Announcement

Collapse
No announcement yet.

E65 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • touring39
    replied
    Originally posted by Jonem View Post
    Pitääkö etuvalojen irroituksen yhteydessä irroittaa myös puskuri?
    Pre-facelift: no
    Facelift: yes.

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by Tomas745 View Post
    Onko kellään tehnyt sellasta että hyvin lähteen käyntiin sekä tyhjäkäynti on tasaista. Mutta ns.tasakaasulla kierrokset heittelee muutamalla sadalla?? Vien tässä nyt pajalle kun joudan, kattovat vikakoodit.. Ja toinen seikka kun kaiuttimista kuuluu selkeä surina kun auto ei käy niin onko jollain ollut vastaavaa ongelmaa? Ja joku korjaustoimenpide näihin molempiin auttanut...:think -745 02
    Jos tuo vaihtelu tuntuu siltä että ikäänkuin kuormitus veto päällä vaihtelisi hieman, vaihteistoöljyt, liian vähän tai vanhat - vaihtoon

    Jos muuten koneen käynnissä heittelyä, perinteiset imuilmavuodot, tulpat/puolat - johdon päähän ja vikaa koodit

    Leave a comment:


  • Jonem
    replied
    Pitääkö etuvalojen irroituksen yhteydessä irroittaa myös puskuri?

    Leave a comment:


  • Tomas745
    replied
    Onko kellään tehnyt sellasta että hyvin lähteen käyntiin sekä tyhjäkäynti on tasaista. Mutta ns.tasakaasulla kierrokset heittelee muutamalla sadalla?? Vien tässä nyt pajalle kun joudan, kattovat vikakoodit.. Ja toinen seikka kun kaiuttimista kuuluu selkeä surina kun auto ei käy niin onko jollain ollut vastaavaa ongelmaa? Ja joku korjaustoimenpide näihin molempiin auttanut...:think -745 02

    Leave a comment:


  • junkkri
    replied
    kaasujouset

    uusiksi. Saman ongelman kanssa miettinyt ja Pielmeier:llä uudet jäykemmät kaasujouset 51247201461 ja 51247201462 maksavat 40€ kpl + toimitus 20€+vero 19%.(Kysyin tarjouksen).Tilataanko?

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Uudet kaasujouset ja nesteiden vaihto nyt ei mahdottomia maksa.
    Jos vieläkään ei jaksa niin mahdollisesti sylinterin vaihto?

    Leave a comment:


  • *PexU*
    replied
    Saakohan nuo ajovalot ohjelmoitua niin että kun nyt auto-asennossa ne syttyvät vaan silloin kun on riittävän hämärää, (niin kuin kaikissa fiksuissa maissa), että pvällä syttyisivät vaan enkelit, ja tarpeeksi hämärää kun on niin syttyisivät myös lähivalot, vai meneekö liian hankalaksi:think.
    Nyt pitää aina vääntää valokatkaisimesta jos haluaa valot päälle myös aurinkoisena päivänä.

    Sitten toinen kyssäri, mitä kaikkea joutuu puuhastelmaan jos haluaa sähköiseen takaluukkuun "lisää potkua" aukeamiseen, vai pitääkö vaan laittaa kättä taskuun ja hommata uutta osaa:think

    Kiitos taas

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by pexodus View Post
    Mikähän tätä nyt hiertää kun kuskille alkaa yhtäkkiä tulla lämmintä ilmaa, muuaalle kylmää normaalisti, uudestaan käynnistämällä normalisoitui.
    Ilmaläpän säätömoottori kiukuttelee?

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Mikähän tätä nyt hiertää kun kuskille alkaa yhtäkkiä tulla lämmintä ilmaa, muuaalle kylmää normaalisti, uudestaan käynnistämällä normalisoitui.

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Originally posted by Jonem View Post
    Noniin, nyt kun on "pientä" huoltoa tehty seiskaan mm. laaja mekatroniikaremontti
    Missä laitatit mekatroniikan ja mitä maksoi?

    Leave a comment:


  • Jonem
    replied
    Näyttäisi siltä, että seosongelmat korjaantui pelkästään MAFfin putsauksella. Vikavalo ei syty ja kone tuntuu huomattavasti kierrosherkemmältä ja käynti on erittäin tasaista. Suosittelen toimenpidettä muillekin. Helppo ja nopea tehdä.

    Leave a comment:


  • Jonem
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Huohotinventtiilit venakoppien päällä?
    Huoltovihon mukaan nekin on hiljattain vaihdettu...

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Jonem View Post
    Noniin, nyt kun on "pientä" huoltoa tehty seiskaan mm. laaja mekatroniikaremontti, turbiinin tiivisteet vaihdettu ja muutama muukin pikku juttu. Rahaa palanut 3k€ tässä muutaman kuukauden sisään, niin alkaa seiska olemaan jo kohtuu hyvässä ajokunnossa. Pientä jumppaa kuitenkin vielä on, nimittäin moottorivalo ilmoittelee olemassaoloaan silloin tällöin.
    Catalytic-converter conversion, bank 1 ja 2 vikoja herjaa samaan aikaan, joten seokset on persiillään. Onko tuossa n62 motissa selkeitä imuvuotopaikkoja, vai onko kyse mahdollisesti jostain muusta? Mielestäni IMM toimii niinkuin pitääkin..
    Huohotinventtiilit venakoppien päällä?

    Leave a comment:


  • Jonem
    replied
    Noniin, nyt kun on "pientä" huoltoa tehty seiskaan mm. laaja mekatroniikaremontti, turbiinin tiivisteet vaihdettu ja muutama muukin pikku juttu. Rahaa palanut 3k€ tässä muutaman kuukauden sisään, niin alkaa seiska olemaan jo kohtuu hyvässä ajokunnossa. Pientä jumppaa kuitenkin vielä on, nimittäin moottorivalo ilmoittelee olemassaoloaan silloin tällöin.
    Catalytic-converter conversion, bank 1 ja 2 vikoja herjaa samaan aikaan, joten seokset on persiillään. Onko tuossa n62 motissa selkeitä imuvuotopaikkoja, vai onko kyse mahdollisesti jostain muusta? Mielestäni IMM toimii niinkuin pitääkin..

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Originally posted by immi View Post
    Olisko laatikon huohotus tukossa, siksi huohottanut läpiviennistä. Nyt kun sen tukkii alkaa oireet?
    Kuullostaisi järkevältä, mietin vain miksei asiaan vihkiytynyt paja olisi sitä tarkistanut?!?

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