Tarkemmin tuota vaijeria tutkittua kyllähän niitten noin kuuluukin liikkua.
Oli ilmeisesti vaan liian löysällä tuo vakkarin vaijeri!
Puhaltimenkin sain kuntoon!! korjautui tuolla "etu vastuksen" vaihdolla!
Tuolta tilasin ei pahan hintanen saa nähdä sitten kuinka kestävä on..
Niin ja kulutuksista oli puhetta matka-ajossa näytti 8.8l ja kaupunki pyörityksessä
12-14l. Lukemat ajotietokoneelta ja aika lähelle oikein näyttänee mitä itse laskeskellut..Kone oli m60b40.
E38 kysymyksiä ja vastauksia Vol. II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Samoja lukemia, ainakin obc:n mukaan. 9,3l-10,5l maantiellä... keskikulutus näyttää 12,5l.
Leave a comment:
-
740iA M62B44 kulutus:
Maantie: 9-11 l/100 km
Kaupunki: 12-16 l/100 km
Noihin lukemiin pääsee helposti, jos auto on kunnossa, eikä omaa mahdottoman raskasta kaasujalkaa.
Leave a comment:
-
Ei varmaan kuulu olla tuollatavalla.Originally posted by MetalmaN View PostMelkein oli tilanne päällä tänään ajellessa, kun täys kaasu kiihdytyksen jälkeen kaasua nostaessani vauhti jatkoikin kasvamistaan..
Väkisten jarruttaen auto linja-auto pysäkille ja konepellin alle ihmetteleen!
http://s1339.photobucket.com/user/metalman791/media/2013-03-20145817_zps50dfacae.jpg.html?sort=3&o=0Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Ei varmaan kuulu tuolla tavalla irrota tuon vakkarin vaijerin!!?
Käsin vetämällä tulee ulos ja pahimmassa tapauksessa kiilautuu kuvan osoittamalla tavalla!!
Onneksi oli nuo alkup.työkalut tallella niin sai tuon kopan tien varressa irti..
Jotain positiivista meni katastuksesta kerralla läpi
Tosin en näe kuvasta juuri mitään kun on niin kauhean pieni.
Leave a comment:
-
Melkein oli tilanne päällä tänään ajellessa, kun täys kaasu kiihdytyksen jälkeen kaasua nostaessani vauhti jatkoikin kasvamistaan..
Väkisten jarruttaen auto linja-auto pysäkille ja konepellin alle ihmetteleen!
http://s1339.photobucket.com/user/metalman791/media/2013-03-20145817_zps50dfacae.jpg.html?sort=3&o=0Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Ei varmaan kuulu tuolla tavalla irrota tuon vakkarin vaijerin!!?
Käsin vetämällä tulee ulos ja pahimmassa tapauksessa kiilautuu kuvan osoittamalla tavalla!!
Onneksi oli nuo alkup.työkalut tallella niin sai tuon kopan tien varressa irti..
Jotain positiivista meni katastuksesta kerralla läpi
Leave a comment:
-
Millä/miten olette laittaneet "Alpinan" lipan kiinni, mallia lasikuitu?
750iA Kulutus 3500km, keskinopeudella 51km/h 12,7l/100km! Kylmäkäynnistyksiä nolla ja ajoa vain kuivassa pakkaskelissä!
Leave a comment:
-
Omat kokemukset 1995 740i Automaatti.
Kesä: n. 13,2l / 100km
Talvi: n. 14,6l / 100km
Kaupunkipainoitteista ajoa.
Leave a comment:
-
1995 740 ja 750 fakta kokemukset ajotietokoneen mukaan: 750 keski: 16,4 l/100km, 740 keski: 13,8 l/100km
Leave a comment:
-
kysytty monta kertaa mutta vielä kerran: 750 ja 740 kulutuksia, faktoja kiitos
Leave a comment:
-
Yleensä on vielä vääränkätisellä kierteellä (audin v6 tdi:ssä ei ole)... ja saattaa joutua lyömään monestiOriginally posted by kaol View PostFlashback: Se on kiintolenkki tai vaihtoehtoisesti kiintoavain.
Lenkkiavainta ei saa viskon mutterin ympärille, jos se on vesipumpussa kiinni.
Leave a comment:
-
Originally posted by Muurahainen View PostEi tarvita mitään erikoista.
Viskon pultti on aika iso ja vääräkätisellä kierteellä mutta mitään yhtään ihmeellistä tuossa ei ole.Flashback: Se on kiintolenkki tai vaihtoehtoisesti kiintoavain.Originally posted by Ramzez View PostJa aukeaa isolla lenkkiavaimella, jonka päähän tekee yhden napakan iskun lekalla. Ei välttämättä tarvita erikoistyökalua.
Lenkkiavainta ei saa viskon mutterin ympärille, jos se on vesipumpussa kiinni.
Leave a comment:
-
ja velipoika pitään avaimesta kiinni ette särre mitään jos sattu lentään siitä se avain!! ja sehän on sit velipojan vika jos se lähtee käsistäOriginally posted by Ramzez View PostJa aukeaa isolla lenkkiavaimella, jonka päähän tekee yhden napakan iskun lekalla. Ei välttämättä tarvita erikoistyökalua.
Leave a comment:
-
No olipas tuo vaijeri aika löysällä. Kirin tuossa samalla ku vaihtoin tehostajan säiliön letkuihin klemmarit. Pitääpä käydä kohta kokeilemassa muuttuko.Originally posted by kaol View PostKannattaa tarkistaa, ettei ASC:n vaijerissa ole kovin paljoa löysää. Ainakin mun E39:ssä ASC:n käytös pehmeni, kun säädin vaijerista väljät pois.
EDIT: yhtä surkeasti toimii. Reilummin jos antaa kaasua liukkaalla niin auto pysähtyy paikalleen vaan sutimaan. Surkea vehje... Ajelemman asc pois päältä näillä liukkailla.Last edited by zener; 19-03-2013, 13:17.
Leave a comment:
-
Kyllä pitää paikkaansa, toissa viikolla viimeksi avasin noinOriginally posted by Ramzez View PostJa aukeaa isolla lenkkiavaimella, jonka päähän tekee yhden napakan iskun lekalla. Ei välttämättä tarvita erikoistyökalua.
Leave a comment:
Leave a comment: