On eri. Ja on eri kumit vielä riippuen onko pelkkä edc vai adaptive drive.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Taas tuli varoitus "kaikki tehot ei käytettävissä". Tais olla jo viides kerta kahden vuoden sisällä. Ista antaa kaksi vikakoodia, 8011B9 Potentiometer of stratification adjuster, front left: short circuit to positive or open circuit ja kilometrin päästä toinen, 244C00 Charging pressure control: Charging pressure too low. Missähän tollainen potentiometri mahtaa olla? Ista ei tunnistanut tekstihaulla. Viittako toinen turboon? Varoituksen tultua se poistuu muutaman kilometrin jälkeen, eikä auton kiihtyvyydessä ole normaalista poikkeavaa käyttäytymistä. Auto 535dx 2015 sedan.
Comment
-
-
Originally posted by Reiska56 View PostTaas tuli varoitus "kaikki tehot ei käytettävissä". Tais olla jo viides kerta kahden vuoden sisällä. Ista antaa kaksi vikakoodia, 8011B9 Potentiometer of stratification adjuster, front left: short circuit to positive or open circuit ja kilometrin päästä toinen, 244C00 Charging pressure control: Charging pressure too low. Missähän tollainen potentiometri mahtaa olla? Ista ei tunnistanut tekstihaulla. Viittako toinen turboon? Varoituksen tultua se poistuu muutaman kilometrin jälkeen, eikä auton kiihtyvyydessä ole normaalista poikkeavaa käyttäytymistä. Auto 535dx 2015 sedan.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Marmori lähestyi EGR-asialla:
” Haluamme nyt kutsua Teidät valtuutettuun BMW Service
toimipisteeseen, jotta voimme asentaa autonne moottorin
ohjainlaitteeseen uuden ohjelmiston, joka pystyy
ennakoimaan ja estämään imusarjan mahdollisen
ylikuumentumisen.”
Autoon EGR jo vaihdettu. Böntti ohjelmoi ruuhka-avustimen jokunen vuosi sitten käyttöön ja päivitti BMW-appsit.
Marmori meinasi, että ainakin ruuhka-avustin katoaa päivityksessä, koska kaikki moduulit päivittyvät samalla.
Päätimme olla päivittämättä. Vaihtoehtoina olisi kai luopua avustimesta tai maksaa Böntin koodaus uusiksi.
Onko muilla tullut vastaan? Olin nähnyt FB:ssa G3X-kampiksesta, mutta näköjään tulee tähänkin sukupolveen.
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostTästä en varma?:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/5901...5-1-l-peraoljyIB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostTuo Castrol Transmax Axle Long Life 75W-90 GL-5 -peräöljy on sopivaa myös.
Comment
-
-
525d 3.0 ruvennut nyt hiljattain tyhjäkäynnillä pitämään jonkin näköistä nakutusta. Hiukan kun kierroksia nostaa niin nakutus häviää. Nakutus mielestäni kuuluu moottorin etuosasta ja on hyvin aaltoilevaa, eli muutamaan sekunttiin ei nakuta jonka jälkeen nakuttaa muutaman sekunnin. Nakutuksen nopeus ~5krt/s.
Internet-tutkimuksella saattaisi olla suutinvaivaa, tsekkasin korjausarvot ja ne oli kaikilla sylintereillä raja-arvojen sisällä (joskin ei se suutinvikaa poissulje?).
Ainut vikakoodi joka on tullut hiljattain on 255B00 EGR: Position control, valve closed too far
Voiko nakutus tulla egr venttiilistä? Kun kerran äänikin kuulostaa kuin tulis moottorin etuosastaf10 525d 2010
Comment
-
-
Comfort access ovenkahvat kiukuttelee. Pitäs vissiin ovipahvi irrottaa ja nyppästä johdot kahvoilta. Miten ne lähtee rikkomatta irti?
Pystyykö Kiinasta tilattavista ca kahvoista siirtää ehjää elektroniikkaa vanhaan kahvaan kun ne Kiinan kahvat on mustia ja valkoisia eikä väri täsmää?F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by mikron View PostComfort access ovenkahvat kiukuttelee. Pitäs vissiin ovipahvi irrottaa ja nyppästä johdot kahvoilta. Miten ne lähtee rikkomatta irti????
EX: 530D F10 LCI -15
EX: 530D E61 LCI -08
EX: 320D E91 -07
Comment
-
-
Originally posted by bmw77 View PostEi tartte ovipaffeja ottaa pois. Kahvan saa irti kun nyppää kumitulpan pois oven "takapäästä" ja reiässä olevaa torx-ruuvia (olikohan TX20) löysäämällä kaffa lähtee irti. Sitten vaan piuha pois...F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostVeikkaisin, että tuo ensimmäinen liittyy ilmastointiin. ISTA luultavasti tarjoaa testipolkua, jossa tuonkin sijainti löytyy. Tuo ahtopaine herja sitten liittynee tuohon ilmoitukseen kaikki tehot ei käytettävissä. Veikataan ongelmaa turbon vnt-säädössä.
Comment
-
-
Originally posted by Reiska56 View PostPotentiometer of stratification adjuster, voisiko olla kysymyksessä rulla (pyörä) kojetaulussa, jolla säädetään lämpöä sinisestä punaiseen?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment