Oisko apparin jalkatila vähä eri muotonen jakolaatikon takia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mites näiden uusien 500 sarjalaisten hifit.? Onko sama juttu kuin e6x että bassot on todella ponnettomat ja vaatii taas sen lisävahvistimen sinne kontiin?-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
Comment
-
-
Originally posted by pyyn0 View PostMites näiden uusien 500 sarjalaisten hifit.? Onko sama juttu kuin e6x että bassot on todella ponnettomat ja vaatii taas sen lisävahvistimen sinne kontiin?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostNo se varmaankin riippuu haluaako amisjumputella vai aidosti kuunnella musiikkia. :think-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
Comment
-
-
Originally posted by pyyn0 View PostEn oo koskaan ollu mikään hifistelijä vaan tavan musiikin kuuntelija. Mutta muijan E60 individual audiolla oli ihan silkkaa kuraa. Vastauksestasi päättelen että ilmeisesti jotain kehitystä lienee tapahtuneen siis.
Mutta onhan näihin sitten vielä saanut sen Bang & Olufsenin huippuäänentoiston joten sen nyt pitäisi ainakin riittää vaativampaankin makuun.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by pyyn0 View PostEn oo koskaan ollu mikään hifistelijä vaan tavan musiikin kuuntelija. Mutta muijan E60 individual audiolla oli ihan silkkaa kuraa. Vastauksestasi päättelen että ilmeisesti jotain kehitystä lienee tapahtuneen siis.
JarppaBMW i4M50 individual -23
exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12
e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Comment
-
-
Originally posted by Jarppa63 View PostE60 Individual audio kuraa?? Olisiko laitteissa tai säädöissä vikaa. Oma pro soi hyvin ja frendin IA vielä paremmin.
JarppaM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by teppo_h View PostMjoo..
Tämä onkin jännä, kun vakuutusehdoissa on että vakuutus kattaa jouset (ilmajousetkin ja kompuran - varmistettu). Mutta sitten ei katakaan...
Arnottin pusseja jo katsoinkin, että semmoset tulee jos ite pitää maksaa koko lysti.
- eivät korvaa mitään
- johtuu kulumisesta
Tää on aika paskaa, ku auto siis ostettu liikkeestä vuosi sitten 2/2015.
Samalla otettu siihen 2v mittainen 'takuuvakuutus' (Suomen takuuvakuutus / rallivakuutus firmasta).
Etukäteen kysyin maililla kun alkoi vuotamaan, että korvaako ilmajouset. Vastaus että korvaa ja kompuran kans -> vianmääritykseen liikkeeseen, josta lausunto heille.
Lausunto: molemmat pussit vuotaa, ei jälkiä ulkoisista iskuista pusseissa.
Takuuvakuutus nostaa kädet pystöön vedoten kulumiseen vaikka vakuutuksessa ei kilometrirajaa olekaan.
Vakuutus kuitenkin myyty 2 vuodeksi ostopäivästä (jolloin oli ajettu 140.000).
Tuohon kulumiseen vetoamalla he pystyy luistamaan mistä tahansa viasta/rikkoutumisesta.
Jos vaikka menis vaihdelaatikko tai moottori, niin hehän vois sanoa, että "aijaa, sulla on 200.000 mittarissa. Kyllähän se menee kulumisen piikkiin..."
Miksi autolle edes myönnetään 2v takuu, jos ekan vuoden jälkeen tulleet viat pyyhkäistään roskikseen kulumiseen vedoten? Tällä periaatteella ei voi ikinä saada niiltä mitään, vaan jos sattuu menemään jotain ekan 6kk aikana, niin sitten liike vastaa - jos vastaa.
Tällä yhdellä kokemuksella en suosittele kenelläkään tuota vakuutusta...Chrysler Town&Country 3.8 V6 -04
Renault Clio -00 1,4 8v (jo toinen)
EX:
Chevy Suburban K2500 4x4 -97
Renault Clio -00 1,4 8v (paalattu)
E87 120dA, F11 530dA, E61 525d, E36 316i, E87 116i
E36 320i Coupe, E21 318i
MB W115 240D
Comment
-
-
Tässä luottokorjaajan kans juttelin just noista takuufirmoista. Finntakuun kans menee asiat aina niinku papereissa on sanottu.
Suomen takuuvakuutuksen hommia ei suostu enää tekemään , kuulemma paskafirma joka yrittää vaan kusettaa ja menee liian työlääksi saada asiakkaalle autoon korjauslupaa.
Siitä sit "rivien" välistä vetämään omat johtopäätökset.
Itse olen olut Finntakuuseen tyytyväinen.Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
-
Originally posted by fastandfurious View PostKysymys tosta uudemmasta 2 litraisesta padasta,joka on 2012 eteenpäin ollut 525d:n keulalla; Onko se hyvä ja kestävä moottori, vai esim jakopäältään samanlaista kuraa kuin muutkin 2 litraiset?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostEikös se ihan sama pata ole eli samat jakopäämurheet mahdollisesti tiedossa.
Comment
-
-
Originally posted by fastandfurious View PostOn siinä ainakin tehoa enemmän, 218 hv?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostJuu...tehokkaampi ohjelma boxissa niinhän se nykyään tehdään. Mahtaakohan isompi teho käydä vielä enemmän jakopään päälle vai liekkö vaikutusta...:think
Mut joo, sama laho kone muuten...Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostSiinä on 2 turboa.
Mut joo, sama laho kone muuten...
Vielä on pysynyt kasassa?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment