Tänään todettua…
Kaukosäätimellä webasto päälle. Hetken ajan kuluttua menin ulko-ovelle kuuntelemaan. Ei kuulu tohinaa pihalta. (Syynä tod näk sekoileva comfort access kahva,).
Menin autoon, virrat päälle (increased battery decharge = kahva?) ja iDrivestä webasto päälle. Käsittääkseni lähti päälle kun lämppärin merkkivalot muuttui ja jotain tohinaakin olin kuulevinani.
Laitoin auton käyntiin. iDrivesta valikko meni harmaaksi ja ruksi pois. Oletan että webasto sammui.
Aloin lastaamaan autoa ja nafta haiskahti eli jossain välissä yritti webastoa päälle.
Että mitenköhän lie tuon ajonaikaisen toiminnan kanssa? Tai ainakin jos on vain pari astetta pakkasta ja auto ei liiku.
Samalla huomasin että journal computer nollautuu vasta kun auto lähtee liikkeelle, eikä siis jo starttauksen yhteydessä. Moottorin lämmittely paikoillaan menee siis edellisen ajon ”piikkiin” (joka tässä tapauksessa oli jotain 3 päivää aikaisemmin)
Kaukosäätimellä webasto päälle. Hetken ajan kuluttua menin ulko-ovelle kuuntelemaan. Ei kuulu tohinaa pihalta. (Syynä tod näk sekoileva comfort access kahva,).
Menin autoon, virrat päälle (increased battery decharge = kahva?) ja iDrivestä webasto päälle. Käsittääkseni lähti päälle kun lämppärin merkkivalot muuttui ja jotain tohinaakin olin kuulevinani.
Laitoin auton käyntiin. iDrivesta valikko meni harmaaksi ja ruksi pois. Oletan että webasto sammui.
Aloin lastaamaan autoa ja nafta haiskahti eli jossain välissä yritti webastoa päälle.
Että mitenköhän lie tuon ajonaikaisen toiminnan kanssa? Tai ainakin jos on vain pari astetta pakkasta ja auto ei liiku.
Samalla huomasin että journal computer nollautuu vasta kun auto lähtee liikkeelle, eikä siis jo starttauksen yhteydessä. Moottorin lämmittely paikoillaan menee siis edellisen ajon ”piikkiin” (joka tässä tapauksessa oli jotain 3 päivää aikaisemmin)
Comment