memebuy23buy

E38 kysymyksiä ja vastauksia Vol. II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zener
    replied
    Saattaa toki tulla lisävoimastaki, mutta 528:lla meno oli kuitenkin etenevää vaikka asc+t puuttu peliin.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Pitänee siis harjotella tuonki käyttö. E39:ssä toimi kyllä paljon hienostuneemmin.
    Niiinkö? Itsellä on vähän toiseen suuntaan tuntemusta.

    Tosin tuo >400nm pyöräyttää tyhjää vähän helpommin kun 523ia hanaa annettaessa

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Pitänee siis harjotella tuonki käyttö. E39:ssä toimi kyllä paljon hienostuneemmin.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Onkos tosiaan näissä alkupään E38:eissa tämä ASC+T näin hanakka ottamaan kiinni? Eteneminen pysähtyy ku seinään jos vähänkää ratas pyörähtää tyhjää. Peilijäällä olevista risteyksistä edes kiinnosta yrittää lähtä tuo päällä.
    Kaippa se aika räväkkä on mutta mielestäni se toimii ihan hyvin liikkeelle lähdössä. Ainakin automaatin kanssa kun ei kaasua syötä kauheasti.

    Oma kyllä on jo 96 versiota en sitten tiedä paljonko eroa m60 koneellisen versiossa on.

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Onkos tosiaan näissä alkupään E38:eissa tämä ASC+T näin hanakka ottamaan kiinni? Eteneminen pysähtyy ku seinään jos vähänkää ratas pyörähtää tyhjää. Peilijäällä olevista risteyksistä edes kiinnosta yrittää lähtä tuo päällä.
    Kyllähän se hanakka on, mutta kevyellä kaasujalalla pääsee huomattavasti mukavammin, kuin raskaalla. Ainakin itse koin liukkaalta lähdöt mukavammaksi luistonesto päällä, niin ei tarttenut nastoja polttaa ekaan risteykseen.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Onkos tosiaan näissä alkupään E38:eissa tämä ASC+T näin hanakka ottamaan kiinni? Eteneminen pysähtyy ku seinään jos vähänkää ratas pyörähtää tyhjää. Peilijäällä olevista risteyksistä edes kiinnosta yrittää lähtä tuo päällä.

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by Tyramies View Post
    kummallista, yleensä tapana tehä silleen että ennenku lähtee duuniin niin laitan auton käyntiin ja meen himaan syömään et se lämpeää, niin tälläkertaa kun tulin niin näytti et kuchwasserts prufen tjsp, mut katoin englanniks sen niin tarkotti et check coolant level eli siis jäähdytysneste?? Tarkistin ja ihan tapissa se on, niinku se koho oikeessa kohassa. Liitin tjsp? Kellään muulla ollu sellasta?
    No joskus oli kovassa pakkasessa nesteet niin kylmät että taso varmaan hiukan liian alhaalla, siitä antoi koodin. Mutta sitten hiukan lohko lämpimänä tason korkeus ihan ok, no mutta onhan tuo aika yleinen anturivian paikkakin.

    Leave a comment:


  • Tyramies
    replied
    kummallista, yleensä tapana tehä silleen että ennenku lähtee duuniin niin laitan auton käyntiin ja meen himaan syömään et se lämpeää, niin tälläkertaa kun tulin niin näytti et kuchwasserts prufen tjsp, mut katoin englanniks sen niin tarkotti et check coolant level eli siis jäähdytysneste?? Tarkistin ja ihan tapissa se on, niinku se koho oikeessa kohassa. Liitin tjsp? Kellään muulla ollu sellasta?

    Leave a comment:


  • _charger-
    replied
    mulla sama juttu, schiedmannilt ostin 39 e anturin, kun ajaa yli 45 km/h niin abs valo syttyy! kele! täytyy vielä koittaa sorvaa ilmaväliä lähemmäks jos auttais...

    Leave a comment:


  • MetalmaN
    replied
    Tilasinpa ebaysta abs anturin taakse noin 20€..
    Kokonaiset 2 kilometriä toimi abs kuistonesto ok, jonka jälkeen vika valot päälle!
    Onko nuo halpis anturit noin huonoja vai sattuiko maanantai kappale?!

    Leave a comment:


  • jakeluvesimies
    replied
    Ei pystynyt koodaamaan jenkkiparkkeja, kun vanha lcm. Onko mikä helpoin tapa kokeilla, kun 1998 e38 alkup-xenoneilla...? Vai jättääkö kokeilematta...

    Leave a comment:


  • 2bar..ahhh
    replied
    Originally posted by Soininen View Post
    Ei tuo abs vika tahdo kadota Kun sytytti ensikertaa valon, lukasin koodit ja anto oikean taka anturin. Vaihdoin, nollasin koodit ja kolme viikkoa toimi. Sen jälkeen syttyi taas, luin koodit ja ilmottaa jälleen oikeaa taka anturaa mutta nyt oli tullut joku singnaali häiriökin :think liekkö tuo boxi sökö? kyseessä siis vm96 740ia eli sillä vanhalla boxilla
    johto poikki liittimeltä.tarvikeanturi tahi poksi.

    Leave a comment:


  • Soininen
    replied
    Ei tuo abs vika tahdo kadota Kun sytytti ensikertaa valon, lukasin koodit ja anto oikean taka anturin. Vaihdoin, nollasin koodit ja kolme viikkoa toimi. Sen jälkeen syttyi taas, luin koodit ja ilmottaa jälleen oikeaa taka anturaa mutta nyt oli tullut joku singnaali häiriökin :think liekkö tuo boxi sökö? kyseessä siis vm96 740ia eli sillä vanhalla boxilla

    Leave a comment:


  • JiPe
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Taitaapi olla vasen abs anturi takana kun tuota hoitaa.
    Kiitoksia. Tulikin käytyä joka nurkka läpi. Melkosesti oli kuraa ja hiekkaa noihin laatikoihin kertyny. Noh joka liitoksen käytin auki ja vähän putsailin, eikä tuo ainakaan 50km testilenkin mukaan enää oireillut.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by JiPe View Post
    Hoplaa, missäs sijaitsee anturi mikä tunnistaa auton nopeuden? Paikotellen hävittää nopeustiedon (muuten mittaristo toimii) ja syttyy abs-valo. Monilla kuulemma selvinny kun on putsannu, mutta sanokaas missä se liitin on, ettei tarvii jokaista liitintä irrottaa.
    Taitaapi olla vasen abs anturi takana kun tuota hoitaa.

    Leave a comment:

Working...
X