memebuy23buy

E38 kysymyksiä ja vastauksia Vol. II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Henrik_P
    replied
    Onko kokemuksia jatekimportista. Ei ole magnaflowin katit kalliita. Pitäs hommata uudet.


    jatekimport.fi/viritysosat-3/pakojarjestelma-pakoputkisto.html

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by Uddiz83 View Post
    elikkäs olis tuossa hommattua gilan 50% erittäin haaleaa tummennuskalvoa jokaiseen lasiin paitsi tuulilasiin ja nyt vkl pitäis alkaa asentelemaan paikoillee niin olis toi rekisteröinti katsastus tuossa 17päivä niin kannattaako ennen katsastusta laittaa etulaseihin kalvoja jos saa ilman ilma kuplia yms:think
    Tuota Gilan kalvoa ei sitten saa muotoiltua joten taaimmainen takalasi joutuu tekemään sellaisista suikaleista = täyttä paskaa ja ruman näköistä.
    Muissa ikkunoissa vielä saa menemään tuollakin.

    Leave a comment:


  • Ferdinand
    replied
    Polttoainelinjanvetoa

    Sanotaanpa näin, että jos joku haluaisi vetää seiskan polttoainetankista Uuden polttoainelinjan suodattimelle saakka niin mistä hänen kannattais se ottaa?

    Tarkoituksena ohittaa polttoaineentulolinja, siirtopumppu asennettu jo moottoritilaan. Kelpaisiko tarpeeksi paksu halkaisijaltaan oleva esim. yleismallinen lisälämmittimen imuputki tankkiluukun läpi. Ja kumpaan tankkiin?

    Auto -96 TDSA

    Leave a comment:


  • Uddiz83
    replied
    Originally posted by 2bar..ahhh View Post
    no ei kannata!!:think:think
    Joo niin vähän ajattelinkin että ne saattaa olla vähän tarkempia niis kuin yleensä mut ihan huvikseen laittelin tuon kysymyksen ja kiitoksia vastauksesta

    Leave a comment:


  • 2bar..ahhh
    replied
    Originally posted by Uddiz83 View Post
    elikkäs olis tuossa hommattua gilan 50% erittäin haaleaa tummennuskalvoa jokaiseen lasiin paitsi tuulilasiin ja nyt vkl pitäis alkaa asentelemaan paikoillee niin olis toi rekisteröinti katsastus tuossa 17päivä niin kannattaako ennen katsastusta laittaa etulaseihin kalvoja jos saa ilman ilma kuplia yms:think
    no ei kannata!!:think:think

    Leave a comment:


  • Uddiz83
    replied
    elikkäs olis tuossa hommattua gilan 50% erittäin haaleaa tummennuskalvoa jokaiseen lasiin paitsi tuulilasiin ja nyt vkl pitäis alkaa asentelemaan paikoillee niin olis toi rekisteröinti katsastus tuossa 17päivä niin kannattaako ennen katsastusta laittaa etulaseihin kalvoja jos saa ilman ilma kuplia yms:think

    Leave a comment:


  • thuttu77
    replied
    Originally posted by 2bar..ahhh View Post
    jostulpat ei ui öljyssä niin tyhjäkäynnillä livedataa seuraat ja liikuttelet johtoja aina yhteen suuntaan et kerkee inpa reakoida muutokseen. Pariin olen joutunut suuttimien päällä olevien koteloiden sisällä olevat bmw:n hupppuliitoksia tinaamaan uudestaan kun hapettunut ja siellä ei kunnon kosketusta ja data ollut saman kaltaista mistä kerroit.
    ok hyvä tietää tämä pitää kanssa tutkia ehkä tuolla katiskalla on sit vielä toivoa kiitoksia neuvoista.

    Leave a comment:


  • 2bar..ahhh
    replied
    Originally posted by thuttu77 View Post
    Täytyy nuo käydä läpi huomenna heti "aamusta" voihan se toki kattikin olla ei varmaksi pysty sanomaan mutta ei montaa vuotta vanha ole.
    Katti on hieman hankala tähän hätään testata kun ei pääse nosturille :-/
    jostulpat ei ui öljyssä niin tyhjäkäynnillä livedataa seuraat ja liikuttelet johtoja aina yhteen suuntaan et kerkee inpa reakoida muutokseen. Pariin olen joutunut suuttimien päällä olevien koteloiden sisällä olevat bmw:n hupppuliitoksia tinaamaan uudestaan kun hapettunut ja siellä ei kunnon kosketusta ja data ollut saman kaltaista mistä kerroit.

