Originally posted by Homer
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Mutta joo, kyllähän ne päivässä sinne rassaa..Kuskinpuoleinen muistaakseni oli huomattavasti apumiehen puolesta helmpompi. Apumiehen puoleista joutuu vähän soveltamaan että tulee ilman enempiä purkaamisia pois paikaltaan, mutta tietyssä kulmassa koneen suuntaisesti tulee kyllä sieltä ilman isompaa väkivaltaa.
Tiivisteet myydään puoli kerrallaan, eli tulppien kolojen tiivisteet kuuluu mukana aina noihin kansien tiivisteisiin, MUTTA ne pienet kumiset prikat jotka ovat pulteissa EIVÄT kuulu mukaan. Ne kannattaa ehdottomasti uusia, muuten jää varmasti jälleen vuotamaan.
Ohjeiden mukaan, myös siihen kannen etuosaan, kannattaa vähän tiivisteliimaa laitella ettei ala koppien liitoksesta vuotamaan, jotkut ohjeet kehoittaa laittamaan myös sinne taakse niihin puoliympyröihin mutta itse en laittanut ja ei kyllä vuoda.
Sellaista, kiristysmomenttia en juuri tähän hätään osaa sanoa noille kopille, jotenkin muistelen että siinä 15-20nm olisi ollut mutta mutta, ja kiristys ristiin, aivan kuten kannessakin.
 Juu noilla tulppien vaihdolla lähinnä tarkoitinkin et muistasin mitä kaikkee tuolta muovien alta löytyy,ku kai siinä vaiheessa vähän enempi näkee mitä kaikkee joutuu purkamaan.
							
						
							
						
 Piritek ei kuitenkaan ilmeisesti myy pelkkiä vilkkuja sinällään, vaan täytyy ottaa jotain kylkeen, niin ajattelin sitten päivittää nuo jo olemassa olevat kirkkaat vilkut hieman paremmin ulkonäköön sopivimmiksi. Nykyään edessä on 
Comment