pari pikku kyssymystä. Olen tuota e65 Saksasta kattonu ja jo melkein kauppoja tehnyt.
autot mitä katsellu on 2002-2005 välillä 730/740d noin 200tkm ajeltuja.
kysymys siis kuuluu onko minkälaista eroa tuon mosan välillä eli kumpaa porukka suosittelisi. Itse olen tuon 4 litran kannalla mutta mielipiteitä otetaan vastaan. Ollut itsellä muita korimalleja jo m57d30 mosalla.. Muitakin huomioita toki otetaan vastaan..
kiitos jo Etukäteen
E65 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by exautisti View PostOtapas selville se pajan nimi. Omassa on pientä klappia,eikä se tule raidetangoista.
Tiedustelen korjaamon nimeä siellä Latviassa, mutta oli tosiaan ihan taivaan lahjatietää että tollainenkin paikka on olemassa, noiden osien tarjonta on lievästi sanottuna pientä, schmiedmanilla oli ~900e, toimitusaika jotain, Laakkosella uusi ~2300e, sen olisi saanut sentään muutamassa päivässä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by *PexU* View PostKyllä tekee samanlaista aina välillä minullakin, Robi osaisi varmaan kertoa lisää tuosta vaivasta, mutta muistaakseni on jotain häikkää jossain ohjainlaitteessa.
Hiukan kun pyörää napauttaa niin loppuu taas, ja saattaa olla pitkäänkin poissa ja sitten aina välillä tulee takaisin, mitään muuta haittaa en ole huomannut.
Selvisi sitten tänään mikä seiskan ohjauksessa on paukkunut kokoajan pahemmin ja pahemmin, tänään sitten auto tossa luottokorjaamolla ylös ja todettiin että koko ohjausvaihde on paskana (korkannut tms.) ja paukkuu oikein kunnolla aina käännettäessä ääriasennosta toiseen..
Kaikki muu ympärillä on uutta mutta ohjausvaihde alkuperäinen..
Meinasi tulla kakka housuun kun katselin käytettyjen vaihteiden hintaa, suomesta näyttäisi löytyvän tasan kaksi kappaletta, molemmat 745:sta, hintaa 800-1000e
Onneksi luottokorjaamo pelasti taas jälleen kerran päivän, ja kontakteillaan selvitti Latviasta pajan joka korjaa täydellisesti mm hammastankoja yms sälää ja vieläpä antavat vuoden takuukin, hintakin tippui alle puoleen.
Nooh, reippaan 1,5vkon päästä kelpaa taas toivottavasti ajella
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mr81 View PostOnkos teillä sekoillut toi I-drive controlleri?
Itsellä tekee vähän tyyliin tällei, kun menee climate valikkoon. Ei lähelläkään noin pahasti vaan muutaman kerran edes takaisin ja loppuu kuin painaa napin pohjaa vähäksi aikaa.
Pystyyköhän tuota korjamaan mitenkään itse vai uutta osaa tilalle?
Kyllä tekee samanlaista aina välillä minullakin, Robi osaisi varmaan kertoa lisää tuosta vaivasta, mutta muistaakseni on jotain häikkää jossain ohjainlaitteessa.
Hiukan kun pyörää napauttaa niin loppuu taas, ja saattaa olla pitkäänkin poissa ja sitten aina välillä tulee takaisin, mitään muuta haittaa en ole huomannut.
Selvisi sitten tänään mikä seiskan ohjauksessa on paukkunut kokoajan pahemmin ja pahemmin, tänään sitten auto tossa luottokorjaamolla ylös ja todettiin että koko ohjausvaihde on paskana (korkannut tms.) ja paukkuu oikein kunnolla aina käännettäessä ääriasennosta toiseen..
Kaikki muu ympärillä on uutta mutta ohjausvaihde alkuperäinen..
Meinasi tulla kakka housuun kun katselin käytettyjen vaihteiden hintaa, suomesta näyttäisi löytyvän tasan kaksi kappaletta, molemmat 745:sta, hintaa 800-1000e
Onneksi luottokorjaamo pelasti taas jälleen kerran päivän, ja kontakteillaan selvitti Latviasta pajan joka korjaa täydellisesti mm hammastankoja yms sälää ja vieläpä antavat vuoden takuukin, hintakin tippui alle puoleen.
Nooh, reippaan 1,5vkon päästä kelpaa taas toivottavasti ajellaLast edited by *PexU*; 26-06-2014, 19:35.
