Edit: Homma selvisi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E65 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
27AB Ansteuerung Einspritzventil
Mitä lisätietoja se antaa koodien luvussa? Kertoo jos on avoin piiri, oikosessa tmv.
Tuo checksum failure kuulostaa siltä että softa ei osaa laskea sytytyskatkoksia syystä taikka toisesta.
Kannattaa tarkistaa ainakin ettei moottorinohjaimeen ole päässyt vettä, ota sähköboksi auki ja kato ettei liittimet oo hapettunu.
Kuulostais vähän ohjauspuolen vialta, varsinkin jos kerran herjaa jonkun suuttimenkin ohjauksesta.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Joutuuko venttiilikopan irrottamaan jotta saa noi turbon alipaineletkut vaihdettua?! Otin pohjamuovin pois, eikä se näytä yhtään asiaa helpottavan.
On kyllä uskomattoman ahdas konehuone, ois kiva nähdä miten ne on saanu sinne turbo vinkkelin mahdutettua :think
edit: Kyllä ne vaan yläpuolelta vaihtuu kun viittii hetken purkaa. -ilmanputsari -kumiletku putsarilta turbon imuputkeen (vetämällä irti) -turbon imuputki (lähtee myös vetämällä kun ottaa IMM:stä irti), ja siinähän se venttiili loistaa
edit2: Samalla lähtee muuten näppärästi ahtoputket irti, jos haluaa tiivisteet vaihtaa samalla. Mulla näytti molemmat coolerin tiivisteet hieman hikoilevan.Last edited by hetfield; 04-01-2014, 15:33.- E65 730d 2003
Comment
-
-
Eno olisi vaihtamassa x5 3,0L diiseliä e65 bensa seiskaan.
Tällä hetkellä ehdolla olisi 735i N62B36 n.150tkm ajettu.
Tällä foorumilla oli juttuja paljon sähkövioista ja laatikon töksähtelevästä käytöksestä.
Moottorin osalta en pahemmin löytänyt mitään.
Onkos näissä N62:ssa jotain kalliita tyyppivikoja tai muita huoltoja joita täytyisi olla tehty kun ostaa? Joku väliputki saattaa alkaa vuotamaan mutta muuuta?
Kannattaako tuollaiseen sekaantua vai kääntää katseet johonkin muuhun malliin? :thinkNyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Tässä nyt muutamia vika kohteita N62 moottorilla ja 6HP26 varustetusta 7.sta voi löytyä.
Akkujen kanssa on ollut myös monella ongelmia. Jos haluat BMW,n suositteleman paremman akun maksaa se hunajaa.Last edited by raven82; 13-01-2014, 08:50.
Comment
-
-
Rupesipa tuossa startti kuullostamaan jo siltä, ettei tarvitse enään yhtään lisää pakkasta että menee bussi hommiksi. Muistin jostain täältä lukeneeni että joku laakeri väljistyy ja roottori rupeaa laahaamaan staattoriin, joten samalla kun alipaine letkuja vaihtelin ja oli imusarja irti niin päätin nypätä paketin irti (kannattaa varautua taittuvalla 10mm-12kulma tai #? torx lenkillä).
Laitoin kamppeen muttereiksi, ja sieltähän paljastui todella väljä liukulaakeri roottorin planeetan puoleisesta päästä, varmaan reippaasti toista milliä välystä!
Startti oli muuten todella hyvässä kunnossa putsauksen jälkeen (orkkis Denso 10v ja 300tkm), joten en katsonut tarpeelliseksi kuluttaa satasia vain laakerin takiaPyyhkäsin planeetasta reijän suoraan kokoon 10.98mm eikä laakerista harmikseni jäänyt jälkeäkään että olisi saanut mitan ylös. Oletin olevan suurempi kun tönärillä mittailin, mutta tais olla mitassa vanhentunu kalibrointitarra
No, roottorin akseli oli vielä kiillotuksen jälkeen mitassa 7.96mm, joten siinä ei kulumaa oletettavasti ollut. Veivasin JM5-pronssista uuden laakerin parin satkun rympillä (holkin pituus ~16mm), eikun läjään punasella vassulla ja kovaa ajoo, eiköhän sillä vielä toisen mokoman päästele
Väänsin muuten toisen starttia kasassa pitävän pultin poikki, joten kannattaa herätellä mini toholla ja CRC:llä jos ei halua porailla vanhaa pois!
Eipä ois uskonu samaksi startiksi kun ekan kerran nappia painoi- E65 730d 2003
Comment
-
-
Originally posted by Janza182 View PostVähän hölmö kysymys mutta paljon on takakontin merkin halkaisia?
Uusi merkki pitäs tilata mutta tuli vastaan pari eri kokoa ja auto tallissa eri paikassa missä itse oleskelen.
Preface: 51141970248
Facelift: 51147135356
EDIT: Näkee kuvastakin jo näköjään:
- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostIlmeisesti prefaceliftissä eri merkki kuin facelitissä:
Preface: 51141970248
Facelift: 51147135356
EDIT: Näkee kuvastakin jo näköjään:
http://www.7-forum.com/modelle/e65/i...celift_05b.jpg
Kiitos!
Comment
-
-
Tulikin tuosta merkistä mieleen että omasta puuttuu tuo 745i merkki...kevääksi tekisi mieli tuommoinen jostain löytää...
Mistäs tuollaista voisi lähteä etsimään? Pikaisella selauksella en osannut ebaysta ainakaan löytää kun en tiedä mikä tuo mahtanee olla saksaksi!F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostMarmorin tiskiltä (ja rahaa evääksi).F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostTulikin tuosta merkistä mieleen että omasta puuttuu tuo 745i merkki...kevääksi tekisi mieli tuommoinen jostain löytää...
Mistäs tuollaista voisi lähteä etsimään? Pikaisella selauksella en osannut ebaysta ainakaan löytää kun en tiedä mikä tuo mahtanee olla saksaksi!
vaikka tuoltasDrive23i A E89 Roadster -10
ex E92 325i -09
ex E65 735i -02
ex E38 730d -98 ;(
Comment
-
Comment