Originally posted by zener
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mikron View PostMites tollanen johtosarjavika ilmenee? Välillä toimii ja välillä ei?
Comment
-
-
Originally posted by mikron View PostMites tollanen johtosarjavika ilmenee? Välillä toimii ja välillä ei?
Originally posted by peto2 View PostOta yksi ehjä irti ja koita sitä niiden tilalle jotka ovat mykkiä, tsekkaat samalla että liittimet on pohjassa eikä kauheesti hapantuneet. Silikonispraytä olis hyvä olla hommassa.. ei tahdo saada kuivana painettua liittimiä pohjaan asti. :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostTällä testillä selviää johtosarjavikakinTäytyy kerätä motivaatiota ja tarttua härkää sarvista. Tällä netissä roikkumiseen käytetyllä ajalla olis jo käyny kokeilemassa onko vika antureissa vai johdoissa...
F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Jaaha.. Taitaa olla 38:n virtalukko sökö.. Kun vetää avaimen pois ja työntää takaisin niin avain pyörii vastapäivään vaikka loputtomasti, kun käyttää radio-asennossa niin ei pyöri ylimääräsiä. Lukko on koko omistusaikani takerrellut hieman.
Mikäs siellä on hajalla?
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostEpävarma mutu, mutta jos yli +5°C niin ei mene weba päälle. Tai sitten, jos akku on ehtoopuolella ja jännite laskee liian alas, ei mene päälle.
Eikö löydy kakea siihen, sen kanssa on helppo pelata?
Akun oon vaihtanut syksyllä.
Paljonkohan tuommonen tarvii jännitettä toimiakseen vois huomenna mitata akun lepojännitteen.
Onko näihin saanut uutena kaukosäätimen?
Mulla ei ainakaan sellasta ole, onkohan mahdollista ostaa jälkikäteen?Jos olet ymmärtänyt kaiken, olet varmasti käsittäny väärin!
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostTehtiinkö webaston "huollossa" kortille mitään? :think
Korttihuoltoon lähetin ja samalla koko weba avattiin/tarkastettiin.
Vesipumppu oli myös sökönä ja tuli uusi.
Sitä ajettiin huolossa testipenkissä ja kaikki pitäis toimia.
Voiko webastosta jäädä jotain vikakoodeja jotka häiritsis toimintaa?Jos olet ymmärtänyt kaiken, olet varmasti käsittäny väärin!
Comment
-
-
Originally posted by Rantakirppu View PostJuu, tehtiin.
Korttihuoltoon lähetin ja samalla koko weba avattiin/tarkastettiin.
Vesipumppu oli myös sökönä ja tuli uusi.
Sitä ajettiin huolossa testipenkissä ja kaikki pitäis toimia.
Voiko webastosta jäädä jotain vikakoodeja jotka häiritsis toimintaa?
Toki vikakoodit kannattaa nollata, jos siellä sellaisia on.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostVoi hyvinkin olla jumitilassa, eikä anna käyttää. Auto käyntiin, sulake irti, odota jonkun aikaa ja laita sulake takaisin kiinni. Tuolla tavalla ainakin E39:n webaston on saanut elvytettyä, jos on ollut pois pelistä.
Toki vikakoodit kannattaa nollata, jos siellä sellaisia on.
Itsellä eikä kavereilla ole laitteita jolla pääsis mun autoon, et joutuu sit viime kädessä käydä merkkihuollossa katsomassa vikakoodit, jos ei muuten herää.Jos olet ymmärtänyt kaiken, olet varmasti käsittäny väärin!
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostVoi hyvinkin olla jumitilassa, eikä anna käyttää. Auto käyntiin, sulake irti, odota jonkun aikaa ja laita sulake takaisin kiinni. Tuolla tavalla ainakin E39:n webaston on saanut elvytettyä, jos on ollut pois pelistä.
Toki vikakoodit kannattaa nollata, jos siellä sellaisia on.
Akku pitäis kyllä olla hyvä, mut pitää koittaa huomenna mitata se.Jos olet ymmärtänyt kaiken, olet varmasti käsittäny väärin!
Comment
-
-
Mites tuo E38 rengaspaineen valvonta, onko se vuosimallista riippumatta toteutettu venttiileissä olevilla antureilla? Kun minusta tuossa omassa vaikuttaisi olevan ihan normaalit venttiilit, ja järjestelmä kuitenkin toimii. Ainakin pari kertaa ilmoittanut "tire defect" ja samassa renkaassa paineet olleet vähentyneet kummallakin kertaa.
edit: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/179456 Tuon perusteella tuossa voisi olla se abs antureista mittaava järjestelmä?Last edited by Tomba87; 26-03-2014, 00:35.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Rantakirppu View PostKiitoksia, sulakkeen pois otto auttoi, nyt se jo heräsi, mut sammui hetken päästä.
Akku pitäis kyllä olla hyvä, mut pitää koittaa huomenna mitata se.
Siis: todettiinko huollossa paloilmapuhaltimen pyörivän kevyesti?Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Comment