E65
Onko vinkkejä miten pelaa tuo E66 LCi AUX-toiminto soittimessa? Tai ainakin aux kaapeli tulee siihen keskikonsoliin jostain radion takaa, mutta kun lyö iPhone 11 kiinni, niin ei mitään kuulu mistään. Eikä valikoista löydy myöskään AUX-kohtaa, niin kuin oli E60 LCi:ssä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E65 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Säädä volumee silloin kun ääni kuuluu.
Lasi luultavasti asennettu huonosti, tai sivussa kulkevien listojen kiinnitys pettänyt. Itsellä edelliset kaksi asennusta menneet metsään, eli suhisee...
Leave a comment:
-
-
Pystyykö liikennetiedotusten tai navigoinnin äänenvoimakkuutta säätämään jostain?
Onko 235/55r18 rengaskoko ok? Näyttää olevan 15 mm suurempi halkaisija verrattuna vakiokokoon, mutta mahtaako haitata mitään?
Moottoritienopeuksissa kuuluu aika reippaat tuulensuhinat tuulilasin alueelta. Onko mallin ominaisuus, vai onkohan jotkut tiivisteet hapertunut?Last edited by Rey; 23-04-2021, 14:10.
Leave a comment:
-
-
Ask
Onko kukaan asentanut muuta soitinta e65 mallisarjaan. Omasta ask yksikkö reistailee ja siksi mietin tälläistä vaihtoehtoa, saako miten toimimaan.
Leave a comment:
-
-
Tasonsäädölliseen tarkoitetussa sarjassa tulee vain etujouset, koska takana on näissä ilmajouset.
Leave a comment:
-
-
Hei
Olis tarkotus laittaa madallus jousta ja autodocilta ajatellu tilailla. Alla olevissa linkeissä saman merkkiset jouset ja yhtä paljon madallusta. Eroa on hinnassa ja et toisen jousisarjan tiedoissa lukee et "autoihin jossa tason säätö" elikkä mitä pitäis nyt otta huomioon et osaa tilaa oikeat sajat.
Leave a comment:
-
-
käyhän vaihdelaatikko oikeissa lämmöissä?
eli mistähän tuo näkisi!? Minulla on Ista olemassa!
Leave a comment:
-
-
Varmaan jo tarkastettu mutta käyhän vaihdelaatikko oikeissa lämmöissä?
Vanhassa e38:ssa oli lämmönvaihdin tukossa ja laatikko kävi turhan kuumana.
Yritti sitten jäähdyttää sitä laskemalla jäähdytysnesteen lämpötilaa, turhaan tietty.
Leave a comment:
-
-
Nyt
taas mutaman päivän pelannut normaalisti eli nousee 15km 85-90C ja edelleen 105C.Ilman lämpötilat EI vaikuta noihin "lukuihin"!! Kokemuksesta tiedän, että ilmat ei vaikuta paljoakaan !!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by junkkri View Poston edlleen kesken !!
Leave a comment:
-
-
edelleen
Termarihan on siis vaihdettu 2-3 kertaa ja aina vaihdon jälkeen toimii auto/lämmöt ok n2-3vko!?
Alla korjaamon vastauksia:
Viimeksi kun tutkimme lämpötiloja, niin kaikki toimi oikein. Sitä emme
varmana osaa sanoa, jos sähköinen ohjaus jossain tilanteessa avaan termostaatin liian aikaisin, mutta nyt ei ilmennyt tällaista häiriötä.
Ainakaan nyt viimekerralla emme koskeneet termostaattiin. Lämpötilat arvioitiin pelkästään testerillä ja pintalämpömittarilla mitatiin letkuista, että neste kiertää oikein.
Kävin BMW materiaalin toimintokuvausta läpi ja termostaatin luona oleva lämpötunnistin on sittenkin "moottorin" puolella, eli näyttää termostaatin luona olevan jääh.neste lämpötilan
Tässä teksti BMW:n toimintokuvauksesta N62 moottorin lämpötilan säädöstä.
When the engine reaches operating temperature (85 ºC-110 ºC), the thermostat opens the entire cooling circuit to include the radiator.
The map-controlled thermostat allows the engine to be cooled relevant to operating conditions. This reduces fuel consumption by approximately 1-6%. The electrical connections, the design and the map-controlled thermostat response have been enhanced.Last edited by junkkri; 28-02-2021, 10:49.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by junkkri View PostOnko "moottorin" lämpötila eri kuin veden lämpötila??
Joissain tosin ilmoitetaan myös moottoriöljyn lämpötila, mutta se ei ole läheskään yhtähyvä indikaattori.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by junkkri View PostTarkoitta siis,että piilovalikon lämpö minulla 75C ja sisälle ei kovin lämmintä niin kaikki Ok? Välillä nousee piilovalikossa siis 103C ja puhalttaa "kuumaa" sisälle?
Onko "moottorin" lämpötila eri kuin veden lämpötila?? Lohkossa ei kait ole lämpötila anturia??
Nouseeko lämpö paremmin jos pienennät puhallusta automaatilta?
Kaikissa tietämissäni autoissa "moottorin" lämpötila on jäähdytysnesteen lämpö.
Lämpö eri puolilla moottoria voi olla aika paljonkin eri esim. pakoaukkojen ympäristö joten jäähdytysnesteen lämpö on hyvä mittapuu tuolle.
Leave a comment:
-
Leave a comment: