oulu

                                Originally posted by Jube View Post
                                Miten se on e60:ssä nuo laatikon ja perän lifetime öljyt, kannattanee joskus vaihtaa vaikka ei huolto-ohjelmaan kuulukkaan?

                                Kyseessä isukin 159tkm ajettu 530i -05 (M54B30) 6v.manuaalilaatikolla...
                                Iso huolto suunnitteilla kesän korvilla ja olisi mukava kuulla mitä muut ovat asiasta mieltä
                                Vanoksen tiivisteet, separaattorin putkineen ja venttiilikopan tiivistesarjan ajattelin samalla uusia ennakoivana toimenpiteenä.
                                En tiedä onko järkevää vai kun mitään oireita ei ole mutta tuntuu olevan nuo vanoksen tiivisteet ja huohottimen jäätyminen niin kuuluisia ongelmia kyseisessä moottorityypissä että mieluumminhan ne tekisi ennakoivasti kuin jäisi tienpäälle :think

                                laatikon öljynvaihdosta löytyy erillinen topicci missä puidaan mikä kannattaa
                                Sininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.

                                BMW G31 540D x-Drive
                                BMW F11 530DA -12

                                Ex:
                                BMW E61 535da individual -10 340/680nm
                                BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
                                BMW F30 320Da -12
                                Bmw E70 3.0DA -07
                                Bmw F10 525DA -10
                                Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03

                                Comment

                                Working...
                                X