Announcement

Collapse
No announcement yet.

E65 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • immi
    replied
    Originally posted by pexodus View Post
    Osaakos joku veikata että mistä nyt tulee? Seiska kävi Schmiedmannilla huollossa jossa mainittiin että vaihteiston johtosarjan läpivienti vuotaa öljyä, no minä reippaana poikana vaihdatin sen asiaan kuuluvalla korjaamolla ja nyt laatikko toimii aivan päin helvettiä kierrokset hummaa, turbiini lukittuu miten sattuu jne... tämänkö tästä saa kun vähän "ylihuoltaa"
    Olisko laatikon huohotus tukossa, siksi huohottanut läpiviennistä. Nyt kun sen tukkii alkaa oireet?

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Osaakos joku veikata että mistä nyt tulee? Seiska kävi Schmiedmannilla huollossa jossa mainittiin että vaihteiston johtosarjan läpivienti vuotaa öljyä, no minä reippaana poikana vaihdatin sen asiaan kuuluvalla korjaamolla ja nyt laatikko toimii aivan päin helvettiä kierrokset hummaa, turbiini lukittuu miten sattuu jne... tämänkö tästä saa kun vähän "ylihuoltaa"

    Leave a comment:


  • hetfield
    replied
    Ensin lopetti ajotietokoneen oikeanpuoleisen ruudun nappi toimintansa, ja nyt ei toimi enään pissapojan kytkin :think Onko hyviä arvauksia, vai vaihdanko ohjausboxin sen enempää ihmettelemättä?

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Suurimmat kiitokset Janza! Tuostahan se oli kiinni! Kun meissellä käänsin oikeaan asentoon ja EN laittanut virtajohtoa ensin kiinni (se kun näyttää siirtävän tuon kehän sivuun) niin heittämällä meni paikkaansa...

    MUTTAHHHH...ei tule valoa oikealle puolelle vieläkään...polttimot kokeiltu ristiin ballastit kokeiltu ristiin...toimivat, mutta valoa ei tule???? Missä hemmetissä voi olla vikaa? Onko valoille eri sulakkeet?
    Vikakoodiksi antaa 930B...

    Edit:
    heh..vastataan nyt itselle...
    Eli ohjausboxi tod näk sitten pimeänä...yleistä kait. Mutta ennen kuin lähden suin päin ostelemaan otan kyllä umpiot irti ja vaihdan boxin toiselle puolelle ja katson josko vika seuraa kuten pitäisi...jos ei niin sitten olen kyllä täysin sanaton vian suhteen...kun kaikki on sitten jo tullut testattua.
    Last edited by TheRipper; 16-05-2014, 18:46.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Janza182 View Post
    Hep!

    Itsehän tappelin saman asian kanssa aikanaan...

    Itsellä ainakin ongelmana oli ballastissa siellä kehällä, minne hakaset tulee oleva muovirinkula mikä oli kääntynyt väärään asentoon. En sitä huomannut ja tappelin todella pitkään ennenkuin tajusin asian. Sen käänti oikeaan asentoon niin meni "heittämällä"
    Perskules. Tuohan voisi olla syynä koska tuntuu kuin ballasti ei mene pohjaan asti...täytyypä huomenissa katsoa.

    Leave a comment:


  • Janza182
    replied
    Hep!

    Itsehän tappelin saman asian kanssa aikanaan...

    Itsellä ainakin ongelmana oli ballastissa siellä kehällä, minne hakaset tulee oleva muovirinkula mikä oli kääntynyt väärään asentoon. En sitä huomannut ja tappelin todella pitkään ennenkuin tajusin asian. Sen käänti oikeaan asentoon niin meni "heittämällä"

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Mik@ View Post
    ^Pitääkö polttimon vaihdossa ottaa ballasti irti? Tai mitä siinä hommassa pitää yleensäkin purkaa edestä? Kysele buksinilta ballastia.
    Juu ballasti on polttimon päässä kiinni...ensin otetaan irti se muoviluukku, sitten ballasti ja sitten polttimo...

    Buksinilta?

    Leave a comment:


  • Mik@
    replied
    ^Pitääkö polttimon vaihdossa ottaa ballasti irti? Tai mitä siinä hommassa pitää yleensäkin purkaa edestä? Kysele buksinilta ballastia.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Onko jotain nerokasta tee se itse konstia saada ballastit takaisin paikoilleen vai onko ne todellakin jotenkin kertakäyttöisiä ettei takaisin samoja enään saa???

    Nimimerkillä puolitoista tuntia ahertanut tuloksetta...eivät käänny enään lukitusasentoon millään...

    Eihän niitä oikein irtonaiseksikaan sinne voi jättää...ajotärinä ne aikanopeasti sieltä irroittaa ja sitten vetää oikkariin.

    Edit:
    Takaisin niitä ei kertakaikkiaan saa. Ilman polttimoa menevät hyvin mutta polttimon kanssa eivät. Käyvätkö nuo ballastit kuinka kuumina? Uskaltaako sen ja muovikupin välin tunkea täyteen vaahtomuovia jottei pääse irtoamaan?

    Edit2
    No niin nyt kun vitunmoisen ähertämisen jälkeen sain vaahtomuovit sinne väliin ja luukut kiinni niin eihän valoa syty edelleenkään....Ballasti varmaankin sitten hajonnut? Saakohan noita jostain järkeväänkin hintaan? Täytynee tutkailla.
    Last edited by TheRipper; 15-05-2014, 20:59.

    Leave a comment:


  • hetfield
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Ei kait näin uusissa nyt millään voi enää mineraaliöljyä olla...?
    On joo Ensimmäinen 6HP26 rupee oleen jo rippikouluiässä Ja kyllä sillä mineraaliöljyllä paikkansa on vielä tänäkin päivänä...

    Leave a comment:


  • repsa
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post

    tuota ravenolia saa myös tampereelta öljykeskukselta tuolta lahdesjärveltä päin.

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by hetfield View Post
    Vaihdat vissiin huuhtelemalla? Tuo alkuperäinen Shell M1375.4 on mineraalia, kun taas Ravenol on täyssynteettinen... muistaakseni...
    Se on tarkoitus mutta nyt alkuun tehtiin ensiavuksi öljyn lisääminen, tosta linkistä sai kätevästi bemarin osanumeron ja sillä asiaa tienpäällä eteenpäin.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by hetfield View Post
    Vaihdat vissiin huuhtelemalla? Tuo alkuperäinen Shell M1375.4 on mineraalia, kun taas Ravenol on täyssynteettinen... muistaakseni...
    Ei kait näin uusissa nyt millään voi enää mineraaliöljyä olla...?

    Leave a comment:


  • hetfield
    replied
    Originally posted by Zoui View Post
    Kiitos, auttava välitankkaus suoritettu.
    Vaihdat vissiin huuhtelemalla? Tuo alkuperäinen Shell M1375.4 on mineraalia, kun taas Ravenol on täyssynteettinen... muistaakseni...

    Leave a comment:


  • hetfield
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Taisin just heittää roskiin oman vanhan kuskin pyyhkimen kun mursin itse siitä tuon lämmittimen liitännän rikki, siinä ois toi alus"levy" ollut kyllä ehjä.
    Voin toki tarkistaa jos löydän viel jemmasta.
    Hyvän hintanen tuo runko uutena
    On joo Mulla puuttuu vielä molemmista nuo levyt, siksi hieman mietitytti että miten nuo suuttimet on kiinni. Jos yksikin löytyisi, niin voisi skannata ja tehdä uudet. Ei oikein innosta tönärillä mallintaa

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