memebuy23buy

E60 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _nixu_
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 8975
    • Kellokoski

    Originally posted by jermu View Post
    Onko kukaan vaihtanut raidetangon päätä tai koko raidetankoa näihin?
    Itse aloin vaihtamaan ulompaa päätä mutta onkin niin lujasti kiinni tangossa, ettei kyllä sitä saa irti irrottamatta tankoa autosta. Onko tuo tangon irrottaminen kuinka monimutkainen homma jos vaihtaisi koko raidetankopaketin?
    Tokko tuota pelkkää ulompaa kannattaa vaihtaa, koko paketti suorilla vaan.
    Kun siinä sisäpäässäkin voip olla väljää
    Niin ja molemmat puolet samalla..

    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

    Comment

    • Mlatvala
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 3553
      • Kuopio

      535d /2006

      Voiko Egr-rän ottaa pois kokonaan?

      E: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=105206




      tuollaset löytyi pikaisella vilkaisulla...

      Oletteko tehneet noita noihin?
      Last edited by Mlatvala; 25-01-2012, 10:21.
      E61 535d alkuunsa viritetty.

      Comment

      • Mlatvala
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 3553
        • Kuopio

        Originally posted by Rimmon View Post
        Kai sitä uskaltaa nuo D2S polttimot hankkia kun kerran sellanen näyttää siinä linssissä lukevan

        Kellään kokemuksia OSRAM D2S 35W 66240CBI Xenarc COOL BLUE 5000K tai PHILIPS D2S 35W 85122CM ColorMatch 5000K polttimoista? Philips olisi 5e kalliimpi kappaleelta mutta jotenkin olen päätymässä osrameihin
        Yritän nyt avittaa koekaniinina muita, (juu taas on puskurissa raamuja) mut menee maalarille about noiden polttimoidenkin tultua...

        Ilmeisesti kätevintä kurkata tuon polttimon tyyppiä tuosta päällä olevasta pyöreästä noin 40mm korkista,

        sikäli mikäli d1s on ainoa polttimo jossa tuo ballasti tai mikä lie mokkula on kiinni tuossa polttimossa.

        Ainakin omassani oli nuo d1s ja ei missään mitään mainintaa polttimon tyypistä.

        kuva avattuna:



        Ja noita d1s siä ei saanut kuin 4300 +-100 värilämpötilalla.
        E61 535d alkuunsa viritetty.

        Comment

        • H-enkka
          BTCF Member
          • Jun 2007
          • 150
          • Helsinki

          -09 E60 520d manuaali ja Saksasta tuotu. Varustelistaan ei ollut ruksattu vakionopeudensäädintä ollenkaan ja sellainen OEM-viiksi nyt hankittu ja asennettu paikoilleen, mutta Bmw merkkiliikkeessä sanottiin, ettei pysty enään jälkiasentamaan, koska on jotain ongelmaa koodauksissa
          Onko tosiaan näin ?
          Tarvetta olis eli jos tiedät/tunnet jonkun, joka voisi auttaa niin ilmoittele
          F36 ///M-sport Grancoupe


          Ex
          E38 740i
          E61 530d M-Sport LCI
          E46 M3

          Comment

          • -challenger-
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2009
            • 2150
            • L a h t i

            Originally posted by H-enkka View Post
            -09 E60 520d manuaali ja Saksasta tuotu. Varustelistaan ei ollut ruksattu vakionopeudensäädintä ollenkaan ja sellainen OEM-viiksi nyt hankittu ja asennettu paikoilleen, mutta Bmw merkkiliikkeessä sanottiin, ettei pysty enään jälkiasentamaan, koska on jotain ongelmaa koodauksissa
            Onko tosiaan näin ?
            Tarvetta olis eli jos tiedät/tunnet jonkun, joka voisi auttaa niin ilmoittele
            En tiedä mutta eikö saksasta jos autoa lähtee hankkii ni kattoa se vähä enemmän varusteltu auto eikä karvamallia niinkuin suurin osa suomiautoista..

            Comment

            • Mlatvala
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 3553
              • Kuopio

              Originally posted by H-enkka View Post
              -09 E60 520d manuaali ja Saksasta tuotu. Varustelistaan ei ollut ruksattu vakionopeudensäädintä ollenkaan ja sellainen OEM-viiksi nyt hankittu ja asennettu paikoilleen, mutta Bmw merkkiliikkeessä sanottiin, ettei pysty enään jälkiasentamaan, koska on jotain ongelmaa koodauksissa
              Onko tosiaan näin ?
              Tarvetta olis eli jos tiedät/tunnet jonkun, joka voisi auttaa niin ilmoittele
              En osaa minäkään sanoa mutta eikait noihin can väyläisiin ihan mitä vain jälkeenpäin asenneta. Se että onko vak nop säädin "ihan mitä vain" en tiedä..
              E61 535d alkuunsa viritetty.

              Comment

              • kemo81
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2010
                • 1248
                • ylöjärvi

                Originally posted by Mlatvala View Post
                En osaa minäkään sanoa mutta eikait noihin can väyläisiin ihan mitä vain jälkeenpäin asenneta. Se että onko vak nop säädin "ihan mitä vain" en tiedä..
                Erikoinen homma ettei autossa tosiaan tuollasta varustetta ole koska se ei isoja varmaan ole maksanut uuteen autoon varustelistalla.
                Toisex on erikoista jos ei sitä pystynyt asentaan.Käsittäkseni vag tuotteissa se pelkkäviiksen asennus riittä kun lyö piuhat kiinniKaikki pitää tehdä vaikeaksi:O
                e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
                Ex.
                e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
                e91 325i 2009 lci SaphireBlack
                e91 325i 2005 ArktisMetal
                e46 320ci 2001 TobassBlue
                e39 523i 1996 AlpinWhite 2

                S1000rr 2010 Thunder grey

                Comment

                • sirkus
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2004
                  • 2194
                  • kaustinen

                  yhteen 525d.hen asennettiin vakkari jälkeenpäin ja jotta koodaus onnistui piti vaihtaa viiksen lisäksi mittaristo.
                  Chrysler 300c crd touring 2010
                  Daily driver
                  Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
                  Man cave on wheels
                  Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
                  Built not bought
                  V8, only juice&milk come in 2 litres

                  Kawasaki zzr1100 fighter


                  Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

                  Comment

                  • Mlatvala
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 3553
                    • Kuopio

                    Originally posted by kemo81 View Post
                    Erikoinen homma ettei autossa tosiaan tuollasta varustetta ole koska se ei isoja varmaan ole maksanut uuteen autoon varustelistalla.
                    Toisex on erikoista jos ei sitä pystynyt asentaan.Käsittäkseni vag tuotteissa se pelkkäviiksen asennus riittä kun lyö piuhat kiinniKaikki pitää tehdä vaikeaksi:O
                    Noinhan se taitaa passateissa ja golfeissa mennä.

                    Noo, lohdutuksen sana, jos vaihdat golfiin, niin saat siihen vaknopsäätimen ja jää rahaa vielä vaimon ylläpitoonkin
                    E61 535d alkuunsa viritetty.

                    Comment

                    • jms-btcf
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2003
                      • 696
                      • Tampere

                      Originally posted by Mlatvala View Post
                      Noinhan se taitaa passateissa ja golfeissa mennä.
                      Noin se meni myös e39:ssä, no ehkä joku parinkympin johtosarja tarvittiin nappiratin lisäksi - muttei muuta.
                      e61 535d

                      Comment

                      • Driver22
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2006
                        • 2098
                        • *

                        Katselin salavalikosta että auton lämmöt pyöri -15c pakkasessa matka-ajossa 88-91c asteessa. Ilmeisesti ok M54B30 moottoriselle?
                        F31 330D Xdrive M-Sport

                        Comment

                        • Mlatvala
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2003
                          • 3553
                          • Kuopio

                          Originally posted by Driver22 View Post
                          Katselin salavalikosta että auton lämmöt pyöri -15c pakkasessa matka-ajossa 88-91c asteessa. Ilmeisesti ok M54B30 moottoriselle?
                          Juu lämmöt okei, putoaako lämmöt kun nostaa kierroksia/antaa happea/tulee rasitusta?
                          E61 535d alkuunsa viritetty.

                          Comment

                          • Driver22
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2006
                            • 2098
                            • *

                            Originally posted by Mlatvala View Post
                            Juu lämmöt okei, putoaako lämmöt kun nostaa kierroksia/antaa happea/tulee rasitusta?
                            Ei vaan nousee, mutta sitten termari ilmeisesti aukeaa ja lähtee putoamaan.
                            F31 330D Xdrive M-Sport

                            Comment

                            • Grolsch
                              Bimmer Rookie
                              • Jun 2010
                              • 34
                              • Vantaa

                              Miten saa irroitettua iDriven ohjaimen keskikonsolista? LCI eli useammalla nappulalla varustettu versio.

                              Yksi nappula ei toimi ja kokeilen elvyttää tai sitten vaihtaa koko ohjaimen.

                              Comment

                              • Anzafin
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2006
                                • 3749
                                • Kajaani

                                Originally posted by Grolsch View Post
                                Miten saa irroitettua iDriven ohjaimen keskikonsolista? LCI eli useammalla nappulalla varustettu versio.

                                Yksi nappula ei toimi ja kokeilen elvyttää tai sitten vaihtaa koko ohjaimen.
                                Ensteks tämä ja sitten tämä irti, ja sitten pääset palikkaan käsiksi.
                                Se rulla ainakin lähtee aluksi ihan ylöspäin vetämällä ja pre-LCI -autoissa sekin nappula lähtee myös nostamalla.

                                - Antti -

                                Comment

                                Working...
                                X