Onko kellään tehnyt sellasta että hyvin lähteen käyntiin sekä tyhjäkäynti on tasaista. Mutta ns.tasakaasulla kierrokset heittelee muutamalla sadalla?? Vien tässä nyt pajalle kun joudan, kattovat vikakoodit.. Ja toinen seikka kun kaiuttimista kuuluu selkeä surina kun auto ei käy niin onko jollain ollut vastaavaa ongelmaa? Ja joku korjaustoimenpide näihin molempiin auttanut...:think -745 02
Jos tuo vaihtelu tuntuu siltä että ikäänkuin kuormitus veto päällä vaihtelisi hieman, vaihteistoöljyt, liian vähän tai vanhat - vaihtoon
Jos muuten koneen käynnissä heittelyä, perinteiset imuilmavuodot, tulpat/puolat - johdon päähän ja vikaa koodit
Onko kellään tehnyt sellasta että hyvin lähteen käyntiin sekä tyhjäkäynti on tasaista. Mutta ns.tasakaasulla kierrokset heittelee muutamalla sadalla?? Vien tässä nyt pajalle kun joudan, kattovat vikakoodit.. Ja toinen seikka kun kaiuttimista kuuluu selkeä surina kun auto ei käy niin onko jollain ollut vastaavaa ongelmaa? Ja joku korjaustoimenpide näihin molempiin auttanut...:think -745 02
uusiksi. Saman ongelman kanssa miettinyt ja Pielmeier:llä uudet jäykemmät kaasujouset 51247201461 ja 51247201462 maksavat 40€ kpl + toimitus 20€+vero 19%.(Kysyin tarjouksen).Tilataanko?
Saakohan nuo ajovalot ohjelmoitua niin että kun nyt auto-asennossa ne syttyvät vaan silloin kun on riittävän hämärää, (niin kuin kaikissa fiksuissa maissa), että pvällä syttyisivät vaan enkelit, ja tarpeeksi hämärää kun on niin syttyisivät myös lähivalot, vai meneekö liian hankalaksi:think.
Nyt pitää aina vääntää valokatkaisimesta jos haluaa valot päälle myös aurinkoisena päivänä.
Sitten toinen kyssäri, mitä kaikkea joutuu puuhastelmaan jos haluaa sähköiseen takaluukkuun "lisää potkua" aukeamiseen, vai pitääkö vaan laittaa kättä taskuun ja hommata uutta osaa:think
Näyttäisi siltä, että seosongelmat korjaantui pelkästään MAFfin putsauksella. Vikavalo ei syty ja kone tuntuu huomattavasti kierrosherkemmältä ja käynti on erittäin tasaista. Suosittelen toimenpidettä muillekin. Helppo ja nopea tehdä.
Noniin, nyt kun on "pientä" huoltoa tehty seiskaan mm. laaja mekatroniikaremontti, turbiinin tiivisteet vaihdettu ja muutama muukin pikku juttu. Rahaa palanut 3k€ tässä muutaman kuukauden sisään, niin alkaa seiska olemaan jo kohtuu hyvässä ajokunnossa. Pientä jumppaa kuitenkin vielä on, nimittäin moottorivalo ilmoittelee olemassaoloaan silloin tällöin.
Catalytic-converter conversion, bank 1 ja 2 vikoja herjaa samaan aikaan, joten seokset on persiillään. Onko tuossa n62 motissa selkeitä imuvuotopaikkoja, vai onko kyse mahdollisesti jostain muusta? Mielestäni IMM toimii niinkuin pitääkin..
Noniin, nyt kun on "pientä" huoltoa tehty seiskaan mm. laaja mekatroniikaremontti, turbiinin tiivisteet vaihdettu ja muutama muukin pikku juttu. Rahaa palanut 3k€ tässä muutaman kuukauden sisään, niin alkaa seiska olemaan jo kohtuu hyvässä ajokunnossa. Pientä jumppaa kuitenkin vielä on, nimittäin moottorivalo ilmoittelee olemassaoloaan silloin tällöin.
Catalytic-converter conversion, bank 1 ja 2 vikoja herjaa samaan aikaan, joten seokset on persiillään. Onko tuossa n62 motissa selkeitä imuvuotopaikkoja, vai onko kyse mahdollisesti jostain muusta? Mielestäni IMM toimii niinkuin pitääkin..
Leave a comment: