Eli mulla oli justiinsa kosla softattavana tuolla BC motorsista, homma toimii hemmetin hyvin. Epeli siellä on ollut aikaisemmin merkkiliikkeessä töissä eli tuntee bemarit ja harrastanut muutoinkin niitä pitkään. Tietoa ja kokemusta tuntui riittävän runsaasti. Luki auton vikakoodit (ettei softausta haittaavia vikoja taustalla) ja teki testiajon että kaikki muutoin ok. Tän jälkeen ECU irti, alkuperäinen softa talteen ja AJtechille nettiä pisin muokattavaksi, takas ECUun ja uudet testiajot sekä useampi kerta mahdollisten virhekoodien lukua. Niitä ei tullut.
Itse softa muokattiin siis Seinäjoella.
Eli AJtech tekee yksilöllisen softan joka autoon, voidaan myös laittaa uudelleen sisään mikäli jossain huollossa päivittävät sen yli. Tehoja 535D tulee 390hv ja vääntöä 750Nm. Ja tehty niin että auto toimii kuten normaalistikin, ei persraiskattu. Dynoa tuolla ei ole, mutta kokemuksella pelkällä softalla heittoa on vain muutamia hevosvoimia ja väännössä 5-10Nm. Jos isompaa päivittelyä tekee niin sitten dynon kautta toki.
Kannattaa pirauttaa sinne jos mietityttää.
Sain sijais autonkin, Audi S4. Toimii BMW:n korvikkeena.
Nyt kulussa on kiukkua mukana, softan tuntee pakaradynamometrissä hyvin
Lisää testausta jahka kehtaa
Itse softa muokattiin siis Seinäjoella.
Eli AJtech tekee yksilöllisen softan joka autoon, voidaan myös laittaa uudelleen sisään mikäli jossain huollossa päivittävät sen yli. Tehoja 535D tulee 390hv ja vääntöä 750Nm. Ja tehty niin että auto toimii kuten normaalistikin, ei persraiskattu. Dynoa tuolla ei ole, mutta kokemuksella pelkällä softalla heittoa on vain muutamia hevosvoimia ja väännössä 5-10Nm. Jos isompaa päivittelyä tekee niin sitten dynon kautta toki.
Kannattaa pirauttaa sinne jos mietityttää.
Sain sijais autonkin, Audi S4. Toimii BMW:n korvikkeena.
Nyt kulussa on kiukkua mukana, softan tuntee pakaradynamometrissä hyvin
Lisää testausta jahka kehtaa
Comment