
E38 kysymyksiä ja vastauksia Vol. II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko muilla ollut tuon kattoverhoilun kanssa ongelmia. Alkaa irrota jo niin vittumaisesti liimauksestaan että jotain olisi tehtävä. Oletteko liimanneet/liimauttaneet sen vaiko hommanneet vaan ehjän?
-
-
Originally posted by thuttu77 View Postosaakos kukaan sanoa että mitä M62 imusarjan takakannen alareunassa on tai kuuluisi olla kun tuntuu että kone imee ilmaa sieltä takakannen alateunasta ja tuntuu pyöreältä reijältä imun tuntee kyllä ihan sorminkin sieltä?
Etsi googella kuva niin siitä varmaan näet paremmin mitä sieltä voisi puuttua.
Leave a comment:
-
-
osaakos kukaan sanoa että mitä M62 imusarjan takakannen alareunassa on tai kuuluisi olla kun tuntuu että kone imee ilmaa sieltä takakannen alateunasta ja tuntuu pyöreältä reijältä imun tuntee kyllä ihan sorminkin sieltä?
Leave a comment:
-
-
Tietääkö kukaan mikä vois aiheuttaa tällaista.Kone m62b44tu tyhjäkäynti on tasaista,mutta heti kun painaa vähän kaasua ja pitää polkimen samassa asennossa niin kierrokset seilaa 500-1000 välillä.Ja kun antaa paikallaan vähän kierroksia,niin kone rupee täriseen kun keventää kaasua.Vikakoodia antaa vain 140 activation map cooling josta sen ei pitäisi johtua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Uddiz83 View PostElikkäs kysytäänpäs täällä semmoinen kysymys ku mulla on toi m60b40 moottori tuossa seiskalaisessa ja eihän se mennyt päästöistä läpi ja nyt jokin aika sitten kävi biiliapu lukemassa vikakoodit autosta johon tuli vastaukseksi ilmamäärämittari ja kaasuläpän potentiometri = tunnistin niin kun nollattiin ne niin käynnistettiin moottori että näkee että kumpi vikakoodi syttyy ekana mutta moottorist hirtti kaasu ihan kokonaan niin johtuuko kaasun hirttäminen noista?:think
Leave a comment:
-
-
Elikkäs kysytäänpäs täällä semmoinen kysymys ku mulla on toi m60b40 moottori tuossa seiskalaisessa ja eihän se mennyt päästöistä läpi ja nyt jokin aika sitten kävi biiliapu lukemassa vikakoodit autosta johon tuli vastaukseksi ilmamäärämittari ja kaasuläpän potentiometri = tunnistin niin kun nollattiin ne niin käynnistettiin moottori että näkee että kumpi vikakoodi syttyy ekana mutta moottorist hirtti kaasu ihan kokonaan niin johtuuko kaasun hirttäminen noista?:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by sukeltaja-ankka View PostHassu juttu, kun kyykähti yht'äkkiä varmaan jokin diagnostiikkapistokkeen virrantulo tms. Eli ei vain anna lukea autosta vikakoodeja, tunnistaa VINin avulla auton, mutta esim.kilometrit, integraatiotaso yms ei näy. Sitten, kun laittaa lukemaan koodeja, niin ei tunnista/lue yhtäkään yksikköä.
Katselin sulakkeet läpi, yksi oli palanut, muttei vaihdolla ollut vaikutusta asiaan. Kellään tietoa esim. jonkin sortin sähkökaavioista tai yleisimmistä vioista, että mikä on, kun ei pääse autoon sisään. Airbag-valo palaa ja pitäisi nollata, niin ikäväähän tuo on. Pitäisi katsastaakin.
Leave a comment:
-
-
Kysytääs nyt vaikka täältä josko apua löytyisi..
Puhelin on siis täysin mykkä, sulakkeet ok, piuhat ok, liittimet ok, mistäs sitten lähdetään jatkamaan? TV:n av kanavalle laitettaessa näytössä lukee teksti MUTE, enkä moista saa mitenkään pois päältä, on siis puhelimesta laitettava?
Tarkoituksena kuunnella ipodin kautta musiikkia..
Auto vm-96 735
Leave a comment:
-
-
Ennen kuin mitään korimoduuleja aletaan vaihtamaan, niin pyydä jotakuta kaveria tsekkaamaan hänen omalla todistetusti toimivalla inpalla autosi vikakoodit. Jos sittenkään ei vikakoodeja pysty lukemaan, saattaa oikeasti jossakin olla vikaa. Nuo moduulit maksavat kuitenkin vähintään useita kymppejä ja vaativat kooodauksen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by sukeltaja-ankka View PostLukijan pitäisi olla kunnossa, pitää katsoa tuo.
Täytyy sitten tutkia tuota korimoduulia myös, jos siellä olisi jotain häikkää. Kenelläkään mitään hajua paljon maksavat?
En tiedä kuinka tarkkaa että luovuttaja-autossa samat numerot kuin omassa autossa, siis korimoduulin numerot, itse löysin sattumalta samoilla numeroilla olevan purkin ja hintaa taisi olla huimat 20e. Välillä saattaa onnistaa.
Täytyy sitten koodata autoon sopivaksi, muuten jää mittaristoon rukkauspallukka ja että toimisi kaikki varusteet jne...
Leave a comment:
-
-
Lukijan pitäisi olla kunnossa, pitää katsoa tuo.
Täytyy sitten tutkia tuota korimoduulia myös, jos siellä olisi jotain häikkää. Kenelläkään mitään hajua paljon maksavat?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |foder| View PostEttei vaan olisi mennyt korimoduulissa bitti poikittain tai sitten korimoduuli särki.
Omassa aikoinaan oli korimoduuli viallinen. Sitä ei huomannut oikeastaan mistään muusta kuin että ei päässyt eri purkkeihin käsiksi.
Leave a comment:
-
Leave a comment: