kyllä tuosta on olemassa tuollainen mukavuusversiokin, siinä on putket erilaiset mahdollistaen vesikierron vain webaston ja lämppärinkennon välillä vesiventtiilien ollessa asennossa x
kyllä tuosta on olemassa tuollainen mukavuusversiokin, siinä on putket erilaiset mahdollistaen vesikierron vain webaston ja lämppärinkennon välillä vesiventtiilien ollessa asennossa x
webaston käynnistys aktivoi myös ilmastoinnin paneelin -> vesiventtiilien ohjaus käytössä :think (mutu)
mul tos (oma asennus) niin paneli aukee mut kone kuiteskin myös lämpenee... paneliin syöttövirta määrää et avaakose noit ventiileitä vai ei... ventiilit maattoja eli poksi ohjaa niitä. mutu mut mul ainakin pelaa noin mul aei ole tota alkuperis härdellii mut kuiteskin vesi ja sähkö kytketty niin kuin alkuperiänen. paitsi et joutuu näppäileen ajan erikseen ja sit kännylla oikeesen aikaan aamulla eberipäälle.. jos ei ajastettu restiä niin silloin ei puhaltimet lähe päälle. vaan kone ainostaan lämpenee. six näin ettei tartte lämpimään autoon antaa lisävirtaa
en ole huomannut mitään erikoista vikaa mutta kait tuo sulake ois vaihdettava.
No sitten. Joku vois kertoa mistä kautta sisätilanlämppärin pistokkeelle piuha helpoin vetää konehuoneesta. M60 koneinen kyseessä jos sillä merkitystä tilojen puolesta.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
en ole huomannut mitään erikoista vikaa mutta kait tuo sulake ois vaihdettava.
No sitten. Joku vois kertoa mistä kautta sisätilanlämppärin pistokkeelle piuha helpoin vetää konehuoneesta. M60 koneinen kyseessä jos sillä merkitystä tilojen puolesta.
Siitä repsikan puolella olevasta boksista missä niitä sulakkeita yms. on. Sieltä menee valmis läpivienti sisälle,eikä tarvi muuta kun kaivertaa siihen boksin kylkeen reikää ja laittaa läpivientikumi siihen.
Siitä repsikan puolella olevasta boksista missä niitä sulakkeita yms. on. Sieltä menee valmis läpivienti sisälle,eikä tarvi muuta kun kaivertaa siihen boksin kylkeen reikää ja laittaa läpivientikumi siihen.
Näin ajattelinkin. Joutuu vissiin johtohärdellit yms. nostamaan siitä pois edestä?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Näin ajattelinkin. Joutuu vissiin johtohärdellit yms. nostamaan siitä pois edestä?
En nyt enää tarkemmin muista mitä siinä piti tehdä, kun siitä on jo hetken aikaa kun ittelleni se tehtiin. Mut kyllä siinä vähän jotain joutu irrotteleen sieltä boksista. Ei kumminkaan paha homma.
mul tos (oma asennus) niin paneli aukee mut kone kuiteskin myös lämpenee... paneliin syöttövirta määrää et avaakose noit ventiileitä vai ei... ventiilit maattoja eli poksi ohjaa niitä. mutu mut mul ainakin pelaa noin mul aei ole tota alkuperis härdellii mut kuiteskin vesi ja sähkö kytketty niin kuin alkuperiänen. paitsi et joutuu näppäileen ajan erikseen ja sit kännylla oikeesen aikaan aamulla eberipäälle.. jos ei ajastettu restiä niin silloin ei puhaltimet lähe päälle. vaan kone ainostaan lämpenee. six näin ettei tartte lämpimään autoon antaa lisävirtaa
Alkuperäisessä letkutuksessa on venttiili mikä ohittaa moottorin kierron.
En siis tarkoita normi vesiventtiileitä. Juurikin kyseinen kannattaa ohittaa ncs:llä tai kaippa se onnistuisi vastuksellakin.
Webasto ei lähde päälle ollenkaan jos tuon venttiilin johto ei ole kiinni.
Noin vanhassa ei auton diagnostiikan kautta pääse webastoon käsiksi, vasta 99->
Ja tuota vanhaa thermotop S:ää ei kannata kauheesti korjailla, tokihan siihenkin pääsee webaston thermotestillä kiinni mutta omien kokemuksien perusteella se on silti perseestä
Comment