    Leave a comment:


  • thuttu77
    replied
    Originally posted by 2bar..ahhh View Post
    jossain muualla eppäilisin kuin ajotksessa vikaa... tulupat,puolat,liittimet noista aloittaisin. jos katti pois sulettu.
    Täytyy nuo käydä läpi huomenna heti "aamusta" voihan se toki kattikin olla ei varmaksi pysty sanomaan mutta ei montaa vuotta vanha ole.
    Katti on hieman hankala tähän hätään testata kun ei pääse nosturille :-/

    Leave a comment:


  • 2bar..ahhh
    replied
    Originally posted by thuttu77 View Post
    Katin tukossa oloa en oikein usko kun on vaihdettu jokin aika sitten.
    Tosin tuosta on kannet käytetty irti reilu vuosi sitten niin melkein epäilisin itse
    että voisi olla ajoitus pielessä toisella puolella tosin en sitten tiedä paljon vaikuttaa tuohon arvoon.

    kansien avauksen yhteydessä siihen on ainakin kuittejen mukaan vaihdeltu
    kaikki tiivisteet tosin en olisi yllättynyt jos nekin olisi ryssitty niinkuin käytännössä kaikki kyseisen firman tekemät huollot joita tohon on tehty

    varsinainen pommi yksilö vissiin tuli ostettua vaikka piti olla niin hyvin pidetty / huollettu.

    niin ja tuohan ei varsinaisesti tunnu mitenkään nuhaselta kierroksilla.
    jossain muualla eppäilisin kuin ajotksessa vikaa... tulupat,puolat,liittimet noista aloittaisin. jos katti pois sulettu.

    Leave a comment:


  • thuttu77
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Katti tukossa siltä puolen? Koputelleppa koliseeko.
    Tai sitten tulpat ui öljyssä?
    Katin tukossa oloa en oikein usko kun on vaihdettu jokin aika sitten.
    Tosin tuosta on kannet käytetty irti reilu vuosi sitten niin melkein epäilisin itse
    että voisi olla ajoitus pielessä toisella puolella tosin en sitten tiedä paljon vaikuttaa tuohon arvoon.

    kansien avauksen yhteydessä siihen on ainakin kuittejen mukaan vaihdeltu
    kaikki tiivisteet tosin en olisi yllättynyt jos nekin olisi ryssitty niinkuin käytännössä kaikki kyseisen firman tekemät huollot joita tohon on tehty

    varsinainen pommi yksilö vissiin tuli ostettua vaikka piti olla niin hyvin pidetty / huollettu.

    niin ja tuohan ei varsinaisesti tunnu mitenkään nuhaselta kierroksilla.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Katti tukossa siltä puolen? Koputelleppa koliseeko.
    Tai sitten tulpat ui öljyssä?

    Leave a comment:


  • thuttu77
    replied
    taas olisi seiskassa ongelmaa vikana on että tyhjäkäynti on epätasainen ja jostain kumman syystä inpalla katsoessa Smoothness/rough arvot ovat sylintereillä 1-4 ok ja 5-6 todella korkeita sekä ilmämäärä menee yli inpan raja
    arvojen 44kg kylmänä ja about 22kg lämpimänä ilmeisesti tuossa ei ole kysymyksessä kuitenkaan imuvuoto koska toinen ryhmä toimii ok.

    vikakoodeista läytyi joku 112 phase sensor jonka perässä OBD2 ERROR!!
    mutta ei viittausta kummalta puolelta onko hajua mikä tuo on?

    lisäksi löytyi 62 Misfire recognition sum defect OBDII Error !!
    mutta en löytänyt viitettä mistä sylinteristä noita on tullut.

    moottorina toimii M62B35

    vinkkejä otetaan vastaan mitähän vaikuttaa jos toisella puolella
    on jako pykälän pielessä tiedän että tuohon on jotain kansihommia tehty?

    jotenkin vaan vaikea uskoa että puolat olisivat toiselta puolelta kaikki huonoja
    täytyy viikonloppuna katsoa puristuspaineet ja toivoa että niissä ei ole mitään.

    onkohan noista millään testisoftalla mahdollista nähdä nokkien asentoa?

    Leave a comment:


  • 2bar..ahhh
    replied
    Originally posted by Uddiz83 View Post
    Eihän siihen liitykkään millään lailla paitsi se että menee sinne auton alle makailee niin olis voinu samal katsoo et mikä siel on öljyn tilanne
    jos meinnaat maa jalasta tarkastella öljyi niin auto kuiteski pitää saaha vaateriin ja tosiaan "normlämpoiset" öljyt. kannataa lukee siitä enemmän öljyvaihto topikissa.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Uddiz83 View Post
    Eihän siihen liitykkään millään lailla paitsi se että menee sinne auton alle makailee niin olis voinu samal katsoo et mikä siel on öljyn tilanne
    Niin no jos tykkää makailla, suosin nosturia mieluummin

    Leave a comment:

Working...
X