Leave a comment:
-
-
Onkos teillä sekoillut toi I-drive controlleri?
Itsellä tekee vähän tyyliin tällei, kun menee climate valikkoon. Ei lähelläkään noin pahasti vaan muutaman kerran edes takaisin ja loppuu kuin painaa napin pohjaa vähäksi aikaa.
Pystyyköhän tuota korjamaan mitenkään itse vai uutta osaa tilalle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by exautisti View PostVaikka tarviskin vaihtaa juuri nyt pelkät puslat,niin ennemmin vaihtaa koko tukivarren ettei tarvi heti olla taas vaihtamassa ja säädättämässä kulmia.
Juu, näin kerroinkin, mutta nyt pitäisi vaan tietää onko täällä pk-seudulla jossain liikkeitä vielä jotka myisivät pelkkää puslasarjaa, ja jolla olisi sitä vielä jopa hyllyssä
Itse itselleni vastaten, Hessumobiilista sai sarjan, vieläpä saman päivän aikana.Last edited by *PexU*; 26-06-2014, 14:57.
Leave a comment:
-
-
Vaikka tarviskin vaihtaa juuri nyt pelkät puslat,niin ennemmin vaihtaa koko tukivarren ettei tarvi heti olla taas vaihtamassa ja säädättämässä kulmia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by junkkri View Postuusiksi. Saman ongelman kanssa miettinyt ja Pielmeier:llä uudet jäykemmät kaasujouset 51247201461 ja 51247201462 maksavat 40€ kpl + toimitus 20€+vero 19%.(Kysyin tarjouksen).Tilataanko?
Btw, mistä saisi tilattua E65 730d reaktiotankojen puslasarjaa, pelkät puslat kuulemma kaverille riittäisivät.. Kaikkialta tuntuisi löytyvän vaan pelkkiä reaktiotankoja
edit: KL-Varaosat ja Schmiedmann, mutta onko muita, scmiedmanilla menee varmaan se vko ja KL on Tampereella tai Raisiossa, auto olisi nyt nosturilla
KiitosLast edited by *PexU*; 25-06-2014, 18:24.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by raven82 View PostTerve mistä ostit kyseistä putsaus ainetta ja mikä oli tuotteen nimi?Last edited by mr81; 20-06-2014, 21:01.
Leave a comment:
-
-
No jos on vielä alkupeäisessä kuosissa niin syviäkin koloja on kyllä,selviää viimeistää sitten kun rupee hiomaan. Tosin kolothan ei välttämättä haittaa jos niistä saa edes suht kirkkaat. Joka tapauksessa näyttää hyvälle mikäli lamput ei näytä miltsin menneeltä...
Se huono puoli hiomisessa on,että kovapinnoite on sen jälkeen mennyttä ja koloja tulee entistä helpommin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by exautisti View PostEipä mahda olla oikoteitä mikäli niistä todella siistit haluaa. Aika syviä koloja niihin tulee,eikä ne lähde kun hiomalla. Omani on nyt hiottu ja lakattu ja ovat kyllä muuten siistit mutta sisältä hiukan harmaat ja se on aika vaikea saada siistiksi.
No omissa on vain lähinnä sumeutta...ei onneksi juurikaan kolhuja, mutta eipä noista nyt täydellisiä tarvitse saadakaan vähän edes siistimpiä.
Leave a comment:
-
-
Eipä mahda olla oikoteitä mikäli niistä todella siistit haluaa. Aika syviä koloja niihin tulee,eikä ne lähde kun hiomalla. Omani on nyt hiottu ja lakattu ja ovat kyllä muuten siistit mutta sisältä hiukan harmaat ja se on aika vaikea saada siistiksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by exautisti View PostPitää. Ja kannattaa ettei tarvi väkivalloin repiä valoja irti.
Tällä pitäisi onnistua?:
Ainakin TM kehui ainetta ja kuvatkin puhuivat puolestaan.
Täältä muuten löytyy erään BMW omistajan aikas hyvä kuvasarja puskurin irroituksesta:
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jonem View PostNäyttäisi siltä, että seosongelmat korjaantui pelkästään MAFfin putsauksella. Vikavalo ei syty ja kone tuntuu huomattavasti kierrosherkemmältä ja käynti on erittäin tasaista. Suosittelen toimenpidettä muillekin. Helppo ja nopea tehdä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: