Vilkut jos mustat kelpaa. Toimitusaikaa toki jonkun verran. https://www.tuningkauppa.com/epages/...6&Locale=fi_FI
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko näissä ollut etujarrusatuloissa ongelmia? Varsinkin matkustajan puolella etujarru laahaa, mutta ei kuitenkaan niin paljoa että haisis. Etujarrut käytetty pari kertaa auki ja paikat putsattu ja liukutapit uusittu. Aivan kuin jarrupaine jäisi päälle?F11 520d -12
Comment
-
Oletko carrierin liukupinnan tarkastanut, ettei ole kuopalla? Tai sitten mäntä jumittaa.Originally posted by Markkanenn View PostOnko näissä ollut etujarrusatuloissa ongelmia? Varsinkin matkustajan puolella etujarru laahaa, mutta ei kuitenkaan niin paljoa että haisis. Etujarrut käytetty pari kertaa auki ja paikat putsattu ja liukutapit uusittu. Aivan kuin jarrupaine jäisi päälle?Last edited by alpine3; 09-06-2021, 23:39.BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Jos jarruletku ei vuoda niin se toimii oikein, ei siinä oikeen muuta vikaa voi olla. Jarrusatulan mäntä voi hapettua/ruostua tietystä kohtaa ja näin ollen ei ns."palaudu" jarrutuksen jälkeen vaan jää laahaamaan. Satula auki ja tiivisteiden vaihto sekä männän hionta/vaihto.Originally posted by Markkanenn View PostKyllä, myös ne putsasin huolellisesti. Eli siis satulassa vika? Onko näissä ollut satulasta lähtevässä jarruletkussa ollut ongelmia tms?F11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
Itseasiassa semmonen vika voi ilmeisesti olla jarruletkussa että se turpoaa tukkoon sisäpuolelta, eikä siten neste enää liiku ylöspäin. :thinkOriginally posted by juha_s View PostJos jarruletku ei vuoda niin se toimii oikein, ei siinä oikeen muuta vikaa voi olla. Jarrusatulan mäntä voi hapettua/ruostua tietystä kohtaa ja näin ollen ei ns."palaudu" jarrutuksen jälkeen vaan jää laahaamaan. Satula auki ja tiivisteiden vaihto sekä männän hionta/vaihto.F11 520d -12
Comment
-
-
520d '11, N47. Nyt kun on ollut vaihteeksi vähän lämpösempää niin tuntuu, että vähäisetkin "vedot" on hukassa, etenkin pienemmillä kierroksilla. Onko muut N47 sijaiskärsijät huomanneet vastaavaa? Ajattelisi, että vakiocooleri olisi sentään mitoitettu edes Suomen kesään riittäväksi
F11 N47
Comment
-
180tkm rullailtu N57Z alkanut ajoittain puutumaan täyskaasukiihdytyksessä ja herjailee ahtopaineanturista signal too high, 25CE00. Anturi uusittu OEM tuotteella eikä tilanne muuttunut.
Liikkeestä lähtiessä kiihdyttämään on ensin tehot tallella, sitten niiaa/puutuu sekunniksi, taas vetää hetken, puutuu uudelleen ja sitten vetää normaalisti loppuun asti? Tämä ilmenee pääosin 2000-3000rpm välillä. Sen verran pientä puutumista toistaiseksi että vian lähinnä tuntee persiissä kun veto on ns. aaltoilevaa hetken ennen isompia kierroksia. Aiheuttaa em. vikakoodia muistiin mutta ei sytytä vikavaloja taikka herjaile idrivessä. En ole huomannut että tapahtuisi osakaasulla. :think
Jonkin verran ilmeisesti 35d koneessa aiheuttanut vikoja pakosarjan päällä olevat 4kpl alipaineventtiilit sekä alipaineletkut, ajatuksia vian paikallistamiseen?Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
Skoda Superb 2.0TDI DSG '11
MB W108 250S '67
MZ RT 125/3 '62
Comment
-
JOS en ihan väärin muista, niin oisko ollut joku 150€ öpautOriginally posted by MajorDrake View PostOnko kellään tiedossa mitä ACC:n suuntaus marmorilla maksaa?Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
Katsoisin ensimmäiseksi ajossa live-dataa, niin näkisi mitä lukeamia sieltä tulee.Originally posted by Shatter View Post180tkm rullailtu N57Z alkanut ajoittain puutumaan täyskaasukiihdytyksessä ja herjailee ahtopaineanturista signal too high, 25CE00. Anturi uusittu OEM tuotteella eikä tilanne muuttunut.
Liikkeestä lähtiessä kiihdyttämään on ensin tehot tallella, sitten niiaa/puutuu sekunniksi, taas vetää hetken, puutuu uudelleen ja sitten vetää normaalisti loppuun asti? Tämä ilmenee pääosin 2000-3000rpm välillä. Sen verran pientä puutumista toistaiseksi että vian lähinnä tuntee persiissä kun veto on ns. aaltoilevaa hetken ennen isompia kierroksia. Aiheuttaa em. vikakoodia muistiin mutta ei sytytä vikavaloja taikka herjaile idrivessä. En ole huomannut että tapahtuisi osakaasulla. :think
Jonkin verran ilmeisesti 35d koneessa aiheuttanut vikoja pakosarjan päällä olevat 4kpl alipaineventtiilit sekä alipaineletkut, ajatuksia vian paikallistamiseen?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Riippuu varmaan hyvin paljon miten softa tehty ja miten sillä on ajettu.. laatikkohan noissa 525d:ssä taitaa olla mikä siellä luovuttaa softattuna.Originally posted by rroope View PostMiten porukalla pelannu nämä softatut alkupään 25deet?
Olis yks softattu 330tkm ajettu 525d 10vm kiikarissa, mutta kauhutarinoita lukeneena vähän mietityttää vielä ostohousujen jalkaan veto :think
Comment
-
Alavääntöjä oli jätetty vähemmälle että sais laatikko vähän armoa.. Alakerran laakeri ongelmat ja ketju isoin pelkoOriginally posted by Woimaa View PostRiippuu varmaan hyvin paljon miten softa tehty ja miten sillä on ajettu.. laatikkohan noissa 525d:ssä taitaa olla mikä siellä luovuttaa softattuna.
Comment
Comment