Nonni, muutamasta paikasta saatu hintoja osille, kovin tuntuu osalla kauppiaista olevan jaakeata vastata hintakyselyihin, osanumerotkin on jo valmiina kyselyssä, niin ei luulis olevan vaikeaa. No kauppoja luonnollisesti hierottu niiden kanssa, kuka vastaa huutoon. Näyttäs että tarvikkeet jää alle tonnin kotiin kannettuna, eli zip kitti, solenoidisetti, öljypohja, uudet pultit, öljyt ja kaikki tarvittavat tiivisteet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/E61 Automaattilaatikon öljyt (ZF 6HP26) IHMEELLISTÄ!!
Collapse
X
-
-
Vertauksen vuoksi minun osien hinnat kesältä 2016:
Sonnax zip kit 120€ (ebay)
20L 6HP fluid 135€ (Ravenol shop)
suodatin + pultit 149,90€ (Motonet)
liittimen tiiviste 13,44€ (Schmiedmann)
muut tiivisteet 50,75€ (Schmiedmann)1995 E38 740iAL
1994 E38 740iA
2004 E61 530d touring
1989 Nissan 200SX S13
1981 Datsun Sunny B310
Comment
-
-
Originally posted by Janne S View PostSelvennetään hieman tuota minun ongelmaa. Laatikkohan on 6hp28 gen2 ja kierrokset ei humpaa eikä turbiini luista eikä jyristä missään tilanteessa. Laatikon käytös on pääsääntöisesti jouhevaa, paitsi kakkoselta kolmoselle vaihto jysäyttää kevyellä kaasulla, reippaammin kiihdyttäessä ei mitään ongelmaa. Koko laatikkoa en ole remontoimassa, niin isosta vaivasta ei ole kyse.
Adaptaatiot pitää vain nollata lisäyksen jälkeen ennenku rauhottuu vaihdot.
Comment
-
-
Nonni, auton alla tutkittu tuota mekatroniikan irrotusta, ainut vaan että nelivedon jakolaatikossa on kiinni pakoputken kannatinrauta jota ei pääse millään irroittaan ja se estää sähköliittimen ja tiivistehylsän irrotuksen. Eli onko joku vaihtanu nelivetoon tuota läpiviennin tìvistettä? Putoaako laatikon takapää tarpeeksi alas jotta kannatinraudan saa irti, jos löysää kannatinpalkin irti ja tunkilla laskee. Miten kardaaniakseli, tarviiko irroittaa?ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Originally posted by levis69 View PostSiekkisellä pelkkä solenoidien vaihto öljyineen 1500 €E60 530d M-Sport
E53 X5 3.0d Sport
E53 X5 3.0d Sport Paku
E93 330d
E61 535d M-Sport
E61 520d
E46 320i
Comment
-
-
Originally posted by Doni666 View PostVertauksen vuoksi minun osien hinnat kesältä 2016:
Sonnax zip kit 120€ (ebay)
20L 6HP fluid 135€ (Ravenol shop)
suodatin + pultit 149,90€ (Motonet)
liittimen tiiviste 13,44€ (Schmiedmann)
muut tiivisteet 50,75€ (Schmiedmann)
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostÄlkää ottako tarvike suodatinta motonetista, niissä on ollut ongelmia tiiviyden kanssa, kun alkuperäisen zf saa esim joidenkin fixus liikkeiden kautta tai jn tradingista halvemmalla, noin luokkaa 130ekee. Lisäksi kategoria muut tiivisteet (tiedän kyllä mitä sinne menee) on halvempi joko jn trading tai merkkiliike, liittimen hokki taas kalliimpi.
Comment
-
-
Onestopgearboxshop briteissä orkkis öljypohja 59 puntaa ja sähköläpiviennin hylsy 10.Toki postit päälle 15 puntaa.ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Originally posted by TemeM View PostLöytyykö jostain ohjeet sopeutusajoon adaption resetoinnin jälkeen, laatikkona 6hp26, auto e91 330d..
Comment
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostMelkonen ohje tuo virallinen adaptaatioajoEi riitä edes pieni lentokenttä tuota tekemään
Saa aika syrjäsen tien yöllä etsiä että tuon toteuttaa
Ei ilmeisesti uudelle laatikolle tarvii tehä tuota. Muutenhan joutusivat joka autoon uutena ajaa tuon
Comment
-
-
Originally posted by TemeM View PostJoo-o, mahtaako tohon mitään yksinkertaisempaa olla vai yrittääkö tota yöllä suorittaa jossain..F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment