Originally posted by VilleP
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Havaintoja ja kysymys
Aiemmin sain lukea palstalta että ecopro moodissa kickdown toimisi kuten muissakin moodeissa, maksimiteho ulos. Mulla alkoi vaihtamaan kyllä aika aikaisin talla tiskissä tolla modella 80 vauhdista lähtiessä, ei tainnut tulla täysiä tehoja. Muuten comfortilla ajettessa vaihteisto hirnuttaa 3 kympin tietämissä jengoja jonnelkin 1800 tienoille, mikä on liikaa jossei kuormitusta juuri ole. Ecopro on mielestäni tässä kohtaa parempi, vaihtaa 4 vaihteen? ohi jo jossain 1500 rpm. Joten tyypillisillä 3 kympin alueilla ajan sillä. Pitää vaan muistaa vaihtaa moodi pois jos tosi kiire meinaa tulla. Kyseessä siis 530 xd f11.
Kysymys etuvaloumpioiden tuuletuksesta: Toinen kerää vesihuurua, ilmeisesti tuuletusreikä ummessa? Mistä sitä voisi lähteä etsimään että saisi auki. Paineilmalla?
Comment
-
-
Originally posted by Fymfer View PostKysymys etuvaloumpioiden tuuletuksesta: Toinen kerää vesihuurua, ilmeisesti tuuletusreikä ummessa? Mistä sitä voisi lähteä etsimään että saisi auki. Paineilmalla?BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostKaikissa missä polttimo on vaihdettavissa.
Comment
-
-
Eipä se kosteus sieltä minnekkään pääse ellei ilmaa kierrätä sen sisällä jotenkin. Vesi pääsee yleensä sisään "lasin" hiushalkeamista laidoilta auton pesun yhteydessä. Jos xenon umpio, niin ota päällys luukku auki muutamaksi päiväksi, niin kosteus häviää sieltä itsetään kun valot lämmittää umpiota sisältä päin. Toki jossain vaiheessa kosteus palaa umpioon kun tiiveytensä menettänyt.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
[QUOTE=VilleP;4311522]Eipä se kosteus sieltä minnekkään pääse ellei ilmaa kierrätä sen sisällä jotenkin. Vesi pääsee yleensä sisään "lasin" hiushalkeamista laidoilta auton pesun yhteydessä. Jos xenon umpio, niin ota päällys luukku auki muutamaksi päiväksi, niin kosteus häviää sieltä itsetään kun valot lämmittää umpiota sisältä päin. Toki jossain vaiheessa kosteus palaa umpioon kun tiiveytensä menettänyt.[/
Joo xenon on. Ilmeisesti kyse on pyöreästä luukusta umpion päällä. Sellainen näkyy rakennekuvasta. Pitää mennä katsomaan näkyykö se ja ellei näy, mitä tarvitsee purkaa että sen saa näkyviin.
Comment
-
-
Originally posted by Fymfer View PostJoo xenon on. Ilmeisesti kyse on pyöreästä luukusta umpion päällä. Sellainen näkyy rakennekuvasta. Pitää mennä katsomaan näkyykö se ja ellei näy, mitä tarvitsee purkaa että sen saa näkyviin.
Comment
-
-
Kuuluuko B47D20 (520d X-Drive F11 LCI) noeta pakoputkenpäät vakionakin vai onkohan hiukkassuodatin vain kynitty tyhjäksi? Yhtä 85tkm ajettua yksilö tuli käyty katsomassa. Ensimmäiseltä omistajalta ja loukku kuulemma koskematon.
Sen verraa pimeääkin oli koeajolla, etten kyennyt erottamaan normaalia vesihöyryä voimasavuista. Kulkupuoli oli sen verran vaatimaton, että veikkaisin vakioksi.
En kiireessä kerennyt toisen yksilön pakoputkeen kurkata, että milta näyttäisi.EX E92 325xia -07, EX E60 530xda LCI -08, nykyinen E61 530XDA LCI -09.
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostSe umpion päällä oleva pieni luukku pyöräytettän auki.
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View Post
Comment
-
Comment