Seiskaa ei kyllä kannata ostaa, jos rahan meno huolettaa. Tuollaisen 750 ylläpito voi huonolla tuurilla maksaa todella paljon. Osat on kalliita ja välillä korjaaminen työlästä. Sen karvalakki F10 kanssa tulee todennäköisesti selviämään paljon halvemmalla. Toki itse korjaten tuollaisen E65 ylläpito on vielä jotenkin kohtuullisen hintainen. Jos kaiken teettää, niin kalliiksi tulee. Toki hyvällä tuurilla voi olla ettei tule kalliita remppoja, mutta siihen ei kyllä kannata tuudittautua. Hienoja vehkeitä toki, mutta parempi olla pinkka kunnossa.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Seiskaa ei kyllä kannata ostaa, jos rahan meno huolettaa. Tuollaisen 750 ylläpito voi huonolla tuurilla maksaa todella paljon. Osat on kalliita ja välillä korjaaminen työlästä. Sen karvalakki F10 kanssa tulee todennäköisesti selviämään paljon halvemmalla. Toki itse korjaten tuollaisen E65 ylläpito on vielä jotenkin kohtuullisen hintainen. Jos kaiken teettää, niin kalliiksi tulee. Toki hyvällä tuurilla voi olla ettei tule kalliita remppoja, mutta siihen ei kyllä kannata tuudittautua. Hienoja vehkeitä toki, mutta parempi olla pinkka kunnossa.
Joo, tämä asia on lähinnä se jota mietinkin. Kyllä pyrin itse aina korjaamaan ja jonkinverran nykyistä ja aikaisempia on tullut korjattua. Mutta E65 luotettavuudesta sähköjen ja muiden osalta on hieman pimennossa...
BMW i3 60Ah REx -14 Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Minulla ollut sama E65 kohta kuusi vuotta/120tkm ja ajettu nyt 230tkm ja todella tyytyväinen ollut.
Sopii hyvin perhe käyttöön. Ei tämä tietenkään mikään farmari ole.
Osia mitä on joutunut vaihtamaan normihuoltojen lisäksi:
-kattoluukun tiiviste
-rättinivel
-perän tiivisteet sivuille
-ratin asentotunnistin
-termostaatteja
-etupään tukivarret ja raidetangon päät
-konepellin kaasujouset
-hehkut ja rele
Minulla ollut sama E65 kohta kuusi vuotta/120tkm ja ajettu nyt 230tkm ja todella tyytyväinen ollut.
Sopii hyvin perhe käyttöön. Ei tämä tietenkään mikään farmari ole.
Osia mitä on joutunut vaihtamaan normihuoltojen lisäksi:
-kattoluukun tiiviste
-rättinivel
-perän tiivisteet sivuille
-ratin asentotunnistin
-termostaatteja
-etupään tukivarret ja raidetangon päät
-konepellin kaasujouset
-hehkut ja rele
Kuullostaa kohtuullisesta, bensakoneissa varmaankin enemmän kuin M57:ssa huollettavaa. Alustanosia tuossa on juuri vaihdeltu ja samalla kardaanin osat. Antureita tulee lähes varmasti vaihdettavaksi tässä iässä.
BMW i3 60Ah REx -14 Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Minulla ollut sama E65 kohta kuusi vuotta/120tkm ja ajettu nyt 230tkm ja todella tyytyväinen ollut.
Sopii hyvin perhe käyttöön. Ei tämä tietenkään mikään farmari ole.
Osia mitä on joutunut vaihtamaan normihuoltojen lisäksi:
-kattoluukun tiiviste
-rättinivel
-perän tiivisteet sivuille
-ratin asentotunnistin
-termostaatteja
-etupään tukivarret ja raidetangon päät
-konepellin kaasujouset
-hehkut ja rele
Mulla 04 lopulta oleva 730d, km ostaessa 395tkm ja nyt alkaa 450tkm lähentelemään. Hieno auto kunnossa ollessaan. Itselläni kottas kuukaus oston jälkee suutin vedossa ja joutu uuen moottorin vaihtamaan. Samalla uusittiin läjä tiivisteitä yms. Konerempan jälkee tullu reilu 40tkm ja en ole vaihtanu ku laatikkoöljyt, kallistuksenvakaajan, uuet jarrupalat ja käsijarrukilkkeet. Tällä hetkellä vielä tuo l7 puoli kiukkuaa mutta muuten on ollu oikein näppärä laite. Sähköissä tms ei ole ollut hämminkiä, luotettavan kuvan jättänyt. Konetuho nyt oli vähän omaa hölmöyttä kun ei tullut suuttimia heti tarkistettua, koneesta löytyi myös remontin yhteydessä racechip lastu jolla luulen olleen osuutta asiaan :think
Mitä näitä seuraillut ja kysellyt, niin yksilöstä aika paljon kiinni. Joissain enemmän vikoja, toisissa vähemmän. Yhdellä asiakkaalla ollut yksi kauan, ilman mitään vikaa. Kilsoja tai omistusaikaa en tarkkaan muista, mutta oli se hänellä ainakin pari vuotta ollut.
Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva http://velkakello.fi/
Nähtävästi aikaisemmin puheenaiheena ollut seiska on nyt huutokaupat.com:issa myynnissä... Mistähän mahtaa kyseinen vika johtua? "Muutaman kerran kylmänä käynyt hetken huonosti ja moottorinvikavalo syttynyt, uudelleen käynnistämällä käynti normalisoitunut ja vikavalo kuittaantunut pois."
Nähtävästi aikaisemmin puheenaiheena ollut seiska on nyt huutokaupat.com:issa myynnissä... Mistähän mahtaa kyseinen vika johtua? "Muutaman kerran kylmänä käynyt hetken huonosti ja moottorinvikavalo syttynyt, uudelleen käynnistämällä käynti normalisoitunut ja vikavalo kuittaantunut pois."
Valvetronic välikeinut kuluneet mahdollisesti. Mutta voi toki olla pienimmillään imuovuotoa esim huohotinventtiileissä, öljyä tulpankoloissa tai vastaavaa.
Onko kokemuksia Lauber merkkisistä ohjausvaihteista?
Omani rupeaa ääntelemään jo ärsyttävästi, eikä tuon ehjäämisestä pelkällä tiivistesarjalla taida juuri olla apua.
Onko kokemuksia Lauber merkkisistä ohjausvaihteista?
Omani rupeaa ääntelemään jo ärsyttävästi, eikä tuon ehjäämisestä pelkällä tiivistesarjalla taida juuri olla apua.
Comment