Ei tuu ongelmia jos laittaa vaan letkujen väliin t-haaroilla ennen vesiventtiiliä ilman ykssuuntavenaa ja solenoidia? Aattelin änkeä webaston vasempaan etunurkkaan öljyfiman kaveriks ku ei oo mitään orggiswebaston rojuja nurkis pyörimässä...
Ei tuu ongelmia jos laittaa vaan letkujen väliin t-haaroilla ennen vesiventtiiliä ilman ykssuuntavenaa ja solenoidia? Aattelin änkeä webaston vasempaan etunurkkaan öljyfiman kaveriks ku ei oo mitään orggiswebaston rojuja nurkis pyörimässä...
Hmm? Siis ei sinne mitään haaroja tarvita vaan lämmitin tulee nykyisten letkujen "väliin". Eli ns. inline asennus. Vakionahan siellä on toki sähköohjattu solenoidi ja vaikka mitä kiekuroita mutta vaan sen takia kun sakemanni haluaa ettei kone lämpeä, ainoastaan ohjaamo.
Fiksuin on kyllä asentaa orggispaikkaan, ei nuo asennushilut nyt mahdottomia maksa.
Itse laitoin useampi vuosi takaperin juuri tonne lokarin taakse.
Eli siis vaan kylmästi poikki koneelta vesiventtiileille menevä letku ja webasto väliin? Jos kerta todistetusti toimii niin teen näin koska kaikkein helpoin tapa. Kai se pitää tollanen rauta tilailla ja toivoa et sopii ainaki pienellä muokkauksella myös uuden thermotopin kaveriks.
Eli siis vaan kylmästi poikki koneelta vesiventtiileille menevä letku ja webasto väliin? Jos kerta todistetusti toimii niin teen näin koska kaikkein helpoin tapa. Kai se pitää tollanen rauta tilailla ja toivoa et sopii ainaki pienellä muokkauksella myös uuden thermotopin kaveriks.
Tuo on Thermotop C mallille sopiva, jos meinaat V:tä istuttaa niin ei toki sovi.
Mutta noinhan kaikki jälkiasennus weba/eberi asennukset pääsääntöisesti tehdään. Vesi kiertää weban kautta kokoajan.
[QUOTE=Supa;3390027]Hmm? Siis ei sinne mitään haaroja tarvita vaan lämmitin tulee nykyisten letkujen "väliin". Eli ns. inline asennus. Vakionahan siellä on toki sähköohjattu solenoidi ja vaikka mitä kiekuroita mutta vaan sen takia kun sakemanni haluaa ettei kone lämpeä, ainoastaan ohjaamo.
Toimiikos samalla periaatteella m60b40 koneisessa e32:ssa? Itsekkin pohtinut tuota, että millainen lämmitin talveksi, kun paikallaan on toimiva alkup. webasto, jolla lämpiää vaan tuolta sisältä..
Toimiikos samalla periaatteella m60b40 koneisessa e32:ssa? Itsekkin pohtinut tuota, että millainen lämmitin talveksi, kun paikallaan on toimiva alkup. webasto, jolla lämpiää vaan tuolta sisältä..
No siitä on vain poistettava se venttiili mikä sulkee kierron koneelle.
Sen jälkeen lämmittää konettakin.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Onko kokemusta verraten 730 malliin moottorin ominaisuuksista? Jokseenkin kiinnostaisi kokeilla tuo M52 koneinen E38 koska muutoin koneesta tykkään.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Itellä ei kyllä mitenkään pääse noin alas.. Vakkaripäällä 90/110 kmh maantietä niin aikalailla kasiin menee..alhasin on ollut 7,8l
Kaupungissa varmaan sitä 13-14l
Ja keskikulutus n.11l sataselle aikalailla taajama-alueella !
Aika iso ero verrattuna vanhaan 528:iin.
Itellä ei kyllä mitenkään pääse noin alas.. Vakkaripäällä 90/110 kmh maantietä niin aikalailla kasiin menee..alhasin on ollut 7,8l
Kaupungissa varmaan sitä 13-14l
Ja keskikulutus n.11l sataselle aikalailla taajama-alueella !
Aika iso ero verrattuna vanhaan 528:iin.
Kyllä siinä jotain vikaa on kun olen päässyt samaan talvirajoituksilla M60 koneisellakin :think
Comment