X35D power upgrade
Stage 1:
-DPF poisto,n.2h.
-Ohjelmointi,n.3h (Ensimmäinen ohjelmointi=ECU avattava.).
-Ei savuta.
-Korkeapaine polttoainepumpun tuotto rajaa tehon määrän.299hv=70 ja 313hv=75 pumpun tuotto.
-Vakio Välijäähdytin on paska mutta sen vaihto ei tee autuaammaksi.Pienellä vedolla imulämmöt heti 85-100c.
-Tehoa tulee versiosta/kunnosta riippuen (299hv tai 313hv) n.360-380hv tai 370-400hv ja vääntöä n.720-800nm.(autoissa tosin voi olla eroja).
Stage 2:
-BMW M550D korkeapaine polttoainepumpun vaihto,n.3h.
313hv versioon käy suoraan ilman toisen polttoaineputken modaamista.
-Toisen Korkeapainepumpun painepuolen putken vaihto M550D mallin putkeen ja modaus (kytkentä toisiinsa),n2h.
-Wagner Tuning intercooler parantamaan ilman jäähdytystä,n2h asennukseen.Ei se ihan heittämällä mene ja joutuu aikalailla purkamaan keulaa jotta uuden asennus onnistuu. n.2h
-uusi downpipe,korvaa katin/DPF:n. Asennus n.1h
-Ohjelmointi,n.1h: Syöttöä nostetaan koska nyt on varaa,samalla ahtopainetta nostetaan jotta saadaan savutonta tehoa.
-Rajoitteena vakio ahtimien ilmantuoton riittävyys/turbiinin läpäisevyys sekä korkeapaine polttoainepumppu on aivan tuoton maksimirajalla.Eli ei taida M550d tulla enempää voimaa,ehkä vääntöä vain kun ilmaa saattaa olla enemmän käytössä.
-Pieni savutus täysvedolla ja haisee 70-luvulta.
-Tehoa tulee 313hv versiosta n.440-450hv ja vääntöä n.860-880nm ahtopaine n.2.4bar (autoissa tosin voi olla eroja).
13538508159*** korkeapaine polttoaineputki 60e
Polttoaineputken modaus (liitettävä vanha ja uusi putki toisiinsa) sorvattava 20mm pitkä,15mm paksu 6,5mm porauksella oleva lieriö. ”Tai tehtävä kartioliitos muutos” 100e
13518508152*** korkeapaine polttoainepumppu 1350e
Downpipe 400e
Wagner tuning intercooler 900e
Stage 1:
-DPF poisto,n.2h.
-Ohjelmointi,n.3h (Ensimmäinen ohjelmointi=ECU avattava.).
-Ei savuta.
-Korkeapaine polttoainepumpun tuotto rajaa tehon määrän.299hv=70 ja 313hv=75 pumpun tuotto.
-Vakio Välijäähdytin on paska mutta sen vaihto ei tee autuaammaksi.Pienellä vedolla imulämmöt heti 85-100c.
-Tehoa tulee versiosta/kunnosta riippuen (299hv tai 313hv) n.360-380hv tai 370-400hv ja vääntöä n.720-800nm.(autoissa tosin voi olla eroja).
Stage 2:
-BMW M550D korkeapaine polttoainepumpun vaihto,n.3h.
313hv versioon käy suoraan ilman toisen polttoaineputken modaamista.
-Toisen Korkeapainepumpun painepuolen putken vaihto M550D mallin putkeen ja modaus (kytkentä toisiinsa),n2h.
-Wagner Tuning intercooler parantamaan ilman jäähdytystä,n2h asennukseen.Ei se ihan heittämällä mene ja joutuu aikalailla purkamaan keulaa jotta uuden asennus onnistuu. n.2h
-uusi downpipe,korvaa katin/DPF:n. Asennus n.1h
-Ohjelmointi,n.1h: Syöttöä nostetaan koska nyt on varaa,samalla ahtopainetta nostetaan jotta saadaan savutonta tehoa.
-Rajoitteena vakio ahtimien ilmantuoton riittävyys/turbiinin läpäisevyys sekä korkeapaine polttoainepumppu on aivan tuoton maksimirajalla.Eli ei taida M550d tulla enempää voimaa,ehkä vääntöä vain kun ilmaa saattaa olla enemmän käytössä.
-Pieni savutus täysvedolla ja haisee 70-luvulta.
-Tehoa tulee 313hv versiosta n.440-450hv ja vääntöä n.860-880nm ahtopaine n.2.4bar (autoissa tosin voi olla eroja).
13538508159*** korkeapaine polttoaineputki 60e
Polttoaineputken modaus (liitettävä vanha ja uusi putki toisiinsa) sorvattava 20mm pitkä,15mm paksu 6,5mm porauksella oleva lieriö. ”Tai tehtävä kartioliitos muutos” 100e
13518508152*** korkeapaine polttoainepumppu 1350e
Downpipe 400e
Wagner tuning intercooler 900e
Comment