E61 takaluukun johtosarjat
Collapse
X
-
Originally posted by H3ino View PostNykyään mennään Volkkarilla
Ex. E61 520dA 2006
Comment
-
-
Tapit eli nastat lähtee nätisti irti kun osaa tekniikan,
eli painaa keskeltä n. 3 mm paksulla naulalla tms. keskustasta tapin pois...
Johtojen paksuudella ei ole muuta väliä kuin että ne on riittävät, ylipaksuista ei ole muuta haittaa kuin se että nei ei mahdu kouruun...
Tarkkaanottaen virrankesto on se merkittävin tekijä, silikonipiuhoissa virrankesto on isompi kuin normaaleissa piuhoissa (kuori kestää enemmän lämpöä)...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by stonecold View PostSitä tappia ei olisi tarvinnut ottaa pois. Itse ainakin sain homman tehtyä kouru kiinni.
Ensin yritin ottaa tappia pois, mutta kun oli niin piukassa, niin yritin tehdä homman kouru paikoillaa. Ja siinä myös onnistuin.
Ajattelin jos sen tapin ottaa väkisin pois, niin vaikea löytää uutta tilalle.... :think
En kyllä tosin tajua miten kaapelinippuun pääsee käsiksi ellei tuo kouru ole auki? Pitääkö nippu vetää kokonaisena kajarin reiästä tai tuuliohjain lipan alta pois vai mitenkä?
Originally posted by MajorDrake View PostTapit eli nastat lähtee nätisti irti kun osaa tekniikan,
eli painaa keskeltä n. 3 mm paksulla naulalla tms. keskustasta tapin pois...Last edited by Pex; 22-07-2013, 15:01.Nykyään mennään Volkkarilla
Ex. E61 520dA 2006
Comment
-
-
Originally posted by Pex View Postno voihan p....e!
En kyllä tosin tajua miten kaapelinippuun pääsee käsiksi ellei tuo kouru ole auki? Pitääkö nippu vetää kokonaisena kajarin reiästä tai tuuliohjain lipan alta pois vai mitenkä?
eli tarkoittanet että kolmoskourun musta tappi työnnetään takaa katsoen oikealta vasemmalle sen holkin läpi ja neloskouru taasen toisin päin?
EDIT: Tuli mieleen, että takalasi pitää olla kyllä sitten auki.
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostTapit eli nastat lähtee nätisti irti kun osaa tekniikan,
eli painaa keskeltä n. 3 mm paksulla naulalla tms. keskustasta tapin pois...
...vielä kun sitten sais tuon perhanan takaikkunan auki niin tinaustalkoot pääsis alkuunLast edited by Pex; 23-07-2013, 00:19.Nykyään mennään Volkkarilla
Ex. E61 520dA 2006
Comment
-
-
Originally posted by H3ino View Post
Oulussa SP-Elektroniikka ainakin myy metritavarana tuota 2.0mm silikonipiuhaa, jonka johtimen pinta-ala on 0.5 mm2, eli eristepaksuus ohuempi.Nykyään mennään Volkkarilla
Ex. E61 520dA 2006
Comment
-
-
Originally posted by Pex View Post...vielä kun sitten sain tuon perhanan takaikkunan auki niin tinaustalkoot pääsis alkuun
Comment
-
-
Originally posted by Pex View Postno näinhän ne sitten nätisti lähtikin kun aikani sompailin. Kiitti vinkistä. Täytyy tuon yhden rikkoutuneen tilalle kehitellä joku viritys.
...vielä kun sitten sain tuon perhanan takaikkunan auki niin tinaustalkoot pääsis alkuunM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Hjördis View PostAinakin Ebay.de:ssä löytyy halukkaita, hakukentään esim. "e61 kabelbaum heckklappe".
Wurthiin kun jollain kaverilla tili niin ostat onestep liittimiä, 2,6mm paksuohin lankoihin ja 2mm
Liittimet ohuihin lankoihin.
Olisko n.60kpl ohuita ja n. 16kpl paksuja. En enää jaksa muistaa montako niitä paksuja lankoja on..E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostTulee vaan aika turpeisen paksuja johtonippuja noilla silikooni johdoilla kun niinssä on sen verran paksut ulkohalkaisijat verrattuna perinteisiin johtoihin.
Ja aika vaisu valikoima on johdon paksuuksia, vain 0.25, 1.0 ja 1.5.
Tuohon pitäisi saada vielä 0.5 ja 0.7 sekä 2.5 johdot, että saisi korjattua johdot oikeilla paksuuksilla.
Originally posted by Mlatvala View PostWurthiin kun jollain kaverilla tili niin ostat onestep liittimiä, 2,6mm paksuohin lankoihin ja 2mm
Liittimet ohuihin lankoihin.
Olisko n.60kpl ohuita ja n. 16kpl paksuja. En enää jaksa muistaa montako niitä paksuja lankoja on..
Olettekos laittaneet kutistesukkaliitokset/tinaukset molempiin päihin? Saranan jälkeen luukun puolelle kutistesukat helppo sulatella, mutta kajarin päässä alkaa olla jo aika ahdasta työskennellä, ellei sitten laita reilusti löysiä liitoksen tekoa varten ja tunkee häntä sitten ylimääräset sinne katon väliin. Vai onko kukaan käyttänyt irrotettavia liittimiä tuolla kajarin päässä?Nykyään mennään Volkkarilla
Ex. E61 520dA 2006
Comment
-
Comment