E38 kysymyksiä ja vastauksia Vol. II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MetalmaN
    replied
    Tarkemmin tuota vaijeria tutkittua kyllähän niitten noin kuuluukin liikkua.
    Oli ilmeisesti vaan liian löysällä tuo vakkarin vaijeri!

    Puhaltimenkin sain kuntoon!! korjautui tuolla "etu vastuksen" vaihdolla!


    Tuolta tilasin ei pahan hintanen saa nähdä sitten kuinka kestävä on..

    Niin ja kulutuksista oli puhetta matka-ajossa näytti 8.8l ja kaupunki pyörityksessä
    12-14l. Lukemat ajotietokoneelta ja aika lähelle oikein näyttänee mitä itse laskeskellut..Kone oli m60b40.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Samoja lukemia, ainakin obc:n mukaan. 9,3l-10,5l maantiellä... keskikulutus näyttää 12,5l.

    Leave a comment:


  • Ramzez
    replied
    740iA M62B44 kulutus:

    Maantie: 9-11 l/100 km
    Kaupunki: 12-16 l/100 km


    Noihin lukemiin pääsee helposti, jos auto on kunnossa, eikä omaa mahdottoman raskasta kaasujalkaa.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by MetalmaN View Post
    Melkein oli tilanne päällä tänään ajellessa, kun täys kaasu kiihdytyksen jälkeen kaasua nostaessani vauhti jatkoikin kasvamistaan..

    Väkisten jarruttaen auto linja-auto pysäkille ja konepellin alle ihmetteleen!

    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!


    Ei varmaan kuulu tuolla tavalla irrota tuon vakkarin vaijerin!!?
    Käsin vetämällä tulee ulos ja pahimmassa tapauksessa kiilautuu kuvan osoittamalla tavalla!!

    Onneksi oli nuo alkup.työkalut tallella niin sai tuon kopan tien varressa irti..

    Jotain positiivista meni katastuksesta kerralla läpi
    Ei varmaan kuulu olla tuollatavalla.
    Tosin en näe kuvasta juuri mitään kun on niin kauhean pieni.

    Leave a comment:


  • MetalmaN
    replied
    Melkein oli tilanne päällä tänään ajellessa, kun täys kaasu kiihdytyksen jälkeen kaasua nostaessani vauhti jatkoikin kasvamistaan..

    Väkisten jarruttaen auto linja-auto pysäkille ja konepellin alle ihmetteleen!

    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!


    Ei varmaan kuulu tuolla tavalla irrota tuon vakkarin vaijerin!!?
    Käsin vetämällä tulee ulos ja pahimmassa tapauksessa kiilautuu kuvan osoittamalla tavalla!!

    Onneksi oli nuo alkup.työkalut tallella niin sai tuon kopan tien varressa irti..

    Jotain positiivista meni katastuksesta kerralla läpi

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Millä/miten olette laittaneet "Alpinan" lipan kiinni, mallia lasikuitu?

    750iA Kulutus 3500km, keskinopeudella 51km/h 12,7l/100km! Kylmäkäynnistyksiä nolla ja ajoa vain kuivassa pakkaskelissä!

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Omat kokemukset 1995 740i Automaatti.

    Kesä: n. 13,2l / 100km
    Talvi: n. 14,6l / 100km

    Kaupunkipainoitteista ajoa.

    Leave a comment:


  • _charger-
    replied
    1995 740 ja 750 fakta kokemukset ajotietokoneen mukaan: 750 keski: 16,4 l/100km, 740 keski: 13,8 l/100km

    Leave a comment:


  • Tyramies
    replied
    kysytty monta kertaa mutta vielä kerran: 750 ja 740 kulutuksia, faktoja kiitos

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by |parsakaali| View Post
    Yleensä on vielä kierre väärinpäin... ja saattaa joutua lyömään monesti
    Kaikista nätein on irrottaa sen pitotyökalun kans, ei tarvi monesti hakata. Ebayssä moinen maksaa n. 20e kotiovelle.

    Leave a comment:


  • |parsakaali|
    replied
    Originally posted by kaol View Post
    Flashback: Se on kiintolenkki tai vaihtoehtoisesti kiintoavain. Lenkkiavainta ei saa viskon mutterin ympärille, jos se on vesipumpussa kiinni.
    Yleensä on vielä vääränkätisellä kierteellä (audin v6 tdi:ssä ei ole)... ja saattaa joutua lyömään monesti

    Leave a comment:


  • kaol
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Ei tarvita mitään erikoista.
    Viskon pultti on aika iso ja vääräkätisellä kierteellä mutta mitään yhtään ihmeellistä tuossa ei ole.
    Originally posted by Ramzez View Post
    Ja aukeaa isolla lenkkiavaimella, jonka päähän tekee yhden napakan iskun lekalla. Ei välttämättä tarvita erikoistyökalua.
    Flashback: Se on kiintolenkki tai vaihtoehtoisesti kiintoavain. Lenkkiavainta ei saa viskon mutterin ympärille, jos se on vesipumpussa kiinni.

    Leave a comment:


  • 2bar..ahhh
    replied
    Originally posted by Ramzez View Post
    Ja aukeaa isolla lenkkiavaimella, jonka päähän tekee yhden napakan iskun lekalla. Ei välttämättä tarvita erikoistyökalua.
    ja velipoika pitään avaimesta kiinni ette särre mitään jos sattu lentään siitä se avain!! ja sehän on sit velipojan vika jos se lähtee käsistä

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by kaol View Post
    Kannattaa tarkistaa, ettei ASC:n vaijerissa ole kovin paljoa löysää. Ainakin mun E39:ssä ASC:n käytös pehmeni, kun säädin vaijerista väljät pois.
    No olipas tuo vaijeri aika löysällä. Kirin tuossa samalla ku vaihtoin tehostajan säiliön letkuihin klemmarit. Pitääpä käydä kohta kokeilemassa muuttuko.

    EDIT: yhtä surkeasti toimii. Reilummin jos antaa kaasua liukkaalla niin auto pysähtyy paikalleen vaan sutimaan. Surkea vehje... Ajelemman asc pois päältä näillä liukkailla.
    Last edited by zener; 19-03-2013, 13:17.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Ramzez View Post
    Ja aukeaa isolla lenkkiavaimella, jonka päähän tekee yhden napakan iskun lekalla. Ei välttämättä tarvita erikoistyökalua.
    Kyllä pitää paikkaansa, toissa viikolla viimeksi avasin noin

    Leave a comment:

Working...
X