Ok. Oisko tuo aukeava korkki sitten kaarrevalollisissa versioissa. Omassani ainakin oli.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Adaptiivisissa valoissa on tuo avattava luukku. Siitä saa vaihdettua sen risteysvalon virkaa ajavan H7 polttimon.G31 530e -21 M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic
ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic
Comment
-
-
Vähän nihkeästi löytyi omaan silmään keskustelua aiheesta, mutta vakionopeudensäädin täytyisi saada päivitettyä aktiiviseksi. Tuntuu tuo perinteinen jo hieman kivikautiselta, kun tottunut monissa autoissa automaattisesti säätyvään.
Minkälainen projekti ja onko edes järkevästi mahdollista? Auto tullut 07/2011 ulos, 6WA mittaristolla, jos sillä on väliä.
Thanks
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostVähän nihkeästi löytyi omaan silmään keskustelua aiheesta, mutta vakionopeudensäädin täytyisi saada päivitettyä aktiiviseksi. Tuntuu tuo perinteinen jo hieman kivikautiselta, kun tottunut monissa autoissa automaattisesti säätyvään.
Thanks
Jotenki ihme ettei adaptiivisessa saa sitä tutkaa pois ja pääsis käyttää normaalia vakkaria, joka esim. toimii paljon paremmin motarilla.
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostVähän nihkeästi löytyi omaan silmään keskustelua aiheesta, mutta vakionopeudensäädin täytyisi saada päivitettyä aktiiviseksi. Tuntuu tuo perinteinen jo hieman kivikautiselta, kun tottunut monissa autoissa automaattisesti säätyvään.
Minkälainen projekti ja onko edes järkevästi mahdollista? Auto tullut 07/2011 ulos, 6WA mittaristolla, jos sillä on väliä.
Thanks
Originally posted by Tehari View PostJotenki ihme ettei adaptiivisessa saa sitä tutkaa pois ja pääsis käyttää normaalia vakkaria, joka esim. toimii paljon paremmin motarilla.BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostVAG konsernin autoissa sitä ei saa pois päältä. Jos on adaptiivinen niin sitten se on. Ja paskalla kelillä ei ole vakkaria ollenkaan. BMW:ssä tuon tosiaan onneksi saa pois halutessaan.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostTuohan on Bemarilla, että paskalla kelillä adaptiivinen on aina poissa pelistä, samoin törmäystunniste tai mikä lie. Juuri silloin niitä tarvitsisi. Onneksi tavallinen vakkari sentään toimii.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
Nyt tulee mahdollisesti tyhmä kysymys mutta mitenkäs minä saan tuon Sport-alusta-asetuksen oletuksellisesti päälle? Nyt joutuu joka käynnistyksen jälkeen laittamaan uudestaan päälle..F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Oookkei...himputti.
Ajattelin että sen jotenkin olisi voinut tallentaa sinne profiiliin ja en vain ollut keksinyt miten.
Varsin typerä juttu kyllä.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Minusta E60 aktiivitutkassa oli vähemmän ongelmia.
Onkohan F sarjalaisista jätetty lämmitys/sulatus pois?
Mutta suurin syy taitaa olla tutkan ympäristön muotoilu. Alhaalla keskellä puskuria syvennykseen asennettuna kerää kaiken paskan tutkan päälle. Ei tarvitse montaa lumihiutaletta niin lakkaa toimimasta.F11 530d xDrive 09/16
Ex E60 530d xDrive A 10/08
Ex E60 520dA 09/08 liisari
Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
Ex Opel Kadett 1.6 -89
Comment
-
Comment